آفتاب
مدیرعامل سازمان بنادر خبر داد:

اعتبار ۳۶۰۰ میلیارد تومانی برای «جهش تولید»

اعتبار ۳۶۰۰ میلیارد تومانی برای «جهش تولید»

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از استفاده از ۳۶۰۰ میلیارد تومان منابع این سازمان و اختصاص آن به صنایع دریایی برای ساخت تجهیزات مورد نیاز دریایی و بندری توسط تولیدکنندگان داخلی و در راستای تحقق شعار «جهش تولید» خبر داد.



به گزارش ایسنا، محمد راستاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:‌ همان طور که در نمایشگاه حمل و نقل سال قبل نیز به آن اشاره کردیم یکی از اهداف اصلی سازمان بنادر بهره‌گیری از تجهیزات استراتژیک بندری ساخت داخل بوده و فراخوان آن را نیز در همان سال گذشته داده‌ایم و در سال ۹۸ نیز تولیدکنندگان بسیاری در این حوزه حمایت شده‌اند و این روند در سال جاری با قوت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: در سال جاری در صددیم تا ۳۶۰۰ میلیارد تومان از منابع سازمان را به صنایع دریایی داخلی اختصاص دهیم تا تجهیزات بنادر توسط تولیدکنندگان داخلی تولید و تأمین شود و شاهد شروع ساخت این تجهیزات و تحول بخش قابل توجهی از آن‌ها در سال پیش رو باشیم.

راستاد ادامه داد: این میزان اعتبار و منابع پیش‌بینی شده به تولیدکنندگان داخلی تزریق می‌شود و امیدواریم تحول جدی در تولیدکنندگان داخلی و تولید داخلی ایجاد شود تا بتوانیم بخش قابل توجهی از تجهیزات و الزامات استراتژیک بندری و دریایی را با توان داخلی بسازیم.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: اعطای تسهیلات به بخش خصوصی به همراه تأمین منابع و اعطای یارانه از دیگر برنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی برای حمایت از سازندگان تجهیزات دریایی و بندری است تا انشاءالله شعار «جهش تولید» محقق شود.
کد N2364627

وبگردی