آفتاب
رضا رجبی:

حس می‌کنم بین مجیدی و سعادتمند مشکل وجود دارد

حس می‌کنم بین مجیدی و سعادتمند مشکل وجود دارد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به اعتقاد من و با توجه به شرایطی که به وجود آمده احساس می کنم اختلافاتی بین سعادتمند و مجیدی وجود دارد.

رضا رجبی در حاشیه جلسه عصر امروز هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: امیدوارم جلسه خوبی برگزار شود، من به عنوان یک قدیمی استقلال آرزو دارم تیمم موفق باشد به طور حتم جلسه امروز هیأت مدیره و مدیرعامل در خصوص مشکلات باشگاه است و آرزو دارم آنها بتوانند در کنار یکدیگر مشکلات این روزهای استقلال را برطرف کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم که بین مجیدی و سعادتمند مشکلاتی وجود دارد اما از فرهاد می‌خواهم با توجه به اینکه خودش یک استقلالی تمام عیار است بیاید و در کنار سعادتمند هر دو دست به دست هم دهند تا مشکلات استقلال هر چه زودتر مرتفع شود. این تیم باید به آرامش بازگردد و آرامش است که می‌تواند رفته رفته از مشکلات استقلال بکاهد.

پیشکسوت استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: تا آنجا که از سعادتمند شناخت پیدا کردم او یک مدیر قوی و باتجربه است، سال‌ها کار مدیریتی انجام داده، عضو هیأت مدیره استقلال بوده و حالا می‌تواند از تجربیات خود استفاده کند و راه همواری برای استقلال به وجود بیاورد.

رجبی در پایان خاطرنشان کرد: از وزیر ورزش می‌خواهم به سعادتمند کمک کند، درست است برخی‌ها می‌گویند او بیشتر از پرسپولیس حمایت می‌کند اما من این موضوع را قبول ندارم و اعتقاد دارم وزیر هر دو تیم را به یک چشم نگاه می‌کند بنابراین حالا که استقلال مشکلات زیادی دارد آرزو می‌کنم وزیر دست از حمایت از سعادتمند برندارد.
کد N2389741

وبگردی