آفتاب

بهترین راه برای افزایش قدرت و شتاب خودرو چیست؟

بهترین راه برای افزایش قدرت و شتاب خودرو چیست؟

فرقی نمی کند چه خودرویی سوار هستیم، همیشه از اینکه سرعت و شتاب بیشتری به خودروی خود بدهیم استقبال می کنیم. ا

اما برای افزایش سرعت، شتاب و قدرت خودرو راهکارهای متفاوتی وجود دارد که بعضی از آنها می توانند در درازمدت به بازده و عمر مفید موتور خودرو آسیب وارد کنند. اگر به دنبال راهی برای تیونینگ و افزایش قدرت خودرو هستید و از طرفی هنوز مطمئن نیستید کدام راهکار مناسب خودروی شما است، در این مقاله با ما همراه شوید تا با ریمپ ECU که یکی از بهترین راهکارها برای افزایش قدرت خودرو و بهینه سازی مصرف سوخت آن است، آشنا شوید.

ریمپ ای سی یو ECU چیست؟


خودروی شما یک کامپیوتر دارد به نام ایسیو یا ECU ، این کامپیوتر مقر فرماندهی بخش‌های مختلف خودروی شما است و برنامه آن با زبان برنامه نویسی C نوشته شده است. ایسیو محدودیت هایی برای خودرو ایجاد و تعریف می کند و البته قابل بهینه سازی است.  

تعمیرگاه های تخصصی برای ریمپ وجود دارند که با بهینه سازی ریمپ ای سی یو سبب تقویت خودرو می شوند، کاراک به آدرس https://carak.ir/ یکی از آن دسته تعمیرگاه ها است که با تضمین کیفیت سالهاست که خدمات ریمپ را به مشتریان خود ارائه می دهد.

ریمپ برای خودروهای جدید و قدیم قابل انجام است، نکته مهم این است که این فرآیند نه تنها آسیبی به موتور خودرو شما نمی زند بلکه عمر مفید موتور را نیز افزایش خواهد داد، البته اگر توسط تکنسین های حرفه ای صورت بگیرد. ریمپ ایسیو در شرایط عدد اکتان بنزین ایران که پایین است بسیار توصیه می شود.

فواید ریمپ برای خودرو


افزایش شتاب، افزایش قدرت، روان شدن خودرو، کاهش مصرف سوخت، رفع کپ، کاهش دمای فن و افزایش عمر موتور همگی از مزایا و فوایدی است که با ریمپ حرفه ای خودرو به دست می‌آورید. در واقع با تغییر اصلاح، کاهش و افزایش جداول هگزا دسیمال، کدنویسی آی سی میکرو ECU یا ECM و در نتیجه آن بهبود کارکرد پیشرانه و تقویت خودرو حاصل یک ریمپ حرفه ای است. اگر به اطلاعات بیشتری در زمینه ریمپ خودرو احتیاج دارید به مقاله ریمپ چیست وبسایت کاراک مراجعه کنید.

هزینه ریمپ


اگر ضرب المثل انگلیسی "هنوز آنقدر پول دار نشده ایم تا جنس ارزان بخریم" و یا ضرب المثل خودمان که "هیچ گرانی بی حکمت نیست" را شنیده باشید، می دانید که کار خوب قیمت مشخصی دارد و پایین بودن قیمت نمی تواند دلیلی بر کیفیت باشد. به همین دلیل همیشه مشکلات مشابهی با ریمپ کاران غیر حرفه ای که به واسطه قیمت پایین مشتریان را جذب می کنند و کار با کیفیتی نیز تحویل نمی دهند دیده ایم. بهتر است همواره در نظر بگیرید که هزینه ریمپ می تواند شما را از شر هزینه های اضافه خلاص کند و سواری خودرو شما را بسیار بهینه کند.

کدام خودروها را می توان ریمپ کرد؟


در مجموع می توان گفتم تمام خودروهایی که از ایسیو بهره مند هستند قابل ریمپ هستند، اما خودروهایی که بیشترین درخواست ریمپ را دارند می توان به پژو 206، سمند، دنا، پرشیا، ال 90 و برلیانس اشاره کرد. تنها چیپ تیونینگ پراید به دلیل نبود ظرفیت لازم در این خودرو انجام نمی شود.

ریمپ 206


پژو 206 سالهاست که خودروی محبوبی میان ما ایرانیان است و همه ما با آن آشنایی کاملی داریم. ریمپ پژو 206 در مرکز تخصصی کاراک برای انواع مدل ها و تیپ ها انجام می شود. با ریمپ ایسیو 206 می توانید مصرف سوخت خودروی خود را کاهش دهید. چگونه؟ با اصلاح جرقه زنی شمعه ها، اصلاح پاشش سوخت سوزن های انژکتور و اصلاح هوادهی.

فرآیند ریمپ 206 کاری نیست که تنها در ایران صورت بگیرد، بلکه در فرانسه تا چین نیز ریمپ این خودرو انجام می شود. متخصصین کاراک بخشی از تخصص خود را مدیون آموزش تکنسین های حرفه ای فرانسوی که خود خالق این خودرو هستند، می باشند.

در کاراک برای ریمپ خودرو به شما ضمانت داده می شود، یعنی به مشتری گارانتی کتبی خدمات و سه ماه زمان برای تست عملکرد خودروی وی داده می شود.

خدمات ریمپ 206 که در کاراک انجام می شود:

- افزایش سرعت و قدرت

- افزایش سرعت و شتاب اولیه

- کاهش دمای کارکرد فن

- رفع کپ حین حرکت

- برداشتن کاتاف

- کاهش مصرف سوخت

- حذف لرزش خودرو در حالت درجا

- افزایش شتاب ثانویه

- رفع کپ اولیه

برای خدمات ریمپ خودروی خود می توانید به آدرس مجموعه کاراک، تهران، خیابان دماوند، نرسیده به سه راه تهرانپارس، جنب پمپ بنزین 104، تعمیرگاه کاراک مراجعه کنید.

شماره تماس تعمیرگاه: 02133176043

نظرات خود را در انتهای این مطلب بنویسید.

کد N2379779

وبگردی