آفتاب

گلچین آهنگ‌ های تولد و چند آهنگ شاد برای چاشنی

گلچین آهنگ‌ های تولد و چند آهنگ شاد برای چاشنی

در این 365 روز سال، برای هر کس ممکن است اتفاق های خوب و بدی بیفتد باعث شود تا این روز در خاطرش ماندگار شود و یا حتی ممکن است روزهایش همگی عادی و کسل کننده به سر رسد اما همه آدم‌های روی این کره خاکی یک روز را مخصوص خود دارند که از یک هفته قبل یا حتی بیشتر، لحظه شماری میکنند تا این روز سر برسد.

یکی از مهم ترین روزهای زندگی هر انسان در طول سال، روز تولدش می‌باشد. روزی که یکسال دیگر بزرگتر میشود و تجربه بیشتری کسب میکند و حالا وقتش هست که آن را در کنار دوستان و نزدیکانش با یک لیست بلند از چندین آهنگ تولد جشن بگیرد.


تولد

در این 365 روز سال، برای هر کس ممکن است اتفاق های خوب و بدی بیفتد باعث شود تا این روز در خاطرش ماندگار شود و یا حتی ممکن است روزهایش همگی عادی و کسل کننده به سر رسد اما همه آدم‌های روی این کره خاکی یک روز را مخصوص خود دارند که از یک هفته قبل یا حتی بیشتر، لحظه شماری میکنند تا این روز سر برسد. این روز در واقع همان روز تولد و به دنیا آمدن آن شخص است که باعث میشود تا احساس کند تنها همین یک روز در سال، همیشه مختص به اوست و از این بابت خوشحال و خرم باشد.

برای این روز خاص خیلی ها از هفته‌های قبل لحظه شماری میکنند و برنامه ها می‌چینند تا این روز به خصوص را در کنار عزیزان و آنها که دوستشان دارند جشن بگیرند. از طرفی هم خیلی از عزیزان ممکن است با افسردگی روز تولد مواجه شوند و احساس غمگینی داشته باشند. این احساس میتواند ناشی از خیلی چیزها باشد، رویاهای محقق نشده، خواسته‌های نرسیده و دلیل های دیگر، اما به نظر نگارنده هیچکدام از اینها نباید مانع شادی و آرامش شما آن هم دقیقا در روز تولد شما بشوند.

البته یک ضلع دیگر این روابط و این روز خاص را عزیزان و نزدیکان متولد تشکیل میدهند که سعی میکنند با سورپرایز کردن با برگزاری مهمانی یا یک دورهمی ساده، این روز خاص عزیزشان را جشن بگیرند و قطعا تاثیر بسزایی در اهمیت و خاطره انگیز بودن این روز دارد. خاطره‌هایی که سالهای بعد با نگاه کردن به فیلم‌ها و عکس‌ها آن برای دقایقی وجودمان سرشار از شادی و شعف میشود و باعث میشود به داشتن همچین دوستانی به خود ببالید.

اما آن چیزی که این روز فرخنده بسیار مورد توجه هست، همراه داشتن لیستی کامل و جامع از آهنگ‌های تولد و شاد است که وجودش در هر گوشی‌ و سیستمی ضروری است.


موسیقی و تولد

موسیقی عضو جدا نشدنی هر مناسبت و هر اتفاق است. حتی برای مناسبت‌های مذهبی نیز خواننده‌های بسیاری را داریم که آهنگ‌های عرفانی و معنوی خوانده‌اند، حال برای مناسبت مهمی چون تولد قطعا لشگری از آهنگ‌های تولد و شاد داریم که میتوانیم استفاده کنیم.

در ادامه تصمیم داریم برای کمک به شما لیست گلچین آهنگ‌ شاد تولد را برایتان معرفی و جمع آوری کنیم.

در اولین خواننده لیست میخواهیم به یک آچار فرانسه موسیقی اشاره کنیم. کسی که هم شاد خوانده، هم عاشقانه و احساسی و هم اذان. بهنام بانی، خواننده دوست داشتنی و فعال صنعت موسیقی که این روزها بسیار خوش می‌درخشد و با انتشار آهنگ‌های فوق العاده و زیبا توانسته دل مخاطبین را برباید، اولین خواننده این لیست است.


بهنام بانی یکی از کسانی است که آهنگ تولد را خوانده است و با آن صدای خاص و رفتار با نمکش در تلویزیون و در برنامه خندوانه باعث شد تا این آهنگ بسیار پرطرفدار شود و در مهمانی‌ها و سورپرایز ها بسیار استفاده شود.

یکی دیگر از آهنگ‌های معروف تولد که همواره از پایه ثابت‌های تولدها بوده است و احتمالا هیچگاه از لیست نرود آهنگ شاد و معروف بادا بادا بادا تولدت مبارک می‌باشد که خواننده آن هیچگاه مشخص نشد ولی این آهنگ هیچگاه از شهرت و معروفیت نیفتاد با انرژی بیشتری در اکثر تولدها همچنان پخش میشود و همگان از آن لذت میبرد. آهنگ شادی که جدا از بحث تبریک آرزوی بهترین ها را هم برای متولد دارد و بسیار شنیدنی است.

فرزاد فرزین خواننده دوست‌داشتنی موسیقی کشورمون به تازگی یکی از شادترین آهنگ‌های تاریخ کاری‌اش را با سبک و استایلی متفاوت منتشر کرده است. آهنگ شاد و ریتمیک آتیش فرزاد فرزین در یک ماهه گذاشته از هیت ها و صدرنشین های موسیقی کشور بوده است. تنظیم فوق العاده حامد برادران در این آهنگ و همچنین فضای خاص و جالب این آهنگ باعث شد تا این اثر مورد استقبال زیادی قرار گیرد. این اثر که با سبک و استایل خواننده‌های دهه 50 و 60 پر شده است، سوژه جالبی به مردم داد و باعث محبوبیت و شهرت هرچه بیشتر این اثر شد.

