آفتاب

شرکت آس

شرکت آس

مجموعه خدمات سرویس و نگهداری ساختمانی آس یک مجموعه کاربردی خدمات آنلاین برای ساختمان و ساکنان آن محسوب می شود.

در چندین سال گذشته  با افزایش ساخت و سازها و تراکم جمعیت در شهر های بزرگ با رونق گرفتن آپارتمان ‌نشینی ، افراد وارد سبک جدیدی از همزیستی شده‌ اند. افرادی با سلیقه ها و فرهنگ های متفاوت وقتی در کنار هم قرار می‌ گیرند ، ممکن است دچار مشکل شوند. برای جلو گیری از بروز اختلاف و حل مشکلات و همچنین رسیدگی درست و به موقع به ساختمان ، ساختمان نیازمند یک مدیر مسئولیت پذیر است.

ما در مجموعه سرویس و نگهداری ساختمانی آس با در نظر گرفتن قواعد کلی ساختمان تمامی امور ساختمان شما را در دست گرفته و با کم نمودن دغدغه های مدیر ساختمان اعم از هماهنگی با اشخاص و شرکت های مختلف و تضمین صد در صدی رضایت با جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه ، رفاه حال شما عزیزان را فراهم و تضمین خواهیم نمود.

خدمات این مجموعه شامل خدمات تخصصی ساختمان از قبیل سرویس و نگهداری آسانسور ،سیستم اعلام و اطفا حریق ، انواع بیمه نامه های ساختمانی ، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ، شستشوی نما ، خدمات باغبانی و .... می باشد.

همچنین تمام خدمات ما دارای تضمین بوده و بنا به ماهیت خدمات از تضمین های شرکت برخوردار خواهید بود مثل گارانتی یک ساله سم پاشی یا عودت وجه در صورت عدم رضایت از کارواش نانو و ....

نگهداری استخر :

تمیز کردن استخر از اهمیت بالایی برخوردار است. جهت نگهداری استخر قطعا شما به دنبال کیفیت بهداشتی و صرفه جویی در هزینه و زمان هستید و از این رو باید شرکتی را انتخاب کنید که خدمات عالی ارائه می دهد. اولین کاری که قبل از انتخاب یک شرکت خدماتی سرویس و نگهداری استخر باید انجام دهید ، این است که بدانید این شرکت ها چه خدماتی انجام می دهند! متخصصان شرکت آس با بررسی استخر شما اطمینان حاصل می کنند که در درجه اول آب برای استفاده ساکنین مناسب بوده پمپ و فیلتر به درستی کار می کنند. از این رو به شما توصیه می کنیم این کار را به تکنسین های ما بسپارید تا از مزایای زیر بهره مند شوید  :

  اطمینان حاصل شود که آب استخر شما بسیار تمیز بوده و همیشه در گردش است.

  استخر منزل شما همیشه آماده برای شنا کردن است!

  آسودگی بیشتری در هنگام شنا و لذت بردن از زندگی خواهید داشت.

  از خدمات و تکنیک های حرفه ای تیم ما بهره مند شوید.

  هرگونه استرس اضافی را از بین ببرید.

خدمات شرکت آس جهت نگهداری استخر  :

داشتن یک استخر تمیز در حیاط خلوت شخصی شما همیشه ایده فوق العاده ای خواهد بود. یکی از مهم ترین موضوعاتی که نباید هیچ وقت فراموش کنید ، ” نگهداری استخر ” است. به طور کلی تعمیر و نگهداری استخر را می توان به 5 مرحله تعادل ، کلر زدن ، شوک ، جلبک کش ( ماده‌ ای که در استخرها برای جلوگیری از رشد خزه به کار می‌ رود ) و نهایتا کف گیری و فرچه و جاروب زدن تقسیم کرد. موارد کلی نگهداری استخر به شرح زیر می باشد : 

