آفتاب

وقوع حریق در یک ساختمان در حال ساخت/ جان‌باختن یک کارگر جوان

وقوع حریق در یک ساختمان در حال ساخت/ جان‌باختن یک کارگر جوان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جان‌باختن یک کارگر جوان در پی حریق یک ساختمان در حال ساخت خبر داد.



سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ٢٢:٢٣ دقیقه شب گذشته یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان در حال ساخت در محدوده غرب تهران، میدان ساحل، حوالی دریاچه چیتگر به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان در حال ساخت بود که در طبقه پایین چند اتاقک به محلی برای استراحت کارگران اختصاص داده شده بود. در یکی از این اتاقک‌ها به وسعت ١٠ مترمربع حریق رخ داده و کاملا شعله‌ور شده بود.

ملکی اظهار کرد: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات اطفا را آغاز کردند و حین عملیات با پیکر کاملا سوخته یک کارگر حدودا ٢٧ ساله مواجه شدند. این فرد در قسمت انتهایی اتاق بر زمین افتاده بود.

به گفته وی، به تایید عوامل اورژانس متأسفانه این فرد جان خود را بر اثر حادثه از دست داده است که البته علت اصلی فوت از سوی عوامل پزشکی قانونی بررسی خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ضمن بیان این که وسایل داخل اتاق کاملا سوخته بود، گفت: سه دستگاه سیلندر هم داخل این اتاق وجود داشت که از محل خارج شد.
کد N2406963

وبگردی