بعضی اوقات در روز تولد، آدم تصمیم میگیرد سال گذشته را با خودش مرور کند و این مسیر را یادآوری کند تا ببیند از کجا آمده است آمدنش بهر چه بود. یکی از بهترین آهنگ‌های این سبکی را یکی از بهترین خواننده‌های موسیقی کشورمان ساخته و خوانده است. محسن یگانه دوست داشتنی که به تازگی آهنگ خودخواه را منتشر کرده است، آهنگ‌های زیادی دارد که در وصف خودش خوانده یا در آنها حرف دلش را زده است. از نمونه های این سبک آهنگ‌های وی، آهنگ احساسی یک هفته مانده به عید و امروز تولد منه میباشد. امروز تولد منه یکی از آهنگ های دلی محسن یگانه است که درست است تم احساسی و آرامی دارد، اما به شدت میتواند روی متولد اثر بگذارد و باعث شود تا مسیر یک ساله خود را متصور شود. از طرفی این آهنگ به نوعی تشکر از همسر و خانواده اش هست که همواره در این مسیر سخت و پر فراز و نشیب همراهش بودند و او را حمایت کردند و از طرف دیگر خداوند را به خاطر داشتنشان شکر میکند.

همانطور که گفتیم بهنام بانی از خوب‌های موسیقی است و همواره توانسته با آهنگ‌های فوق العاده رضایت مخاطبین را جذب کند. در اواخر سال 98 و به مناسبت شروع سال 99 بهنام بانی یکی از شادترین آهنگ‌های خودش را با همکاری حامد برادران منتشر کرد. آهنگ قرص قمر دو که در مناسبت سالگرد قرص قمر منتشر شد یکی از شادترین قطعات سال 98 نام گرفت. از آن آهنگهاست که وقتی در تولد پخش شود دیگر کسی نمیتواند روی پایش وایسد و شادی و شعف همه را فرامیگیرد.


سهراب بهراد یکی از خوانندگان جویای نام موسیقی است که تمام سعی و تلاشش را فقط روی یک موضوع متمرکز کرده است و آن هم تولد میباشد. این خواننده با 4 آهنگ تولد در فصل های مختلف سال توانست به معروفیت نسبتا خوبی برسد و دیگر برای متولدین همه فصل ها یک آهنگ مناسبتی داشت. کمتر خواننده ای پیدا میشود که اینگونه تمرکزش را روی موضوع تولد بگذارد اما خب سهراب بهراد اینکار را کرد و نتیجه هم گرفت و از پایه های ثابت مراسم‌های تولد است.

یکی دیگر از آهنگ‌های شاد موسیقی را جوان دوست داشتنی کشورمان، آرون افشار خوانده است. این خواننده دوست داشتنی در یک همکاری موفق دیگر با معین راهبر، آهنگ فوق العاده زلزله است که آن هم در اواخر سال گذشته از رسانه موزیکیشو منتشر شد و توانست دنیای موسیقی را تکان دهد پایه ثابت میکس ها و لیست‌های آهنگ‌های شاد باشد. صدای خاص آرون افشار دوست داشتنی در کنار تنظیم و آهنگسازی فوق العاده معین راهبر باعث شد تا اینکار از بهترین کارهای سال 98 باشد و بتوان روی آن برای پخش در مهمونی ها حساب کرد.

یکی از خوانندگان نو ظهور در صنعت موسیقی که با صدای خاص و متفاوتش توانسته طرفداران زیادی را برای خود بدست آورد، مصطفی راغب است که با نام هنری راغب فعالیت جدی خود در موسیقی پاپ در سال 98 شروع کرد. این خواننده دوست داشتنی در روزهای آخر سال 98 در یک همکاری جالب و موفق با حامد برادران، آهنگ فوق العاده شاد و زیبای شالت را منتشر کرد که با استقبال زیاد مخاطبین و هواداران حامد برادران و راغب مواجه شد. صدای خاص و دو رگه زیبای راغب و همچنین تنظیم و اهنگسازی فوق‌العاده حامد برادران باعث شد تا یک آهنگ متفاوت در صنعت موسیقی پاپ داشته باشیم و در مجالس شاد و دورهمی‌ها علی الخصوص تولدها بتوانیم استفاده کنیم.

فکر کنید که میخواهید دوستتان را بابت تولدش سورپرایز کنید، همگی یک جا قرار گذاشتید، کیک را در دست گرفته اید، شمع ها روشن و فقط منتظرید متولد وارد شود. در همین هنگام هرکسی منتظر است دیگری آهنگ تولد را پخش کند و سورپرایز را کامل کند و ناگهان چشم ها روی همدیگر قفل میشود و هرکسی انتظار دارد دیگری پخش کند و به همین سادگی متاسفانه سورپرایز خراب میشود. همراه داشتن آهنگ تولد از واجبات زندگی است و شما باید سعی کنید تا مجموعه ای از این آهنگ‌ها را در گوشی همراه خود داشته باشید تا مطمئن باشید در مواقع حساس، همیشه آماده اید. این لیست کامل آهنگ‌های تولد و شاد را میتوانید از رسانه موزیکیشو دانلود نمایید و به امید شادی بیشتر در مراسم‌های تولد عزیزانتان.
کد N2382934

وبگردی