  اندازه گیری درصد PH  و متعادل سازی سطح آب استخر

  اندازه گیری و تزریق کلر

  نظافت و شستشوی کلی استخر

  محافظت از کاشی ها

  بررسی تمامی تجهیزات

  بازدید تصفیه خانه و بررسی فشار آب

  بک واش فیلترها


نظافت و تعمیر فیلتر

به منظور جلوگیری از بروز هر گونه بیماری و حفظ ظاهری زیبا ، نظافت و سرویس و تعمیر فیلتر امری بسیار حیاتی است. شرکت های خدماتی باید حداقل سالی دو بار فیلترها را تمیز کرده و در صورت نیاز تعمیرات لازم را انجام دهند. گاهی اوقات یک تعمیر کوچک برای بهبود وضعیت سیستم لازم است.

خدمات شستشو با اسید

سرویس و نگهداری استخر با اسید کار نسبتا دشواری است ، از این رو معمولا توصیه می شود هر 5 الی 7 سال این کار را انجام دهید. در حقیقت استفاده از این سرویس ضرورتی نداشته و اگر استخر شما به صورت هفتگی و یا ماهانه سرویس می شود ، از تجمع کلسیم و به وجود آمدن جلبک ها جلوگیری می گردد. در پایان شست و شو با اسید ، سطح مواد شیمیایی باید به صورت مداوم بررسی شود تا سلامتی شما در معرض خطر قرار نگیرد.

بررسی سطح تعادل آب

هنگامی که می خواهید استخر منزل خود را برای فصل تابستان آماده کنید ، متعادل کردن آب اولین کاری است که باید انجام دهید. این بدین معناست که pH قلیایی و سطح سختی کلسیم دقیقا در سطح متناسبی قرار داشته باشند. اولین موضوع در نگهداری استخر ، اندازه گیری pH مربوط به اسیدی یا پایه ای بودن آب استخر است. دامنه pH باید مابین 7.2 الی 7.6 باشد و برای تست کردن آن باید از نوارهای مخصوص استفاده نمایید. اندازه گیری بعدی ، میزان قلیایی بودن آب بوده که مربوط به چگونگی تغییر سطح pH آب استخر شما است. سطح قلیایی پایین نشان می دهد که سطح pH به راحتی تغییر می کند ، در حالی که قلیایی بالا منجر به تیره شدن آب می گردد. سومین موضوعی که باید بررسی کنید ، سطح سختی کلسیم است. خورشید به ناچار آب استخر شما را تبخیر می کند و این فرآیند رسوبات کلسیم و منیزیم را که در آب استخر شما ایجاد شده باقی می گذارد. محدوده ایده آل برای سختی آب بسته به اندازه سایز استخر شما بین 150 تا 400 ppm  ( بخش در هر میلیون ) است.

بررسی و افزودن کلر

هیچ کسی دوست ندارد در استخر کثیف شنا کند. کلر اولین خط دفاعی در برابر باکتری ها ، جلبک ها و سایر موادی است که ممکن است در استخر منزل شما وجود داشته باشند. کلر در انواع مختلفی همچون قرص ، مایع و گرانول ( دانه های ریز ) وجود دارد. می توانید کلر را به همراه سایر مواد شیمیایی بی خطر مخصوص نظافت استخر جهت از بین بردن هر گونه جرم و باکتری استفاده نمایید.

یکی از خدمات نظافت و نگهداری استخر ” روند شوک دادن ” می باشد. شوک دادن به فرآیند افزودن مواد شیمیایی ، از جمله کلر اضافی به استخر به منظور از بین بردن باکتری ها و جلبک ها و هر گونه مواد مضر دیگر که ممکن است آب استخر شما را آلوده کند ، گفته می شود. قطعا از قبل به استخر شما کلر اضافه شده است ، اما هدف این سیستم بالا بردن سطح کلر تا 10 برابر بیشتر از حدی که در آب وجود دارد می باشد.

