آفتاب
استاندار کردستان:

۱۳ بە در در خانە بمانید/ همە راه‌های خروجی بستە خواهد شد

۱۳ بە در در خانە بمانید/ همە راه‌های خروجی بستە خواهد شد

استاندار کردستان بە همە مردم استان اعلام کرد کە روز سیزدە بە در حتما در خانە بمانند چرا کە تمامی خروجی شهرها بستە خواهد بود.



بهمن مرادنیا با هشدار جدی نسبت به عواقب نادیده گرفتن طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: روز سیزده به در طبق سنت دیرینه، مردم می خواهند به دامان طبیعت بروند و این امر در شیوع بیماری کرونا بسیار خطرناک است.

وی افزود: امسال به دلیل حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بصورت جدی تصمیم گرفته شده است که مانع خروج افرادی شویم که سلامت و زندگی دیگران را نادیده می گیرند.

بە گزارش ایسنا و به نقل از پایگاە اطلاع رسانی استانداری کردستان، مرادنیا با بیان اینکه اگر مردم به هشدارها توجه نکنند و در مکان های پرتردد وجای تجمع حضور یابند زحمات کادر درمانی و طرح‌های پیشگیرانه بی اثر خواهد شد، تصریح کرد: آثار این بیماری بعد از گذشت دو هفته هویدا خواهد شد، لذا از مردم خواهش می‌کنم روز سیزده به در را علیرغم همه سختی‌ها تحمل کنند و در خانه بمانند تا با موج دیگری از بیماری کرونا مواجه نشویم.

وی عنوان کرد: بسیاری از مردم به توصیه‌ها عمل می‌کنند و عده‌ای نیز به هر دلیلی آن را نادیده می‌گیرند که با این عده در جهت حفظ سلامت مردم مقابله خواهد شد.

استاندار کردستان در پایان یادآور شد: در شهر سنندج و از عصر ۱۲ فروردین ورودی‌های آبیدر، پارک کودک، خروجی‌ها بە سمت کامیاران و گردنە صلوات آباد و دیگر خروجی‌ها بستە خواهد بود.
کد N2368673

وبگردی