آفتاب

آشنایی با شاهکار Creed؛ ادوپرفیوم مردانه اونتوس

آشنایی با شاهکار Creed؛ ادوپرفیوم مردانه اونتوس

یک عطر خوب نه تنها به شما حس اعتماد به نفس می‌دهد بلکه آرامش، جذابیت و هیجان را به صورت همزمان یا با نوت‌های مختلف خود به ارمغان می‌آورد.

همان طور که یک کت و شلوار یا لباس رسمی به راحتی موقعیت اجتماعی و وقار شما را افزایش می‌دهد، استفاده از یک عطر مناسب نیز می‌تواند تاثیر زیادی در ارتباطات شما با افراد جامعه بگذارد. یک عطر خوب نه تنها به شما حس اعتماد به نفس می‌دهد بلکه آرامش، جذابیت و هیجان را به صورت همزمان یا با نوت‌های مختلف خود به ارمغان می‌آورد.

بسیاری از آقایانی که به دنبال خرید بهترین عطر مردانه هستند معمولا با این جمله روبرو می‌شوند؛ کرید اونتوس بخر! اونتوس یکی از شاهکارهای ماندگار صنعت عطرسازی است که از خانه عطر Creed بیرون آمده و قادر است هر فردی فارغ از جنسیت زن و مرد را به وجد آورد. این عطر که در بازار عطرهای مردانه یک گزینه کاملا اشرافی و لوکس به حساب می‌آید، ترکیبی جادویی از توت سیاه، ترنج، آناناس، سیب، چوب توس، گل یاس، مشک و وانیل را ارائه می‌دهد که به بی‌نقص‌ترین حالت ممکن در کنار یکدیگر چیده شده و از همان لحظه اول شما را از این دنیا جدا می‌کنند!

با عطر کرید اونتوس بیشتر آشنا شوید

عطر مردانه Creed Aventus نخستین بار در ماه سپتامبر سال 2010 میلادی، به مناسبت دویست و پنجاهمین سالگرد تاسیس برند کرید به بازار عرضه شد. رونمایی این عطر مردانه فوق محبوب با بازگشایی فروشگاه کرید در شهر منتهن آمریکا همزمان شد. ترکیب عطر مردانه کرید اونتوس که به تعبیر روزنامه تایمز یک ترکیب سحرآمیز است، توسط تیم پدر و پسر یعنی الیویه و اروین کرید طراحی شده است.

جالب اینکه در طراحی روایح استفاده شده در این عطر از جنگاوری‌های ناپلئون بناپارت الهام گرفته شده و به همین دلیل سعی شده تا رایحه و حتی بسته بندی محصول به نوعی به امپراتوری و پادشاهی مرتبط باشد. برای مثال این پدر و پسر در ترکیبات اونتوس از چوب توس لوئیزیانا استفاده کردند. لوئیزیانا همان منطقه‌ای بود که توسط ناپلئون اداره می‌شد. علاوه بر این، نوعی سیاه دانه از جزیره مدیترانه‌ای کرسیکا، محل تولد ناپلئون بناپارت نیز در بین ترکیبات این عطر پرفروش دیده می‌شود.

اما این شباهت‌ها به اینجا ختم نمی‌شود، بر روی بطری شیشه‌ای کرید اونتوس می‌توان یک اسب سرکش به همراه سوارکارش را مشاهده کرد که در واقع نمادی از افسار گسیختگی و روحیات فاتحانه ناپلئون بناپارت هستند.

کرید اونتوس از سال 2011 تا به الان یکی از موفق‌ترین محصولات کرید و کل صنعت عطرسازی جهان محسوب می‌شود که در ایران نیز بسیاری از آقایان و حتی خانم‌ها رایحه آن را می‌پسندند. علاوه بر این، ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده این عطر مردانه باعث شده تا بسیاری از افراد سرشناس، مدیران و به طور کلی افراد شیک پوش علیرغم قیمت بالایی این عطر، به خرید آن تمایل زیادی داشته باشند. متاسفانه در سال 2015 کیفیت این عطر تا حد قابل توجهی دچار افت شد که این موضوع بارها مورد انتقاد رسانه‌ها و طرفداران کرید و به خصوص اونتوس قرار گرفت. اما سال بعدی خانه عطرسازی کرید نه تنها تا حد زیادی اشتباهات خود را جبران کرد بلکه برای بانوانی که طرفداران رایحه جذاب این عطر بودند، یک نسخه زنانه از اونتوس را هم عرضه نمود.


