آفتاب

جمع آوری کمک‌های نقدی برای احیاء خاییز کذب محض است

جمع آوری کمک‌های نقدی برای احیاء خاییز کذب محض است

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست با اعلام اینکه جمع آوری کمک های نقدی برای احیا ء خاییز و یا حیات وحش کذب محض است، گفت: با توجه به همکاری این سازمان با پلیس فتا ضمن رصد و شناسایی افراد فرصت طلب که به دنبال سوء استفاده از احساسات شهروندان هستند، قاطعانه برخورد کرده و آنها را به مقامات قضائی معرفی می‌کنیم.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، در پی انتشار اخباری در شبکه های مجازی مبنی بر جمع آوری کمک های نقدی برای احیاء جنگل های خائیز و کمک به حیات وحش آسیب دیده این منطقه؛ سرهنگ "جمشید محبت خانی"  در این باره  اظهار داشت: در پی آتش سوزی جنگل های خاییز، متاسفانه یکسری افراد و گروه هایی تحت عنوان فعالان "محیط زیست دوست" و یا "حیات وحش دوست" و یا  به اسم "محیط بانان" با ذکر شماره حساب بانکی و یا شماره شبا، از احساسات مردم در این رابطه سوء استفاده می کنند.


وی با اعلام اینکه جمع آوری کمک های نقدی برای احیا ء جنگل های خاییز و یا حیات وحش کذب محض است و محیط زیست هیچ شماره ای را در این رابطه اعلام نکرده و نمی کند، گفت: همچنین حیوانی که آسیب دیده و نیازمند مداوا و درمان باشد را نیز نداریم، بنابراین به شهروندان توصیه می کنیم مراقب افراد سودجو تحت عنوان کمک به محیط زیست باشند.


این مقام انتظامی ضمن تشکر از دغدغه دوستداران محیط زیست، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۵۴۰ یا برقراری ارتباط با سازمان محیط زیست در فضای مجازی، کمک های خود را به صندوق ملی سازمان محیط زیست واریز کنند.


فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست به همکاری بسیار خوب این سازمان با نیروی انتظامی اشاره و بیان کرد: ضمن رصد و شناسایی افراد فرصت طلب که به دنبال سوء استفاده از احساسات شهروندان هستند، با آنها قاطعانه برخورد کرده و به مقامات قضائی معرفی می کنیم.
کد N2410551

وبگردی