آفتاب

دانلود فیلم و سریال جدید از زردفیلم

دانلود فیلم و سریال جدید از زردفیلم

در این پست قصد معرفی فیلم و سریال های در حال پخش و همچنین آثاری که بزودی در این وبسایت قرار میگیرد را بررسی میکنیم.

دانلود فیلم و سریال جدید از وبسایت زردفیلم در دوران کرونا به دلیل قرنطینه هایی که وجود داشت به چند برابر قبل خود رسید. بعضی از فیلم ها و سریال هایش را به صورت رایگان به مردم عرضه کرد و همچنین به صورت قانونی به پخش هرچه بهتر فیلمها و سریال ها ادامه داد. در این پست قصد معرفی فیلم و سریال های در حال پخش و همچنین آثاری که بزودی در این وبسایت قرار میگیرد را بررسی میکنیم.

قبل از معرفی آثار جدید باید عرض شود سریال های آقازاده و قورباغه که قرار بود اردیبهشت سال 99 از این رسانه پخش شود با تاخیر در پخش مواجه شده است اما سریال جدید و کمدی موچین جایگزین پخش این سریال ها شده است.


معرفی فیلم چشم و گوش بسته


این فیلم را میتوان بهترین فیلم کمدی امسال و سال گذشته محسوب کرد، بسیاری از فاکتورهای کمدی در این فیلمنامه رعایت شده و اوایل اردیبهشت از رسانه ی زردفیلم منتشر خواهد شد، یک فیلم در گونه‌ی زوج هنری است که گهگاه می‌تواند لبخندی بر لب بیاورد. نقطه مثبت اساسی‌اش را می‌توان مبتذل نبودن آن دانست. در روزهایی که سینمای کمدی در ایران با آثار سطح پایین و توهین آمیزی مثل «مطرب»ها و «رحمان ۱۴۰۰»ها تعریف می‌شود، فرزاد موتمن با «چشم و گوش بسته» نه به مردم توهین می‌کند، نه وطنش را می‌فروشد

فیلم داستان دو شخصیت که یکی نابینا و دیگری ناشنواست را روایت می‌کند. شخصیت ناشنوا (امین حیایی) مغازه فروش لوازم آرایشی دارد. یک روز مردی سراسیمه به مغازه او می‌آید و کیفی فلزی را در آن‌جا پنهان می‌کند. سپس زنی با چهره اغواگر و چرم پوش (آناهیتا درگاهی) با شلیک گلوله او را به قتل می‌رساند منتهی حیایی نمی‌شنود . ادامه داستان و نقد و بررسی و دانلود این فیلم در لینک زیر درج شده است.



معرفی سریال موچین


سریال موچین یکی از سریال های موفق نمایش خانگی خواهد شد و دلیل آن هم میتواند این باشد که گروه علی صادقی و حمید لولایی و مرجانه گلچین با نوع کمدی خاص خود نزدیک به 8 سال است که دیده نشده و حالا آن افراد موفق در فضای بسته ی تلویزیون با فضای نسبتا بازتر نمایش خانگی روبرو هستند و خیلی از شوخی ها و صحنه های کمدی محدود نمیشود. موچین داستان زیبایی دارد و در خلاصه داستان آن آمده است: انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم‌های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم.

مدیر تولید :فریبا سادات خلیلی

دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز :مجید فاضلی

مدیر فیلمبرداری :امید نگارشی

صدابردار :فرهاد تبریزی



معرفی سریال هم گناه


هم گناه در شروع انتشار خودش هیاهوی زیادی را به راه انداخت، دلیل آن هم میتوان به رکورد زدن فیلم مطرب اشاره کرد چون در هردو هم محسن و مصطفی کیایی حضور داشتند و هم پرویز پرستویی ، اما ژانر درام و خانوادگی غم انگیز این سریال پس از قسمت سوم نیمی از مخاطبان خود را از دست داد. هم گناه اثری فاخر و برگزیده است و بر این باور هستم که سلایق هر کسی احتمال دارد متفاوت باشد . از قسمت هفتم به بعد با پر رنگتر شدن نقش هدیه تهرانی جهش مخاطبان صعودی شد و به گونه ای که در حال حاضر با خسته شدن مردم از ریتم کند سریال دل ، این سریال به عنوان بهترین سریال نمایش خانگی در دوره ی خودش را از مردم عنوان گرفت.

نویسندگان: محسن کیایی و علی کوچکی

فیلم بردار: حسین جلیلی

تدوین: نیما جعفری جوزانی

موسیقی: آرمان موسی پور



کد N2381844

وبگردی