آفتاب

شیائومی برندی موفق در زمینه لوازم الکتریکی

شیائومی برندی موفق در زمینه لوازم الکتریکی

شیائومی یک برند چینی است که از سال 2010 فعالیت خود را در زمینه ساخت لوازم الکترونیکی آغاز کرده است. یکی از مهم ترین سیاست های این برند در تولید گوشی های هوشمند، ساخت محصولی با کیفیت، همراه با قیمت مناسب می باشد.

شیائومی یکی از برندهای به نام در زمینه ساخت لوازم الکترونیکی می باشد که بسیاری از افراد آن را به واسطه گوشی های هوشمند آن می شناسند. شیائومی یک برند چینی است که از سال 2010 فعالیت خود را در زمینه ساخت لوازم الکترونیکی آغاز کرده است. یکی از مهم ترین سیاست های این برند در تولید گوشی های هوشمند، ساخت محصولی با کیفیت، همراه با قیمت مناسب می باشد. البته فعالیت این شرکت تنها به این جا ختم نمی شود. این شرکت در زمینه ساخت سایر محصولات الکتریکی هم چون لپ تاپ و لوازم جانبی، پاور بانک، گجت های سلامت، محصولات صوتی و تصویری، تجهیزات شبکه و غیره نیز فعالیت دارد.

پاور بانک از جمله محصولاتی است که امروزه بسیاری از افراد به استفاده از آن روی آورده اند و می توان گفت به وسیله ای نسبتا ضروری برای افراد تبدیل شده است. در این میان برندهای مختلفی به تولید این محصول پرداخته اند که برند شیائومی در این میان نام خوشی از خود بر جای گذاشته است و می توان گفت پاور بانک شیائومی در دسته پر فزوش ترین محصولات این برند قرار دارد. این شرکت پاوربانک های متفاوت با ظرفیت های متفاوتی تولید کرده که می تواند نیاز مشتریان را برآورده کند. به طور کلی می توان گفت آن چه که باعث پر فروش شدن این محصول شده است، برخورداری از قیمت مناسب در مقابل کارایی بالای آن می باشد.

نمونه ای از گجت های سلامت برند شیائومی که طرفداران زیادی دارد، دستبند سلامت یا می بند می باشد که می تواند عملکردی شبیه به ساعت های هوشمند را نیز داشته باشد. از جمله ویژگی های این محصول می توان به قابلیت اتصال به تلفن همراه و نمایش اطلاعاتی از جمله تماس های ورودی، پیام ها، ثبت و ضبط تعداد گام ها و مسافت های طی شده، ضربان قلب، نمایش ساعت و غیره می باشد. برای مثال از دیگر قابلیت های آن می توان به هشدار برای نشستن در مدت زمان طولانی، ثبت میزان خواب در طول شبانه روز و نمایش میزان کالری سوزانده شده بر اثر پیاده روی یا ورزش اشاره کرد. این دستبند به واسطه بلوتوث به موبایل وصل شده و می تواند این اطلاعات را بر روی نمایشگر نشان دهند. این محصول از یک بند و صفحه نمایشگر تشکیل شده است که برای شارژ کردن، صفحه نمایشگر از داخل بند خارج شده و به شارژ متصل می شود.

موبایل شیائومی از دیگر محصولات این برند می باشد که توانسته جایگاه خوبی در میان سایر محصولات مشابه پیدا کند. این برند توانست برای اولین بار گوشی های هوشمند خود را در سال 2015 در بازارهای غیر از بازارهای کشورهای آسیایی به فروش برساند. این گوشی ها نسبت به قیمت کم تر خود در مقایسه با سایر محصولات مشابه کیفیت خوبی داشته و توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند. از دیگر نقاط قوت گوشی های هوشمند این برند می توان به کیفیت بالای دوربین آن ها اشاره کرد. کیفیت بالای دوربین این محصول بسیاری افراد را به خرید این گوشی ها ترغیب می کند.
کد N2360772

وبگردی