آفتاب

برخورد اتوبوس با کامیون در ساوه 24 مصدوم بر جای گذاشت

برخورد اتوبوس با کامیون در ساوه 24 مصدوم بر جای گذاشت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی ساوه گفت: برخورد کامیون با اتوبوس در محورهای مواصلاتی این شهرستان حادثه آفرید.

احمد علی امینی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در ساعت 6 امروز جمعه ؛ پنجم اردیبهشت ماه خبری مبنی بر برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در محور اتوبان ساوه به تهران، هفت کیلومتری ورودی شهر پرندک به سمت به تهران، به واحد دیسپچ اورژانس ۱۱۵ شهرستان زرندیه اطلاع رسانی شد.

وی گفت: پس از اطلاع از این حادثه سریعا کدهای عملیاتی از پایگاه های اورژانس ۱۱۵ مرکز مامونیه و پرندک و زاویه به محل اعزام شدند .

امینی افزود : پس از رسیدن تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه، اقدامات تریاژ برای مصدومین انجام گرفت که مجددا به علت بالا بودن تعداد مصدومین این حادثه نیاز به کدهای کمکی شد .

سرپرست مرکز مدیریت حوادث دانشکده علوم پزشکی ادامه داد : سریعا از طریق اپراتور های دیسپچ اورژانس ۱۱۵ شهرستان زرندیه از هلال احمر زرندیه و اورژانس ۱۱۵ شهر رباط کریم درخواست آمبولانس شدد که نهایتا ۲۴ مصدوم این حادثه پس از اقدامات لازم درمانی پیش بیمارستانی به مراکز درمانی شهرستان ساوه و زرندیه و رباط کریم انتقال داده شدند.
کد N2384442

وبگردی