کرید اونتوس در سال‌های مختلف جوایز متعددی را در بخش‌های متفاوت به خود اختصاص داد. ترکیبات این عطر با ظرافت بسیار زیادی انتخاب شده و به طور کلی شامل موارد زیر است:

نت آغازین: ترنج، انگور فرنگی سیاه، آناناس و سیب

نت میانی: چوب توس، نعناع هندی، گل رز و گل یاس مراکشی

نت پایانی: مشک، گلسنگ، وانیل و عنبر

اما به غیر از اینها اگر بینی تربیت شده و حساسی داشته باشید می‌توانید متوجه حضور ترکیبات دیگری نظیر سیاه دانه، توسغان، گل سرخ، خزه درخت بلوط و نعناع وحشی نیز بشوید. اگر چه نظرات در خصوص رایحه این عطر مردانه متفاوت بوده، اما بر اساس نقدهای صورت گرفته و نظر افرادی که این عطر را واقعا استفاده کرده‌اند، کرید اونتوس‌هایی که پیش از سال 2013 در بازار وجود داشتند رایجه چوبی شدیدتری را ارائه می‌دادند اما این رایحه رفته رفته به سمت مرکباتی و میوه‌ای شدن پیش رفت.

علاوه بر این، کرید از سال 2018 یک نسخه جدید از این عطر مردانه را با عنوان کرید اونتوس کلون به بازار عرضه کرده است که در واقع ادکلن بوده و دارای رایحه‌ای خنک و شیرین است.

به ادعای Creed، اونتوس یک عطر سنتی و دست ساز است که در طراحی ترکیبات آن از بهترین عناصر طبیعی استفاده شده است. این ترکیبات با تغییرات شرایط آب و هوایی ممکن است اندکی تغییر کنند و به همین دلیل است که طی سالهای اخیر افراد تغییرات جزیی در رایحه و حتی رنگ بطری اونتوس را شاهد هستند.

خرید عطر کرید اونتوس

قیمت بالای عطر مردانه کرید اونتوس باعث شده تا همه افراد جامعه توانایی خرید این شاهکار دنیای عطر و ادکلن را نداشته باشند. به همین دلیل عده‌ای از افراد سودجو با ارائه محصولاتی مشابه و بی‌کیفیت با قیمتی پایین‌تر سعی می‌کنند تا با فریب این افراد به سود زیادی دست پیدا کنند. برای خرید عطر کرید اونتوس باید حتما نسخه اصلی و اورجینال آن را تهیه کنید، چرا که این یک محصول سلطنتی و اشرافی بوده و برای تجربه آن هرگز نباید از نسخه‌های کپی یا مشابه استفاده کرد. زمانی که برای خرید به یک پیج اینستاگرامی، کانال تلگرام، پاساژ یا مغازه ناشناخته‌ای مراجعه کنید نمی‌توان هیچ تضمینی داد که کرید اونتوس خریداری شده اصل باشد! علاوه بر این، با توجه به قیمت بالای این عطر برای جلوگیری از ضرر مالی باید بیش از پیش دقت کنید و خریدتان را حتما از جایی معتبر که توسط افراد دیگر یا مراجع ذیصلاح تایید شده باشد، انجام دهید.

برای خرید عطر اونتوس مردانه می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که از نماد اعتماد برخوردار بوده و خدمات دهی مناسبی را ارائه می‌دهند استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی مو تن رو نیز یکی از این فروشگاه‌هاست که علاوه بر تضمین اصالت کالا، با جشنواره‌های فروش مختلف و همچنین تخفیفات روزانه تجربه خرید لذت‌بخش‌ و البته ارزان‌تری را برایتان به ارمغان می‌آورد. علاوه بر اونتوس، شما می‌توانید سایر عطر و ادکلن‌های ساخت برند سلطنتی کرید را از این فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید.
کد N2377196

وبگردی