آفتاب

بهترین کاندوم بازار و بهترین کاندوم مردانه و زنانه

بهترین کاندوم بازار و بهترین کاندوم مردانه و زنانه

بهترین نوع کاندوم چیست؟ چطور بهترین کاندوم مردانه یا زنانه را انتخاب کنم؟ بهترین کاندوم خاردار چیست؟ بهترین کاندوم تاخیری چیست؟ و... اینها بخشی از سوالاتی است که افراد در خصوص کاندوم در ذهن داشته و از ما سوال می پرسند.

بهترین نوع کاندوم چیست؟ بهترین کاندوم تاخیری چیست؟ چطور بهترین کاندوم مردانه یا زنانه را انتخاب کنم؟  و... اینها بخشی از سوالاتی است که افراد در خصوص کاندوم در ذهن داشته و از ما سوال می پرسند. در این مقاله در خصوص ، معرفی انواع برند معروف کاندوم، بهترین نوع کاندوم از نظر جنس، بهترین کاندوم از نظر شکل و موضوعاتی در خصوص انتخاب بهترین کاندوم هم برای پیشگیری و هم برای بالابردن لذت جنسی صحبت خواهیم کرد.

کاندوم غالبا به عنوان وسیله ای برای پیشیگیری از بارداری و جلوگیری از انتقال بیماری های مراقبتی شناخته می شود. اما کاربرد کاندوم محدود به این موارد نبوده و انتخاب کاندوم مناسب میتواند در بالابردن کیفیت رابطه جنسی نقش بسزایی داشته باشد.

بهترین نوع کاندوم را اگر با توجه به موضوعات زیر انتخاب کنید؛ علاوه بر موضوعات پیشگیرانه لذت رابطه زناشویی را نیز به حداکثر برسانید. در ادامه انواع برندهای مطرح کاندوم را برای شما لیست کرده و سپس به بررسی انواع اشکال کاندوم پرداخته و در انتها چگونگی انتخاب بهترین نوع کاندوم بازار ایران را به شما آموزش خواهی داد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید...

بهترین برند کاندوم موجود در بازار ایران


• کاندوم برند کدکس



کاندوم کدکس یکی از بزرگترین برند ها در صنعت کاندوم سازی جهان است، تولید کاندوم توسعه یافته و بهبود یافته با مواد طبیعی، از جمله نقاط قوت این برند محسوب می شود. این برند تولیدات خود را از ۱۵ سال پیش در صنعت کاندوم سازی آغاز نمود و هم اکنون، اکثر مردم جهان از نظر اعتماد و اعتبار     Kodex  را ترجیح می دهند. با توجه به توضیحات ذکر شده و نظارت و کنترل کیفیت در خط تولید کدکس، این محصول در حال حاضر یکی از پرفروشترین برند های کاندوم در ایران و جهان می باشد.

مشتریانی که تا کنون از کدکس استفاده کرده اند مطمئن هستند کدکس حس لذت و رضایت زیادی را به آنها می دهد، و در روابط خود اعتماد به نفس بیشتری دارند. کدکس علاوه بر این که حس را در رابطه جنسی کم نمی کند بلکه با مشخصاتی که دارد آن را دو چندان نیز می کند، ایجاد حس هیجان و لذت طولانی مدت از اهداف اصلی کدکس است. مشتریانی که از برند کدکس استفاده کرده اند، همواره توانسته اند ۵ حس مختلف را تجربه کنند، این تجربه برخلاف برند های دیگر، محدود به جنس مرد یا زن نیست، بلکه با استفاده از هر یک از محصولات کدکس، هر دو جنس نهایت لذت را از یک رابطه تجربه می کنند.

کدکس همچنین با در نظر گرفتن نیاز عموم مردم همواره در حال ساخت محصولات جدید است، از این روی مشتریان کدکس نیازی به تغییر عادات خود نداشته و با استفاده از یک برند می توانند انواع حس ها را در رابطه خود تجربه کنند. ناچ کدکس تنها کاندومی است که از لاتکس 100% طبیعی تولید می شود، بنابراین کاملا ضد حساسیت است و چون هیچ ماده پلاستیکی در آن استفاده نشده و کاملا طبیعی است دارای خاصیت ارتجاعی فوق العاده است و در نتیجه هیچگاه در واژن جا نمی ماند. KODEX سه لایه است، هرگز پاره نمی شود، می توانید کاملا به آن اعتماد کنید.

