آفتاب
کرونا همچنان بازدارنده است؛

تعطیلی ادامه‌دار شورای برون مرزی در وزارت ورزش

تعطیلی ادامه‌دار شورای برون مرزی در وزارت ورزش

بحران کرونا و تاثیری که بر لغو تمام رویدادها و اردوهای ملی و باشگاهی داشته، منجر به تعطیلی ادامه دار جلسات شورای برون مرزی در وزارت ورزش شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق یکی از دستور العمل های جدید وزارت ورزش که در رابطه با کرسی های بین المللی و نحوه حمایت از نمایندگان ایران برای تصدی و حفظ این کرسی ها مصوب شده، شورای برون مرزی مسئولیت پیگیری تمام اقدامات لازم در این زمینه را بر عهده دارد.

در واقع این موضوع، مسئولیت جدید تعریف شده وزارت ورزش برای شورای برون مرزی است در حالیکه وظایف این شورا تا پیش از این در چارچوب اعزام تیم های باشگاهی و ملی ایرانی به تورنمنت ها و اردوهای برون مرزی، ورود تیم های خارجی به ایران برای شرکت در مسابقات یا اردوی مشترک و بررسی هر یک از آنها به منظور صدور مجوز لازم تعریف شده بود.

در هر صورت با مسئولیت جدیدی که به شورای برون مرزی سپرده شده، حجم نشست ها و فعالیت اعضای آن گسترده تر خواهد شد اگرچه هفته ها از آخرین نشست آنها می گذرد و با وجود گذشت یک ماه از آغاز سال جدید هم هنوز نشستی به عنوان «آغاز به کار» برگزار نشده است. دلیل این مسئله هم کرونا است و تاثیری که بر تمام فعالیت های دنیای ورزش گذاشته است.

به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمام رویدادهای ورزشی جهان اعم از مسابقات ملی و باشگاهی، اردوها، گردهمایی ها و ... لغو شده است. بنابراین موضوعی نیست که بررسی و تصمیم گیری در رابطه با آن منجر به برگزاری نشست میان اعضای شورای برون مرزی شود.
کد N2381806

وبگردی