آفتاب

فیلم‌های سینمایی و سریال‌های روز چهارم فروردین

فیلم‌های سینمایی و سریال‌های روز چهارم فروردین

امروز (دوشنبه چهارم فروردین) شبکه‌های سیما میزبان برنامه‌های مختلفی از فیلم‌های سینمایی گرفته تا مستند، برنامه‌های سرگرمی و مسابقه و سریال‌های نوروزی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز (دوشنبه چهارم فروردین) شبکه‌های سیما میزبان برنامه‌های مختلفی از فیلم‌های سینمایی گرفته تا مستند، برنامه‌های سرگرمی و مسابقه و سریال‌های نوروزی خواهد بود.

در شبکه‌های مختلف سیما این روزها مسابقه‌ها و برنامه‌های سرگرمی متنوعی اجرا می‌شوند؛ مانند مسابقه آشپزی «دستپخت» با حضور خانواده‌های ایرانی که در مسابقه بزرگ آشپزی شرکت می‌کنند و مسابقه بزرگ «ایران» به کارگردانی سعید رضایت و با اجرای سام درخشانی در شبکه یک، «مسابقه محله» که عنوانی نام آشنا برای کودکان دیروز و امروز است با تهیه‌کنندگی و اجرای مسعود روشن‌پژوه و اجرای مسابقه‌های جذاب و شاد در مناطق مختلف کشور در شبکه دو سیما، مجموعه برنامه «عصر جدید» با موضوع استعدادیابی در حوزه‌های ورزشی، سرگرمی و هنری در شبکه سه، سری هفتم مسابقه سینمایی «چهار، سه، دو، یک» به تهیه‌کنندگی حسین مروی در شبکه چهار، مسابقه «پنج ستاره» به تهیه‌کنندگی محمد قنبری و با اجرای حمید گودرزی در شبکه پنج، برنامه ترکیبی «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری، فصل سوم «شکرستان» به تهیه‌کنندگی سید مسعود صفوی با روایت شهاب حسینی و فصل چهارم «کودک شو» با اجرای پژمان بازغی و با حال و هوای عیدانه در شبکه نسیم، فصل هشتم مسابقه «خانه ما» در شبکه مستند و همچنین مسابقه «مافیا» در شبکه سلامت.

اما جز این برنامه‌های سرگرمی، تلویزیون در نوروز برای مخاطبان خود سریال‌هایی متنوعی در نظر گرفته است. «پایتخت ۶»، «کامیون»، «دوپینگ» و «میان‌بر» چهار سریالی هستند که در ایام نوروز از آنتن شبکه‌های یک، دو، سه و پنج پخش می‌شود. روز دوشنبه چهارم فروردین، قسمت چهارم سریال پایتخت ۶ ساعت ۲۲ از شبکه یک، قسمت چهارم سریال کامیون ساعت ۲۱ از شبکه دو و همچنین قسمت هفتم سریال دوپینگ ساعت ۲۰ از شبکه سه پخش می‌شود. سریال میان‌بر هم که از مدتی پیش پخش خود را از شبکه پنج سیما آغاز کرده، ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

اما فیلم‌های سینمایی متنوعی هم در این روزها از شبکه‌های مختلف پخش می‌شود.

روز دوشنبه چهارم فروردین، ساعت ۹.۳۰ صبح از شبکه یک سیما فیلم سینمایی «مانیکارنیکا» پخش می‌شود؛ فیلمی اکشن محصول ۲۰۱۹ هندوستان که کانگانا رانوت آن را کارگردانی کرده است. در این فیلم مهیج تاریخی آتول کولکارانی، جیشو سنگویتا، وایبها تاتودی و محمد زیشان ایوب بازی می‌کنند که در قصه آن چنین آمده است: «رانی لاکشمی بای ملکه استان جانسی در سال ۱۸۵۷ میلادی، رهبری قیام ملی هندوستان علیه حاکمیت استبدادی بریتانیا را برعهده می‌گیرد و...»

شبکه دوم سیما در این روز فیلم سینمایی «چطور اژدهاتونو آموزش بدید: دنیای مخفی» را ساعت ۱۷پخش می‌کند که یک انیمیشن فانتزی محصول سال ۲۰۱۹ ژاپن و امریکاست.

روز چهارم فروردین و در ساعت ۱۵:۳۰ در شبکه سوم هم فیلم سینمایی «تبدیل‌شوندگان: بامبلبی» پخش می‌شود. فیلمی در ژانر حادثه‌ای و تخیلی که محصول سال ۲۰۱۸ امریکاست. در خلاصه داستان این فیلم چنین آمده است: «در جنگ میان ربات‌های فضایی، یک ربات زخمی به سمت زمین می‌آید و در یک گاراژ به صورت یک فولکس قورباغه‌ای پنهان می‌شود. دختری به نام چارلی در روز تولد هجده سالگی‌اش این ماشین را پیدا می‌کند ولی خیلی زود متوجه می‌شود که این ماشین کهنه و قدیمی می‌تواند به یک ربات غول‌پیکر تبدیل شود. چارلی اسم این ربات را بامبلبی می‌گذارد و...»

از شبکه پنج سیما هم در این روز دو فیلم سینمایی «اژدها کوچولوها» و «جاسوس نامرئی»، به ترتیب در ساعت‌های ۹ و ۱۳:۳۰ پخش می‌شود که اولی یک انیمیشن امریکایی محصول سال ۲۰۱۸ و دومی فیلمی حادثه‌ای محصول سال ۲۰۱۹ در هنگ‌کنگ است.
کد N2364573

وبگردی