کارواش سیار :

شست و شوی ماشین در حقیقت به معنای تمیز کردن قسمت های داخلی و خارجی ماشین و حتی داخل موتور می باشد. امروزه شست و شوی ماشین ها به لطف سیستم کارواش سیار بسیار مورد توجه همه قرار گرفته است. تقاضا برای خدمات شستشوی اتومبیل در سطح جهان در حال افزایش است و همه ما اهمیت تمیز بودن ماشینمان را درک می کنیم! شاید مراجعه به کارواش برای شست و شوی ماشین کار خسته کننده و زمان بری باشد ، اما خوشبختانه با وجود خدمات کارواش سیار شرکت آس ، این مشکل برای بسیاری از افراد حل شده است!


در راستای افزایش رضایت مشتری و سهولت در تعیین و مقایسه قیمت های قراردادهای ما ، مجموعه آس اقدام به طبقه بندی خودروها به چهار زیر مجموعه نموده است که این طبقه بندی بر اساس میزان مواد مصرفی ، زمان مورد نیاز نیروی خدماتی و همچنین میزان ریسک سرمایه خودرو به شرح جدول زیر می باشد :

  تیپ ۱ : هاچبک های ایرانی و چینی مانند پراید ، ام وی ام و ….

  تیپ ۲ : سواری های ایرانی و چینی مانند پرشیا ، 206 ، لیفان ، ال  90 ، دنا و ….

  تیپ ۳ : سواری های خارجی و نیم شاسی مانند سراتو ، سوناتا ، ویتارا ، مزدا3 ، چانگان و ….

  تیپ ۴ : سواری های شاسی و لوکس مانند سانتافه ، لندکروز ، بنز ، بی ام و ، پورشه و مازراتی

یا رضایت کامل یا پس دادن پول

شرکت آس تاکید زیادی بر رضایت کامل مشتریان جهت شستشوی با کیفیت و ارزان قیمت ماشین هایشان دارد. در هر صورت اگر به دلیلی از کار ما راضی نباشید ، ما پول شما را پس می دهیم!

کارواش سیار چیست ؟

ماشینتان در مورد شما چه چیزی را نشان می دهد ؟ برای حفظ ظاهر ماشینتان هر چند وقت یکبار آن را می شویید ؟ شاید وقت کافی برای شست و شوی ماشینتان نداشته باشید و این موضوع خیلی آزارتان دهد. راه حل این مشکل ، کارواش سیار  است! خدمات کارواش در محل نحوه مراقبت از وسایل نقلیه را تغییر داده و اگر زندگی پر مشغله ای دارید ، بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. این بدین معناست که می توانید ماشین خود را بدون به هم زدن برنامه های روزانه تان ، تمیز کنید.


مزایای کارواش سیار  :

  صرفه جویی در هزینه : شما برای شست و شوی ماشینتان نیاز به فضای بزرگ و تجهیزات خاصی ندارید و از این رو در هزینه های شما از قبیل مصرف سوخت و انعام هم صرفه جویی می شود. یکی از مزایای خدمات کارواش در محل شرکت آس ، رقابتی بودن قیمت آن است! می توانید شرکت خدماتی آس را به دلیل ارائه باکیفیت ترین خدمات و پایین ترین هزینه انتخاب نمایید.

  صرفه جویی در زمان : با انتخاب این روش برای شستشوی ماشین ، متخصصان ما به محلی که شما انتخاب می کنید مراجعه کرده و نیازی نیست که در کارواش های شلوغ منتظر بمانید تا نوبتتان شود. بنابراین ، به راحتی می توانید در منزل خود استراحت کنید و به کارهای روزمره خود برسید.

  صرفه جویی در مصرف آب : در هر بار شستشوی خودرو در کارواش های آبی نزدیک به 200 لیتر آب هدر می رود در صورتیکه در کارواش نانو شستشوی با استفاده از دستمال و اسپری های مخنلف نانو صورت می پذیرد و میزان آب مصرفی کمتر از 1 لیتر خواهد بود !

