آفتاب

بررسی راهکار فیفا در شرایط کرونا در فدراسیون فوتبال

بررسی راهکار فیفا در شرایط کرونا در فدراسیون فوتبال

دبیرکل فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای با رییسان کمیته‌های مختلف، راهکارهای پیشنهادی فیفا در خصوص تعهد باشگاه‌ها و بازیکنان نسبت به قراردادها را در شرایطی که دنیا گرفتار ویروس کرونا شده را مورد بررسی قرار دادند.

در این جلسه‌ همچنین «محمود شیعی»، «لیلا صوفی‌زاده»، مسوولین سازمان‌های لیگ فوتبال و فوتسال، کمیته‌های حقوقی و تدوین مقررات، انضباطی، تعیین وضعیت بازیکنان، دپارتمان بین الملل، دپارتمان تیم ملی و نماینده بازیکنان تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال مردان و زنان حضور داشتند.

در این نشست «مهدی محمدنبی» دبیرکل فدراسیون فوتبال به بحث و بررسی در خصوص راهکارهای فیفا پرداخت و نظرات کمیته‌های مسوولان حقوقی و مسابقاتی فدراسیون فوتبال نیز در این جلسه ارائه شد.

همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا که منجر به تعلیق کلیه فعالیت‌های مختلف از جمله فوتبال شده است؛ باعث شده تا سوالاتی از فیفا پرسیده شود. بر همین اساس فیفا راهکارهایی را به فدراسیون‌های عضو ارسال کرده تا باشگاه‌ها و بازیکنان بتوانند بر اساس شرایط موجود، از این راهکارها استفاده کنند.

با توجه به اینکه مدت زمان قرارداد بازیکنان و بحث تعهد طرفین در این راهکارهای پیشنهادی از طرف فیفا ارائه شده و در این جلساتی که برگزار می‌شود، فدراسیون درصدد آن است که به یک راهکار قانونمند برسد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال به همراه مسوولین فدراسیون در این جلسه به بررسی شرایط و ایجاد یک راهکار مناسب در این نشست پرداختند. مقرر شد تا در جلسه آتی با حضور کلیه مسوولین مربوطه به یک جمع‌بندی نهایی برسند و تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شود.
کد N2385950

وبگردی