گاهی بانوان دچار بیماری های باکتریالی و قارچی می شوند و گاهی هم آقایان گرفتار چنین مسائلی می شوند که مسلما باید به پزشک مراجعه کرده و مشکل را در اولین زمان ممکن حل نمایند‏.‏ اما تا زمان رسیدن به یک راه حل پزشکی با استفاده از کاندوم آنتی باکتری و ضد قارچ می توانید به رابطه خود ادامه دهید‏.‏ کاندوم آنتی باکتری و ضد قارچ با مواد موثر و لاتکس مرغوب نه تنها طرف مقابل را از انتقال بیماری محافظت می کند بلکه باعث بهبودی تدریجی او نیز می شود‏.‏ کاندوم های ضد باکتری نیز چنین اثری می گذارد و برای چنین مشکلاتی و پیشگیری از آن بسیار مفید است‏.‏ خرید کاندوم ضد باکتری ایکس دریم به افرادی توصیه می شود که با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می کنند یا نگران آلوده شدن به این بیماری هستند‏.‏

کاندوم های کدکس در انواع و اقسام اشکال مختلف تولید میشود. از جمله بهترین کاندومهای کدکس به موارد زیر می توان اشاره کرد.

1- ... کاندوم خاردرشت بیگ دات Big Dots کدکس(بسته 10 عددی)

2- ... کاندوم تاخیری دو برابر مشکی کدکس

3- ... کاندوم خاردار و حلقوی، تاخیری کدکس مدل Matador بسته 12 عددی

4- ... کاندوم کدکس نازک مدل انرژی Power Be Active بسته 12 عددی

5- ... کاندوم کدکس مدل Tropical Senses (میوه های استوایی) بسته 12 عددی

6- ... کاندوم خاردار کدکس مدل Hang Over Ice And Fire بسته 12 عددی

7- ... کاندوم کدکس مدل Power Sensitive بسته 3 عددی

• کاندوم برند اورس (Ours)




شرکت اورس (Ours) با هدف تولید انواع فراورده های منتج از لاتکس در سال ۱۳۸۹ تاسیس و تولید خود را در صنعت کاندوم مردانه در ابتدای سال ۱۳۹۲ با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات و به روزترین فن آوری دنیا آغاز نمود. در شرکت اورس انتخاب ماشین آلات و تجهیزات به دلیل حساسیت محصول و نیز در نظر گرفتن نیاز مصرف کنندگان با دقت و وسواس بسیاری صورت پذیرفته است. این مهم با بازدیدهای متعدد از شرکتهای صاحب نام این صنعت در چندین کشور اروپایی و آسیایی از جمله آلمان، مالزی، کره جنوبی و چین صورت پذیرفت که در نهایت یک شرکت آلمانی بعنوان تامین کننده ماشین آلات و فن آوری تولید با پیشینه ای بیش از ۶٠ سال در تولید کاندوم و ۲٠ سال ساخت تجهیزات انتخاب گردید.

کاندوم اورز دارای پروانه ساخت وسیله پزشکی از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی  استاندارد اتحادیه اروپا CE و ISO 13485 ویژه تجهیزات پزشکی ، گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001/2008 از شرکت BRS آمریکا و همچنین علامت استاندارد ملی ایران.

کاندوم حساس و ایمن یکی از کاندوم های پر استفاده برای کسانی است که از انجام رابطه و انتقال بیماری یا بارداری ناخواسته ترس دارند ! این نوع کاندوم از جنس لاتکس طبیعی بوده و همچنین دارای مخزن ذخیره در اندازه مناسب می باشد و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

کاندوم های اورس در انواع و اقسام اشکال مختلف تولید میشود. از جمله بهترین کاندومهای اورس به موارد زیر می توان اشاره کرد.

1- کاندوم بسیار نازک Ours Sensitive بسته ۱۲ عددی

2- کاندوم ساده کلاسیک Ours Classic بسته ۱۲ عددی

3- کاندوم تاخیری Ours Delay بسته ۱۲ عددی

4- کاندوم خاردار و شیاردار اورز مدل Ours Hot بسته 12 عددی

5- کاندوم خاردار قهوه اورز مدل Ours Coffee Flavored بسته 12 عددی

6- کاندوم تاخیری اورز مدل Ours Ice Mohito بسته 12 عددی

7- کاندوم بسیار چرب Ours مدل Oily Plus بسته 12 عددی




بونیتو برند شناخته شده کاندوم در ایتالیا با استفاده از تکنولوژی و نوآوری نسل جدیدی از کاندوم‌های نازک را ارائه میکند که تحت عنوان اسکین تو اسکین شناخته می‌شود. تکنولوژی میکرولاتکس مقاوم سازی لاتکس و کیفیت بالای بونیتو که حاصل استفاده از بهترین مواد طبیعی، ماشین آلات پیشرفته و فرمولاسیون منحصر به فرد آن می‌باشد موجب افزایش تقاضا در اروپا و صادرات به سایر کشورها گردیده است.