صفرشویی :

به عملیاتی که برای نظافت قطعات داخلی خودرو بعد از شستشوی اولیه اتومبیل انجام می‌ شود ، صفرشویی می‌ گویند. به صورت کلی هدف از صفرشویی برطرف کردن نواقص و همینطور شستشوی داخل خودرو است. صفرشویی عملی است که می ‌تواند برای جلوه و زیبایی داخلی خودرو شما مفید باشد ، از این رو به شما پیشنهاد می‌ کنیم که حداقل هر شش ماه یکبار این مجموعه عملیات را انجام دهید.

در خدمات صفرشویی مجموعه آس ، قسمت داخلی ماشین با دقت تمام جارو زده شده و با یک حوله نرم تمامی قسمت های پلاستیکی ماشین تمیز می شود. برای تمیز کردن فضای داخلی شیشه ها از شیشه پاک کن استفاده خواهد شد. موتور ماشین شما بازرسی شده ، روغن های ریخته شده پاک می شود و سپس شسته و با استفاده از کمپرسور هوا خشک می شود. تهویه مناسبی اعمال شده و قسمت های رنگ دار خودرو واکس زده می شوند.


خدمات صفرشویی شرکت آس ( قسمت داخلی ماشین ) :

تکنسین های فنی شرکت خدماتی آس از راهکارهای حرفه ای برای از بین بردن لکه ها و جرم ها استفاده کرده و داشبورد ، کنسول ، پنل درب ها ، سقف ماشین ، شیشه ها و منافذ را با دقت تمام تمیز و صفرشویی می کنند. رایج ترین خدمات صفرشویی داخل ماشین عبارتند از :

  جارو زدن و شستن کفی و قسمت های داخلی با شامپو

  شست و شو و نظافت قسمت های چرمی با پاک کننده های مخصوص چرم

  تمیز کردن تمامی قسمت های پلاستیکی و وینیل ( انواع پلاستیک‌ های دارای ریشه‌ CH:CH2 )

  از محلول هایی با pH متعادل برای پاک کردن سطوح چرمی استفاده می شود

  تمیز کردن تمامی سطوح و منافذ با استفاده از کمپرسور هوا ، برس های نرم ، پارچه های نرم و پاک کننده های مخصوص

  تمیز کردن تمامی دستگیره ها ، کلید و سوئیچ

  تمیز کردن کمربند ، آینه ، فرمان و کنسول

  تمیز کردن و صیقل شیشه های داخلی و سانروف

خدمات پولیش شرکت آس ( قسمت خارجی ماشین ) :

تکنسین های شرکت آس به شما اطمینان می دهند که تمامی مواد روغنی و کثیف و چسبناک را در کوتاه ترین زمان ممکن از بین می برند و تمامی خراش ها ( کم و زیاد ) را پاک می کنند. از واکس های بادوام برای محافظت از روکش ها استفاده می کنند. صفرشویی دیواره ها ، لاستیک ها ، رینگ ، شیشه ها و درز صندوق بخشی از روند کاری ماست! رایج ترین خدمات صفرشویی قسمت خارجی ماشین عبارتند از :

  شست و شوی کامل قسمت های خارجی ماشین

  چرخ ها ، گاز انبر و مهره ها توسط برس های مخصوص و مواد شوینده تمیز می شوند

  رنگ ها با استفاده از حوله های میکروفایبر مخصوص شسته و تمیز می شوند

  استفاده از ابرهای مخصوص برای از بین بردن لکه ها از روی قسمت های رنگ زده شده ماشین

  پولیش رنگ برای پاک کردن خراش ها و اکسیداسیون

  استفاده از واکس برای محافظت از رنگ خودرو

  شستشوی چرخ ، رینگ و تمامی قطعات مرتبط

  تمیز کردن داخل محفظه سوخت

  پولیش کردن چرخ ها و سپر ماشین



کد N2361770

وبگردی