آفتاب

بازار کار عالی تعمیرات بردهای الکترونیکی و راهنمای درآمدزایی از آن

بازار کار عالی تعمیرات بردهای الکترونیکی و راهنمای درآمدزایی از آن

امروزه با توجه به اینکه در بیشتر لوازم صنعتی، برقی و الکترونیکی برد به کار برده می شود، همچنین تخصصی بودن امر عیب یابی و تعمیرات آن بازار کار تعمیرات برد الکترونیک بسیار عالی و درآمدزا می باشد. می توان گفت افراد متخصص در این شغل از درآمد خوبی برخوردار می باشند.

از آنجایی که بازار تعمیرات بردهای الکترونیک همواره خوب می باشد با یک برنامه ریزی صحیح و شرکت در دوره های آموزش تعمیرات بردهای الکترونیک در آموزشگاهی معتبر می توان به این تخصص دست یافت و از درآمد و آینده شغلی خوبی برخوردار بود. در ادامه به بررسی بیشتر بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیک در ایران میزان دستمزد تعمیرات و درآمد این شغل و معرفی بهترین آموزشگاه برای شرکت در دوره های تعمیرات بردهای الکترونیک می پردازیم.

معرفی بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی


بردهای الکترونیک یکی از مهم‌ترین قطعات در کلیه لوازم الکترونیک هستند که بروز مشکل و خراب شدن مشکلات بسیاری در لوازم الکترونیکی به همراه خواهد آورد. با توجه به کاربرد بسیار برد در لوازم الکترونیک بدون شک در صورت خراب شدن آن افراد به دنبال متخصصی حرفه ای بوده تا مشکل به وجود آمده را شناسایی، عیب یابی و بهترین صورت ممکن تعمیر نمایند. بنابراین می توان گفت بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیکی همواره خوب بوده و متخصصان این حوزه از درآمد برخوردار می باشند.

البته باید گفت شرط موفقیت و درآمدزایی در این شغل داشتن مهارت و دانش در زمینه تعمیرات انواع بردهای الکترونیک است. با توجه به حساس و پیچیده بودن بردهای الکترونیک باید گفت بهترین راه برای کسب این مهارت شرکت در دوره های آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی آن هم در آموزشگاهی معتبر است. زیرا در این دوره های آموزشی به صورت کاملا عملی تعمیرات بردهای الکترونیک آموزش داده می شود و تمامی نکات مربوط به تعمیرات انواع بردها مطرح شده و در نتیجه در پایان دوره شما به استادی ماهر تبدیل شده و به خوبی می توانید وارد بازار کار شوید.

درآمد تعمیرات بردهای الکترونیکی چقدر است؟


درآمد تعمیرات بردهای الکترونیک متفاوت بوده و تحت تاثیر عوامل گوناگونی می باشد. می توان گفت مهم ترین عامل تاثیرگذار بر میزان درآمد تعمیرات بردهای الکترونیکی میزان مهارت و دانش تعمیرکار می باشد. چرا که هر چه میزان تخصص فرد بیشتر باشد به صورت حرفه ای تر به تعمیر انواع بردها می پردازد، همین امر منجر به افزایش تعداد مشتریان و رضایت آنها شده و روز به روز درآمد او افزایش خواهد یافت.

البته باید گفت عوامل دیگری بر میزان درآمد شغل تعمیرکار بردهای الکترونیک تاثیرگذار هستند از جمله این عوامل می توان به عواملی در ذیل اشاره شده است نام برد:

• میزان  تبلیغات

• مشتری مداری

• سرعت عمل و خوش قولی تعمیرکار بردهای الکترونیک

• دقت و کیفیت انجام کار

• قیمت مناسب و رقابتی

• ارتباط و تعامل با دیگر مشاغل مرتبط

• ارتباط و تعامل با فروشندگان

• و غیره

در صورت رعایت موارد ذکر شده تعمیرکار بردهای الکترونیک به متوسط درآمد 7 تا 15 میلیون در ماه دست خواهد یافت.

