آفتاب

بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان فیلیپین برای گرامیداشت روز جهانی قدس

بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان فیلیپین برای گرامیداشت روز جهانی قدس

بار دیگر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرارسید و مسلمانان و آزادیخواهان جهان با تأسی به حضرت امام خمینی (ره)، بنیان‌گذار روز جهانی قدس، برای نمایش اراده و عزم خود در حمایت از آزادی فلسطین آماده می‌شوند.



به گزارش ایسنا در ادامه این بیانیه آمده است: اگرچه در سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا، راهپیمایی‌های معترضانه نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی برگزار نمی‌شود، اما دفاع از آرمان فلسطین تعطیل شدنی نیست و مراسم روز قدس مانند سال‌های گذشته، باصلابت و اقتدار به شکل‌های مختلف و بخصوص در فضای مجازی برگزار خواهد شد. امروز آزادی قدس شریف و فلسطین یک موضوع مهم جهان اسلام و دغدغه واقعی مسلمانان جهان است و مطالبه جهانی برای آزادی به دست فراموشی سپرده نخواهد شد.

رژیم صهیونیستی در طول بیش از هفت دهه اشغالگری، با اعمال جنایت علیه صاحبان اصلی این سرزمین و آواره کردن فلسطینی‌ها و هتک حرمت مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان جهان، به دنبال اجرائی کردن طرح معامله بزرگ قرن است. درحالی‌که تداوم انتفاضه و مبارزات محور مقاومت با محوریت مردم فلسطین، آرزوی اجرای این طرح را به دل اسرائیل و آمریکا خواهد گذارد و با عملیاتی شدن طرح جمهوری اسلامی ایران، مردم فلسطین با شرکت در همه‌پرسی و تعیین سرنوشت خود، به عمر رژیم اشغالگر خاتمه خواهد داد.
انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان فیلیپین ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و اعلام همبستگی کامل با آرمان آزادی فلسطین، از موضع ثابت انقلاب اسلامی ایران در حمایت از مبارزات رهایی‌بخش مردم فلسطین، حمایت کرده و از نهادهای بین‌المللی بخصوص سازمان ملل متحد، سازمان همکاری اسلامی، جنبش عدم تعهد و دولت‌ها و ملت‌های اسلامی می‌خواهد تا اقدامات تأثیرگذار خود در حمایت از مردم فلسطین را تا رهایی این سرزمین ادامه دهند.
کد N2399866

وبگردی