آفتاب

رضایی: دولت می‌تواند همه بودجه‌های عمومی و اختصاصی را در راه اقتصاد روزمره مردم خرج کند

رضایی: دولت می‌تواند همه بودجه‌های عمومی و اختصاصی را در راه اقتصاد روزمره مردم خرج کند

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: معیشت بسیاری این روزها با مشکل مواجه شده است. در عین حال ممکن است زیانی که مزدبگیران از بیماری و هزینه درمان می‌بینند، جبران ناپذیر باشد.



مسعود رضایی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد مصوبات اخیر ستاد مبارزه با کرونا و چالش اقتصاد و سلامت گفت: در استان فارس در ابتدا شاهد تمهیدات و همکاری مردم بودیم و وضعیت خوبی داشتیم اما وقتی زمزمه‌ آزادسازی بعضی فعالیت‌ها در جریان است، بیماری شیوع بیشتری پیدا کرده است. آمار استان شیراز نشان می‌دهد که به شمار مبتلایان بیشتر شده و روند صعودی نسبت به قبل دارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس ضمن تأکید به ضرورت تبعیت از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، گفت: به شخصه فکر می‌کنم اگر در مورد شیراز فضا را باز نکنند، اتفاق بهتری می‌افتد و می‌توانیم استان را نجات دهیم، اما اگر خدایی ناکرده تردد و عبور و مرور زیاد شود، مدیریت و کنترل بحران سخت خواهد شد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس مسائل اقتصادی کشور را «بسیار مهم» دانست و گفت: اقتصاد تا به اینجا آسیب‌ دیده و آسیب خواهد دید اما ما باید اهم و مهم کنیم. اقتصاد، به درد یک انسانی می‌خورد که سلامتی داشته باشد. من معتقدم که چالش سلامت و اقتصاد، چالش مهمی است؛ چرا که معیشت بسیاری این روزها با مشکل مواجه شده است. در عین حال ممکن است زیانی که مزدبگیران از بیماری و هزینه درمان می‌بینند، جبران ناپذیر باشد.

رضایی در پایان سخنان خود گفت: معتقدم که تا پایان سال ۹۹ گرفتار کرونا هستیم. به همین علت می‌توانیم همه بودجه‌های عمومی و اختصاصی شرکت‌ها و درآمدها را در راه مبارزه با کرونا و اقتصاد روزمره مردم خرج کنیم. بعد از خروج از بحران، به فکر اقتصاد پویا باشیم.
کد N2377116

وبگردی