آفتاب

سریال قورباغه یک اثر موفق در شبکه خانگی خواهد بود

سریال قورباغه یک اثر موفق در شبکه خانگی خواهد بود

سریال قورباغه ساخته جدید هومن سیدی است که به گفته خودش با زحمت بسیار زیادی ساخته شده است و یکی از هدفمندترین اثاری است که چند سال اخیر شاهد پخش آن در شبکه خانگی بوده‌ایم.

این سریال برای عوض کرد سمت و سوی مخاطبان سریال‌های ایرانی احتمالا خیلی مفید خواهد بود و این مفید بودن به معنی عوض کردن ذائقه مردم و تنها گذشتن کمدی‌های بدون محتوا است که سال‌هاست سینمای ایران را در دست گرفته‌اند و تا حدی این مسیر اشتباه است که ذات یک کمدی موفق را نیز عوض کرده‌اند.


کسانی که منتظر انتشار و دانلود سریال قورباغه هستند به چند دسته تقسیم می‌شوند از کسانی که نوید محمدزاده را در جلوی چشم خود می‌بینند و آثار این بازیگران توانمند را دوست دارند گرفته تا کسانی که محتوای جدی ایرانی را می‌پسندند. البته نگاه به آثار قبلی هومن سیدی هم نکته‌ای است که مورد توجه همه قرار دارد یعنی کارگردانی که آثارش را کاملا آگاه و با توجه به هدفش جلو می‌برد . در آثار هومن سیدی  همیشه شخصیت‌هایی هستند که در سریال همیشه برای یک ساده زیستن هم مشکلات فراوانی را جلوی خود می‎‌بینند.


نوید محمدزاده جسور تر از قبل راه خود را در سینما ادامه می‌دهد و این امر را با بازی در فیلم سرخپوست و عوض کردن کاراکتر خود به خوبی به همه ثابت کرد تا جایی که همه از دیدن او در یک شخصیت خشک نظامی کاملا شوکه شدند و حالا سریال قورباغه ادامه این مسیر جذاب است و راه را برای نوید محمدزاده برای بازی در آثار فاخر تر کاملا باز می‌کند. در کنار نوید محمدزاده در سریال قورباغه صابر ابر  حضور دارد و با توجه به درون گرایی این بازیگر و ترکیب آن با نوید محمدزاده باید شاهد یک اثر کامل و هنری باشیم اثری که هنوز مشخص نیست در چند قسمت و چند فصل ساخته خواهد شد.


سحر دولتشاهی هم از بازیگرانی نیست که در دل مخاطبان جا باز کرده است و همیشه بازی عالی او در همه نقش‌ها مورد ستایش قرار می‌گیرد هرچند که مدتی است که این بازیگر در ژانر کمدی بسیار موفق بوده است ولی باز هم بازی کردن در یک سریال جدی احتمالا یک چالش خوب برای این بازیگر زن کشورمان است.


هومن سیدی با سریال قورباغه تا چند ماه آینده پا به شبکه خانگی می‌گذارد و باید منتظر باشیم و ببینیم که این کارگردان می‌تواند با توجه به هزینه‌های سنگین این سریال موفق عمل کند چه از نظر بصری و چه از نظر اقتصادی که مسئله‌ی بسیار بزرگی در سینمای ایران به حساب می‌آید.
کد N2407128

وبگردی