آفتاب

بازگشایی‌ها مبتنی بر دیدگاه کارشناسی است / دولت مدام در حال رصد وضعیت است

بازگشایی‌ها مبتنی بر دیدگاه کارشناسی است / دولت مدام در حال رصد وضعیت است

سخنگوی دولت اعلام کرد که سیاست بازگشایی‌ها مبتنی بر دیدگاه کارشناسی است.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی این نشست خبری  با تاکید بر اینکه هرگونه سیاست در بازگشایی‌ها مبتنی بر دیدگاه کارشناسی است، افزود:کارشناسان ما در حوزه سلامت ، بهداشت محیط کار امروز با همکاری اتاق های ذی ربط و تشکل های صنفی انبوهی از پروتکل‌ها را فراهم کردند.

باید از جان مردم دربرابر کرونا و تبعات ناشی از آن بر اقتصاد محافظت کنیم

وی ادامه داد: از این پس کار در صنوف و ادارات مبتنی بر پروتکلها خواهد بود که البته نیازمند آموزش و نظارت هم هست.

ربیعی تاکید کرد: حفظ سلامت و جان مردم توامان در برابر کرونا و عوارض و تبعات ناشی از آن است، ما از جان مردم دربرابر کرونا و تبعات ناشی از آن بر اقتصاد باید محافظت کنیم.

اطلاعات جهانی درباره کرونا ضعیف است

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه دولت مدام در حال رصد وضعیت است، گفت: با توجه به شرایط پویای بیماری به اقداماتی که در سطح جهان صورت می‌گیرد اشراف داریم. باید در نظر داشته باشیم که اطلاعات جهانی هم در این بیماری ضعیف است.

وی یادآورشد: هدف از اعمال این محدودیت ها ریشه کن کردن بیماری است. دستیابی به چنین هدفی ممکن نیست، مگر با متوازن کردن وضعیت بهداشتی کشور و حفظ این توازن در آینده است و فاصله گذاری اجتماعی هم همین هدف را دنبال می‌کند.

ربیعی همچینین خاطرنشان کرد: ما از روزهای اول شیوع کرونا در دانشگاه ها و موسسات مطالعاتی بهداشتی کارهای گسترده‌ای برای استفاده از فناوری اطلاعات را دنبال کردیم و این مطالعات در روزهای آتی با تصمیم گیری ها و با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند به بهره می‌رسد.

این خبر تکمیل می‌شود.
کد N2377342

وبگردی