آفتاب

سیل پرند هیچ خسارتی به خانه ها وارد نکرد

سیل پرند هیچ خسارتی به خانه ها وارد نکرد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه سیل روز ۲۹ فروردین هیچ خسارتی به واحد های مسکونی و بوستان مشاهیر وارد نکرده است، گفت: خارج از شهر پرند و در امتداد رودخانه ای که توقف و تردد خودرو ممنوع بوده عده‌ای اقدام به پارک خودرو کرده اند که منجر به بروز خسارت شده است.



محسن وطن خواهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سیل روز ۲۹ فروردین شهر جدید پرند هیچ خسارتی به واحدهای مسکونی و زیرساخت های این شهر از جمله بوستان مشاهیر وارد نکرده است.

وی افزود: تنها در چند مورد آبگرفتگی ورودی منازل و آبگرفتگی برخی زیرزمین ها را داشتیم که با تلاش ساکنان، نیروهای هلال احمر و کارکنان شرکت عمران پرند، آبها جمع آوری شد و هم اکنون شهر در وضعیت عادی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اشاره به خسارت وارده به برخی خودروها در اطراف شهر گفت: وسط بوستان مشاهیر کانال آبی قرار دارد که طبیعتاً در بالادست و پایین دست این رودخانه در خارج از شهر نباید مسیل دستکاری شود که همین گونه است.

وطن خواهی ادامه داد: در بیرون از شهر نیز در مسیر رودخانه، ممنوعیت تردد ایجاد شده بود که عده‌ای نسبت به آن بی توجهی کردند و با توجه به اینکه سابقاً رودخانه خشک بوده با خودرو در اطراف آن توقف کرده بودند. ظرف ۱۰ دقیقه ۱۳ میلیمتر بارندگی شده است. از یک سطح ۷۰۰ هکتاری آب به سمت دره ای که خودروها در آن متوقف بودند هدایت و حدود ۶۰ سانتی متر آب بالا آمده است که منجر به خسارت به خودروها شد.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه هر خسارت احتمالی ناشی از قصور شرکت عمران به شهروندان وارد شود جبران می‌کنیم، گفت: تاکنون هیچ موردی از خسارت به واحدهای مسکونی زیرساخت‌ها و حتی خودروها در داخل شهر گزارش نشده و خوشبختانه هیچ مورد فوتی نداشتیم.
کد N2380826

وبگردی