کمپانی فراتلی لاتکس کو در سال ۱۹۵۹ جهت تولید لاتکس در میلان ایتالیا احداث گردید و بزرگترین و معتبرترین تامین کننده لاتکس طبیعی در اروپا شناخته شد. لاتکس این کمپانی از صمغ درختان هیوا برزیلین سیس در جنگل‌های برزیل و آفریقای جنوبی استخراج شده و به ایتالیا وارد می‌شود. تحقیق و توسعه در فراتلی لاتکس کو و شناخت نیاز مشتریان به کاندوم‌های فوق العاده نازک با مقاومت بالا، منجر به تولید کاندوم‌های بونیتو گردید. تست کیفیت در بونیتو از قبل از انتقال لاتکس به کارخانه آغازمی‌شود. تست گرما – تست ویسکوزیته – تست PH – تست میزان مواد جامد در آن و تست ثبات. لاتکس‌ها تنها زمانی که تمام شاخص‌ها در حد استاندارد باشند وارد چرخه تولید می‌گردند.

هم اینک در ایتالیا ۲۵۰ میلیون کاندوم بونیتو درسال تولید می‌گردد. دستگاه‌های این کمپانی دارای بالاترین استانداردهای فنی ASME و بهداشتی می‌باشد که امکان تولید روزانه ۷۰۰ هزار کاندوم را فراهم می‌کند.

در سال ۲۰۱۴ توافقات اولیه واردات بونیتو به ایران صورت گرفت که پس از استقبال و تقاضای بالای آن شرکت انجیر طلایی با در انحصار درآوردن بونیتو و تکنولوژی کارخانجات آن در ایران بزرگترین کارخانه کاندوم سازی در خاورمیانه را تحت نظارت کامل مهندسان خبره بونیتو تاسیس نموده است. به منظور حفظ کیفیت بونیتو لاتکس و لوبریکنت‌های مخصوص آن به صورت بالک از ایتالیا وارد می‌شود. قالب‌های استریل شیشه ای پیرکس با بالاترین ظرفیت تلورانس دما در لاتکس‌ها قرار می‌گیرند و کاندوم‌ها پس از رول وگرما دهی در محلولی با فرمولاسیون ویژه شستشو داده می‌شوند تا نرم و منعطف گردند.

کاندوم های بونیتو در انواع و اقسام اشکال مختلف تولید میشود. از جمله بهترین کاندومهای بونیتو به موارد زیر می توان اشاره کرد.

1- کاندوم بونیتو مدل African بسته 6 عددی

2- کاندوم بونیتو مدل Complex بسته 6 عددی

3- کاندوم بونیتو مدل Charger بسته 6 عددی

4- کاندوم بونیتو مدل Ice Cream بسته 6 عددی

5- کاندوم بونیتو مدل Hawaii Delay بسته 6 عددی

6- کاندوم بونیتو مدل(خاردار) Dotted بسته 12 عددی

7- کاندوم بونیتو مدل Double Orgasm Cold بسته 6 عددی

• کاندوم ایکس دریم





کاندوم ایکس دریم
به عنوان یکی از شناخته شده ترین برندهای کاندوم موجود در بازار ایران می باشد. این کاندوم با توجه به کیفیت خوب و قیمت مناسب توانسته طرفداران خاص خود را داشته باشد. کاندوم ایکس دریم دارای پروانه ساخت محصولات پزشکی از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور.

کاندوم های فضایی همان طور که از نامشان پیداست، کاندوم هایی کاملاً متفاوت و متمایز هستند، کاندوم هایی با بهره مندی از برجستگی های فوق العاده بزرگ بر روی بدنۀ کاندوم، این قابلیت را دارند که نقطۀ جی و کلیتوروس را در بانوان به شدّت تحریک کنند .

نقطۀ جی  (G Spot) حالت اسفنجی دارد و از زیر پیشابراه از دهانه واژن شروع شده و به داخل، در سقف واژن (نقطه ساعت ۱۲) امتداد می‌یابد و با انگشت قابل لمس می‌باشد. در صورتی که زنی این نقطه حساس را داشته باشد این نقطه بین ۲٫۵ تا ۵ سانتیمتر داخل واژن روی دیواره جلویی قرار دارد و معمولا با وارد کردن دو بند انگشت داخل واژن براحتی قابل لمس است. در صورتی که زن با لمس آن تحریک شد به این معنی است که اندازه آن از یک نخود فرنگی بزرگتر است در صورت تحریک نشدن کوچکتر است. نقطه جی بیشتر از اینکه یک نقطه باشد، یک محل خاص است و خصوصیات بافت این محل متفاوت از دیگر نقاط سطح درونی واژن است که ساختاری زبر و گرد شکل دارد در صورتی که بقیه نقاط واژن نرم و صاف هستند.

