آفتاب

اجاره ویلا در شمال

 اجاره ویلا در شمال

با اینکه مدت زیادی از فراگیر شدن وبسایت‌های اجاره آنلاین ویلا و اقامتگاه در ایران نگذشته، این روش این روزها یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای اجاره ویلا در شمال و یافتن اقامتگاه است.

گفتیم شمال، چون اولین گزینه سفر در ذهن ما ایرانی‌ها بدون شک شمال است. سفر با کلیدواژه‌های ویلا شمال و اجاره در ذهن ما تداعی می‌شود.




این هم به این دلیل است که سفر به شمال اغلب با اقامت در هتل یا کمپ همراه نیست و متداول‌ترین راه اقامت، اجاره روزانه ویلا در شمال است.

کمپ کردن در شمال همیشه با خطر بارش باران و سرما خوردن به دلیل نمناک بودن زمین همراه است. این راه‌حل بیشتر برای کسانی است که با تجهیزات حرفه‌ای سفر می‌کنند و طبیعت‌گردهای حرفه‌ای هستند.

مردم عادی که با فرزندان و سالمندان خانواده سفر می‌کنند، به دنبال جایی راحت و باصفا هستند که بتوانند بساط کباب را راحت علم کنند و در دریا یا استخرش شنا کنند.

هتل‌ها هم اکثراً در مراکز شهرها و دور از مناظر طبیعی هستند و به درد سفرهای دسته‌جمعی هم نمی‌خورند. این به غیر از این است که تعداد آن‌ها نسبت به مسافران بسیار کم است و قیمت آن‌ها هم اغلب به خدماتی که می‌دهند، نمی‌ارزد.
پس بهترین راه‌حل از گذشته تا همین امروز برای اقامت در شهرهای شمالی ایران، اجاره ویلا بوده است. شهرها و روستاهای شمال، مخصوصاً در نیمه غربی مازندران که توریستی‌ترین جای شمال است، پر هستند از انواع ویلاهای اجاره‌ای برای هر سلیقه و هر نیازی.




از سوییت‌های کوچک دو نفره و ارزان گرفته تا ویلاهای بزرگ چند هزار متری که تعداد زیاد نفرات را پاسخ می‌دهند و از نظر امکانات و تمیزی از بهترین هتل‌ها هم پیشی می‌گیرند.
افراد برای اجاره ویلا به چند گروه تقسیم می‌شوند. اول دسته‌ای که به دنبال اجاره ویلای استخردار هستند و می‌خواهند ویلای لوکسی پیدا کنند که استخر هم جزو امکانات آن باشد. برای این دسته شمال بدون آب و شنا و استخر معنی ندارد.

دسته دیگر، ویلای کنار دریا می‌خواهند و اسیر جادوی ساحل و زیبایی‌های آن هستند. این همه راه را می‌کوبند و از رشته‌کوه البرز عبور می‌کنند تا در کنار موج‌های ناآرام خزر، آرام بگیرند.
این دسته آب‌تنی در ساحل، قدم زدن روی شن‌های خیس، تماشای طلوع و غروب و انعکاس نور سرخش روی آب و خوبیدن و بیدار شدن با صدای موج‌ها را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند.  

دسته دیگر جنگلی هستند! یعنی بیشتر دوست دارند جایی دور از هیاهو و شلوغی ساحل‌ها، در کلبه‌ای جنگلی و در جایی که منظره‌اش درختان سر به فلک کشیده یا قله‌های مخروطی پوشیده از درخت است، از خواب بیدار شوند و شب با صدای جنگل به خواب بروند.
در جنگل پیاده‌روی کنند و چای آتشی بنوشند و البته آتش را فقط در حیاط ویلا روشن کنند و از خاموش شدن آن هم اطمینان حاصل کنند.




شهرهایی در شمال هستند که هدیه آن‌ها پاسخ دادن به سلیقه‌های مختلف به طور هم زمان است. اجاره ویلا در رامسر یا در نوشهر این امکان را به شما می‌دهد که هم‌زمان از طبیعت جنگل استفاده کنید و در کنار دریا باشید. برای همین است که این دو شهر از محبوب‌ترین مقاصد سفر به شمال هستند.
با استفاده از وبسایت جابیت و امکان فیلتر کردن ویلاها بر اساس شهر، می‌توانید ویلاهای این دو شهر را مشاهده کنید و ویلایی را که با بودجه و سلیقه شما همخوانی دارد، برای اقامت انتخاب کنید.
کد N2359607

وبگردی