آفتاب
محمدجواد آرین‌منش

با فضاسازی شهری و خلق آثار هنری آرمان روز قدس را زنده نگه داریم

با فضاسازی شهری و خلق آثار هنری آرمان روز قدس را زنده نگه داریم

یک فعال سیاسی گفت: در شرایط بیماری کرونا می توان آرمان روز قدس را با فضاسازی شهری، خلق آثار هنری، استفاده از فضای مجازی و پخش سخنرانی رهبری از طریق رسانه‌های مجازی و بیلبوردهای شهری زنده نگه داشت.



محمدجواد آرین‌منش در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه روز قدس یکی از مهم‌ترین یادگارانی است که از امام خمینی(ره) به جا مانده است، اظهار کرد: روز قدس یکی از ابتکارات بزرگ جمهوری اسلامی ایران و نماد مبارزه ضداستکباری و ضدامپریالیستی مسلمانان بوده و عامل وحدت و انسجام مسلمین در برابر زیاده‌خواهی آمریکا و صهیونیسم است.

وی ادامه داد: کوتاه‌کردن دست اسرائیل غاصب از قدس یک ضرورتی است که همچنان وجود دارد و چیزی در 70 سال گذشته تغییری نکرده است که قرار باشد روز قدس اهمیت خود را از دست بدهد بلکه اهمیت زنده نگاه داشتن آرمان قدس، هر سال بیشتر از سال‌های گذشته شده است. اگر تاریخچه گرامیداشت روز قدس را در چهل سال گذشته بررسی کنیم، متوجه می شویم برگزاری مراسم روز قدس روند رو به گسترش داشته است و این مراسم در سال‌های اخیر در اقصی نقاط جهان و در بیش از هشتاد کشور جهان برگزار می شود.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه راهپیمای روز قدس نماد دفاع از آرمان قدس است، خاطرنشان کرد: این روزها همه کشورها درگیر بیماری کرونا هستند و این ویروs محدودیت‌هایی برای برگزاری راهپیمایی ایجاد می کند اما می توان آرمان قدس را به اشکال دیگری زنده نگه داشت مثلا شهرداری‌ها می توانند با فضاسازی شهری , هنرمندان با خلق آثار هنری  در این اقدام نقش داشته باشند. از ظرفیت فضای مجازی نیز می‌توان به خوبی بهره گرفت. سخنرانی رهبری در روز قدس را می توان علاوه بر رسانه‌های رسمی از طریق رسانه های مجازی و بیلبوردهای شهری پخش کرد.
کد N2401475

وبگردی