آفتاب

نائب رئیس حماس: موضع ایران مبنی بر رهایی از شر اسرائیل ثابت است

نائب رئیس حماس: موضع ایران مبنی بر رهایی از شر اسرائیل ثابت است

نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به حمایت های سردار سلیمانی از مقاومت فلسطین تاکید کرد: موضع ایران در حمایت از فلسطین ثابت است و آن اسرائیل رژیمی سرطانی است و باید از شر آن رهایی یافت.



به گزارش ایسنا، صالح العاروری، نائب رئیس دفتر سیاسی حماس در گفت و گو با شبکه المیادین گفت: همه ما ملتی واحد هستیم و مساله ما نیز واحد است و آن رهایی از اشغالگری اسرائیل است. قدس قلب مساله فلسطین است و تغییر ماهیت آن امکان پذیر نیست.

العاروری با بیان اینکه تلاش برای یهودی سازی قدس شکست خواهد خورد تاکید کرد: قدس خط قرمز ماست و در برابر تلاش ها برای اشغالگری و یهودی سازی منفجر خواهد شد.

نائب رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه با اشاره به اینکه بزرگداشت روز قدس دیگر تنها در ایران نیست و هرسال در میان مسلمانان گسترده تر می شود افزود: موضع تهران واحد است و آن اینکه "اسرائیل رژیمی سرطانی است" و باید از شر آن رهایی یافت.

وی خاطرنشان کرد: موضع جمهوری اسلامی ایران در رابطه با فلسطین ثابت است و ما به آن اعتماد داریم.

صالح العاروری در ادامه با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی با هرچیزی که متعلق به مقاومت و حمایت از آن باشد مخالفت نمی کرد گفت: سردار سلیمانی صادق و شجاع بود و در تمامی زمینه ها از مقاومت حمایت می کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در سال 2008 زمانی که به نوار غزه تعرض شد در اتاق عملیات گروه های مقاومت در دمشق حضور داشت.

این فرمانده فلسطینی در ادامه با بیان اینکه سردار اسماعیل قاآنی در حمایت از مقاومت فلسطین خط مشی سردار سلیمانی را در پیش گرفته است تاکید کرد: ما از حمایت های راهبردی سردار قاآنی از مقاومت فلسطین مطمئن هستیم.
کد N2402667

وبگردی