آفتاب

جزایر نوسا بالی

جزایر نوسا بالی

جزایر نوسا سه جزیره کوچک اندونزی هستند که فقط 40 دقیقه با قایق سریع از بالی فاصله دارند.آنها شامل Nusa Penida ، Nusa Lembongan و Nusa Ceningan هستند و از سرزمین اصلی به راحتی در دسترس هستند.

اگر قصد عزیمت به این منطقه از اندونزی را با تور بالی داشته باشید ، حتماً باید بازدید کنید.در 3 جزیره نوسا لمبونگان ، نوسا پنیدا و نوسا کنینگان ، خوشه ای از جزایر تعطیلات کوچک در حدود 20 کیلومتری ساحل جنوب شرقی سرزمین اصلی بالی وجود دارد. سواحل بکر با شن و ماسه سفید درشت ، دیدگاه های صخره ای زیاد و منظره دریا که می توانید در غروب آفتاب بسیار دوست داشتنی پیدا کنید. این جزیره همچنین دارای یک خانه مرموز زیرزمینی ، جنگل های سرسبز حرا و روستاهای زراعی دریایی است. در نوسا لمبونگان ، توریستها می توانند از گشت و گذارها و استراحت های چالش برانگیز در مناطق شمال غربی آن لذت ببرند ، در حالی که غواصان می توانند صخره های زنده در مناطق جنوب غربی آن و اطراف جزیره مجاور Nusa Penida را کشف کنند. اگر به دنبال فرار از شلوغ در بالی هستید ، می توانید به یک سفر دریایی یک روزه بپیوندید یا برای اقامت شبانه خود تصمیم بگیرید.


دور زدن جزایر نوسا

اجاره اسکوتر

با اسکوتر همه جا در جزایر نوسا در طی یک ساعت رانندگی قابل دسترسی است. بنابراین اجاره اسکوتر برای مدت اقامت خود و گشت و گذار با دو چرخ قطعاً ساده ترین گزینه است.گفته می شود ، سفر به دور جزایر نوسا می تواند یک چالش باشد زیرا بعضی از قسمت ها اندکی دست و پا گیر هستند و زمین ها خشک و سخت دارد بنابراین لطفاً مراقب باشید!می توانید یک اسکوتر را برای هر روز حدود 70،000 IDR اجاره و گشت بزنید.یا اگر با اجاره اسکوتر راحت نیستید ، می توانید با رانندگان تاکسی های محلی صحبت کنید تا شما را با سرعت یک روز در جزایر بچرخانند - نباید بیش از 600000 IDR در روز باشد.

تالاب آبی

یک نشانه کوچک وجود دارد و هیچ پارکینگ واقعی منتهی به چشم انداز آبی بالی نیست . اگرچه بعد از طی کردن یک مسیر خاکی کوچک و عبور از چند درخت نخل ، به آبی ترین آبی که تا به حال دیده بودید میرسید!اگر در جستجوی پریدن از صخره در بالی هستید ، پس تالاب آبی نوسا کنینگان نقطه شماست. حتماً آن را به موارد خود برای انجام کار در لیست نوسا کنینگان در تور ارزان بالی اضافه کنید.


ساحل شکسته  Pasih Uugدر جزیره نوسا بالی

ساحل شکسته یکی دیگر از بهترین مناطق دیدنی در جزیره نوسا پنیدا است.تونل قوس دار اجازه می دهد تا اقیانوس در ساخت یک استخر طبیعی و یک نقطه عکس عالی جریان یابد. این همراه با بیلابونگ آنجل دو تا از محبوب ترین مکان برای تورهای Nusa Penida هستند زیرا آنها نزدیک ترین جاذبه به بندر کشتی هستند.از Kellingking ، بیلابونگ آنگل و Broken با یک ماشین یا دوچرخه حدود 45 دقیقه دور است.

خلیج کریستال در جزیره نوسا پنیدا

Crystal Bay یک غار منزوی و متروک است که شن و ماسه آن در فاصله 200 متری در سواحل غربی نوسا پنیدا واقع شده است. این یکی از بهترین مکان ها برای لذت بردن از غواصی است - میزان دید آب تا 30 متر می رسد. برای ساحل معمولی ، این خلیج بسیار تمیز و مناسب برای آفتاب گرفتن است. در نزدیکی ساحل ، امواج به اندازه کافی آرام برای شنا در روزهای روشن است. همچنین چند جنگل محلی   (غرفه های غذایی سنتی) در ساحل وجود دارد.خلیج کریستال منظره ای است ، که در هر دو انتهای آن از طریق تپه هایی احاطه شده است و جزایر Pulau Batumelinjong با افق کنار هم قرار دارند. همچنین می توانید ، پورا Segara Penida را که در نیمه راه کنار خلیج واقع شده است ، کشف کنید.

بازگشت از نوسا پنیدا به بالی

بهترین گزینه برای این امر این است که بلیط های خود را قبل از وقت بصورت آنلاین ترتیب دهید و از قبل آنها را رزرو کنید .اما اگر بلیط برگشتی ندارید و مطمئن نیستید که چگونه به عقب برگردید ، به بندر تویا پکه بروید.بسیاری از اپراتورهای کشتی برای انتخاب وجود دارند اگرچه بهترین Dwi Manunggal است.کشتی های آنها هر روز از Penida به مقصد سانور حرکت می کنند و در ساعت 7 صبح ، 9 صبح ، 2.30 و 5 بعدازظهر حرکت می کنند.

منبع: توریاب



کد N2356532

وبگردی