بهترین آموزشگاه تعمیرات بردهای الکترونیکی کدام است؟


بهترین آموزشگاه تعمیر بردهای الکترونیکی آموزشگاهی است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای به صورت کاملا تخصصی، پروژه محور در کارگاهی کاملا مجهز و توسط اساتید با تجربه و متخصص به برگزاری دوره فوق بپردازد و در پایان دوره نیز مدرک معتبر فنی و حرفه ای به کارآموزان ارائه نماید. با بررسی های صورت گرفته بر روی آموزشگاه های فعال در این زمینه به این نتیجه رسیدیم که آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره تعمیر بردهای الکترونیکی است که با رعایت تمامی موارد ذکر شده دوره فوق را برگزار می نماید.

لازم به ذکر است که این آموزشگاه علاوه بر موارد ذکر شده مشاوره های بازاریابی جهت ورود به بازار کار را علاوه بر آموزش مطالب مربوط با تعمیرات بردهای الکترونیک در اختیار کارآموزان قرار می دهد. این آموزشگاه علاوه بر دوره فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید از جمله برخی از پرطرفدارترین دوره های آموزشی این آموزشگاه عبارتند از:

• آموزش برق ساختمان

• آموزش سیم پیچی موتور

• آموزش تعمیرات موبایل

• آموزش تعمیرات لوازم خانگی

• آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری

• آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی

• و غیره

در ادامه به معرفی مختصر برخی از دوره های پرطرفدار این آموزشگاه خواهیم پرداخت.


آموزش برق ساختمان


آموزش برق ساختمان از دیگر دوره های آموزشی بسیار پرطرفدار در آموزشگاه فنی برق است. همانطور که می دانید برق ساختمان یکی از مهمترین بخش های ساختمان بوده که با توجه به نیاز بالا به آن همواره از بازار کار خوبی برخوردار می باشد و امروزه رشد پروژه های ساختمانی نشان از  بازار کار پر رونق تر این حرفه می دهد.

با توجه به بازار کار خوب این رشته آموزشگاه فنی برق به دلیل تقاضا بالای این دوره آموزشی، دوره آموزش برق ساختمان را زیر نظر اساتید باتجربه و به صورت کاملا عملی برگزار می نماید. همه ساله کارآموزان بسیاری در این دوره آموزشی ثبت نام کرده و وارد بازار کار می شوند.

در این دوره آموزشی، آموزشگاه فنی برق تمامی مباحث مرتبط با برق کسی ساختمان را از صفر تا صد آموزش می دهد، کارآموزان پس از پایان این دوره آموزشی برقکاری حرفه ای شده و می توانند در پروژه های برق ساختمان فعالیت نمایند.


آموزش سیم پیچی موتور


از دیگر دوره های پرطرفدار این آموزشگاه دوره آموزش سیم پیچی موتور است. زیرا در ساختار ماشین های الکتریکی از سیم پیچی هایی استفاده می شود و در صورت بروز مشکل برای آنها می بایست موتورهای الکتریکی را باز کرده و سیم پیچی آن را برای بار دیگر انجام نمود و با توجه به اهمیت این موتورها در بخش صنعتی بنابراین سیم پیچی موتور یکی از آموزش های مهم در این بخش می باشد.

در همین راستا این آموزشگاه دوره آموزش سیم پیچی را برای علاقه مندان به این مبحث به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای برگزار می نماید.  در این دوره آموزشی تمامی مباحث طراحی و محاسبات و سیم پیچی ترانسفورماتورهای تک فاز کاهنده و افزاینده و ترانسفورماتور های سه فاز به تک فاز، سیم پیچی الکتروموتورهای سه فاز ۲۴ شیار و ۳۶ شیار و الکتروموتور تکفاز ۳۶ شیار و غیره به صورت کاملا حرفه ای آموزش داده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این آموزشگاه و بهره مندی از تخفیف های ویژه به سایت این آموزشگاه به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نمایید. همچنین می توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس  021 66121029حاصل نمایید. در صورت تمایل به مراجعه حضوری نیز می توانید به آدرس تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بعد از چهار راه فرصت شیرازی نبش کوچه مستعلی، پلاک 2، طبقه اول مراجعه نمایید.
کد N2380673

وبگردی