در موقع دخول آلت تناسلی مرد به داخل واژن زن، در صورتی که جهت ورود آلت به گونه ای باشد که آلت نقطه جی را لمس کند لذت زن در حین نزدیکی بیشتر خواهد بود. ضمن آنکه با فشار کف دست روی بخش فوقانی برجستگی بالایی آلت تناسلی زن در زمانی که آلت تناسلی داخل واژن میباشد و عمل نزدیکی در حال انجام است، لذت زیادی را برای زن به همراه خواهد داشت.

کاندوم های خاردرشت یا فضایی ایکس دریم حس قدرت و توانمندی بیشتری را به مردان می دهد و به دلیل توانایی بالایی که در رابطۀ جنسی به مرد می دهد، به کاندوم های طلایی معروفند !

کاندوم های  فضایی ایکس دریم مناسب  بانوانی است که به دلایل مختلف تا به حال هرگز تجربۀ ارگاسم را نداشته اند، با استفاده از این محصول آقایان می توانند تجربه جنسی فوق العاده و لذت بخش همراه با ارگاسم برای همسرشان به وجود آورند.

کاندوم فضایی چرخشی، به دلیل دارا بودن خارهای برجسته چرخشی نرم از جنس لاتکس در تمامی بدنه برای یک رابطه جنسی حرفه ای بین زوج و زوجه توصیه می شود. این کاندوم در هر بار حرکت در داخل واژن، اصطکاک و ضربۀ لذت بخشی را برای زوجه ایجاد می کند که این به لحاظ روانی نیز در مرد بسیار لذت بخش خواهد بود. این کاندوم بهتر است ترجیحاً برای بانوانی که اولین رابطۀ جنسی شان را تجربه می کنند به دلیل قدرت بالایی که دارند، استفاده نشوند اما برای استفاده با خانم هایی که تجربۀ رابطۀ جنسی را قبلاً داشته اندگزینه طلایی و فوق العاده ای می باشد.

ویژگی های کاندوم فضایی خاردرشت ایکس دریم مدل چرخشی (Spiral):

• چرب و شفاف

• دارای مخزن ذخیره

• دارای خارهای برجسته چرخشی نرم از جنس لاتکس در تمامی بدنه

• تحریک کننده نقطه جی (G-spot)  جهت ایجاد تجربه واقعی ارگاسم برای بانوان

• حجیم کننده آلت مردانه به دلیل وجود برجستگی های زخیم

• حداکثر لذت جنسی برای بانوان

کاندوم ایکس دریم  در انواع و اقسام اشکال مختلف تولید میشود. از جمله بهترین کاندومهای ایکس دریم  به موارد زیر می توان اشاره کرد.

1- کاندوم ایکس دریم مدل بسیار نازک بسته 12 عددی

2- کاندوم فضایی خاردرشت ایکس دریم مدل طوقی (Collar) بسته 1 عددی

3- کاندوم فضایی خاردرشت ایکس دریم مدل اره ماهی (Super Collar) بسته 1 عددی

4- کاندوم ایکس دریم مدل لارگو بسته 3 عددی

5- کاندوم ایکس دریم مدل داغ (Hot 6in1) بسته 3 عددی

6- کاندوم ایکس دریم مدل Turbo بسته 3 عددی

کاندوم هایی که در بالا معرفی شدند دارای نوع مردانه و زنانه هستند. از نظر جنسیت استفاده از کاندوم مردانه نسبت به کاندوم زنانه بهتر و راحت تر است. در مورد انتخاب سایز کاندوم هم کاندومی را باید انتخاب کنید که بطور فیکس آلت تناسلی را پوشش دهد و حتما در حال نعوظ کامل کاندوم را استفاده نید.

4 برند کاندوم معروف بازار ایران را در بالا برای شما معرفی کردیم. هر کدام از این برنده های دارای ده ها مدل کاندوم می باشد. از نظر ما بهترین کاندوم بازار ایران به ترتیب برند کدکس، کاندوم  بونیتو، برند اورس و در نهایت برند ایکس دریم می باشد.

با سرچ کردن داخل اینترنت به سایت نی نی سایت هم رسیدم که بهترین کاندوم ها را در یک تاپیک بررسی کرده بودند. مطالعه اون موضوع هم به نظرم خالی از لطف نخواهد بود.

اگر شما هم در مراجعه به داروخانه دنبال نام علمی کاندوم هستید، یا از بیان کلمه کاندوم و پرسیدن در خصوص بهترین نوع کاندوم شرم دارید، خرید اینترنتی کاندوم از فروشگاه های مطرح مانند لاولامارکت، الو کاندوم و... بهترین گزینه پیش روی شماست. با توجه به نکاتی که در این مقاله بیان شد، پیدا کردن بهترین کاندوم موجود در بازار ایران و خرید آن بنظرم کار راحتی برای شما خواهد بود.



کد N2387040

وبگردی