آفتاب

محرمی: بلد نیستند ببرند تهمت می‌زنند!/ قبلا می‌گفتند دست‌های پشت پرده حالا می‌گویند مهندسی شده

محرمی: بلد نیستند ببرند تهمت می‌زنند!/ قبلا می‌گفتند دست‌های پشت پرده حالا می‌گویند مهندسی شده

ایلنا: مدافع سابق ملی پوش پرسپولیس عقیده دارد پرسپولیس یحیی بهتراز پرسپولیس کالدرون بازی می‌کند و هجومی تر است.



به گزارش ایلنا، مجتبی محرمی می‌گوید پرسپولیس در دور برگشت لیگ خیلی بهتر از دورفت شروع کرده و برای همین به جرات می‌توان گفت خیلی بهتر بازی می‌کند و نتایجی که گرفته گواه این موضوع است. محرمی اشاره‌ای هم به شرایط بازی با سپاهان دارد و می‌گوید سپاهانی‌ها به خاطر مصدومان زیادی که داشتند نمی‌خواستند بازی کنند برای همین نبود تماشاگر را بهانه کردند اما می‌بینیم هفته بعد در دربی اصفهان با همان شرایط بازی می‌کنند!

پرسپولیس بازی با شهر خودرو را برد تا در صدر جدول حاشیه امنیت خوبی برای خود ایجاد کند ؟

بازی خوبی بود و با اینکه تماشاگران نبودند موفق شدند در یک بازی پر گل برنده شوند تا روند صعودی خود را ادامه داده باشند. پرسپولیس با این پیروزی یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شد.

یحیی گل محمدی را تاکنون چطور دیدید؟ آیا او انتظارات را بر آورده کرده است؟

تیم یحیی خیلی خوب بازی می‌کند. تیمی هجومی که برای بردن به زمین می‌آید. وقتی یک تیم می‌برد نشان دهنده درک درست تاکتیکی بازیکنان این تیم است. از زمانی که یحیی گل محمدی در راس کادر فنی قرار گرفته است سیستم فنی این تیم کاملا تغییر کرده و بهتر بازی می‌کند.

اما این بردها به مذاق حریفان خوش نیامده و می‌گویند بازی‌ها مهندسی شده به نفع پرسپولیس است ؟

وقتی حریفان نمی‌توانند ببرند چرا به پرسپولیس انگ تبانی و اتهام می‌زنند. آن‌ها اول خودشان امتیاز لازم را بگیرند بعد بگویند تبانی شده و یا مهندسی شده است.  من از این آقایان یک سوال شفاف دارم، وقتی شما نمی‌توانید پارس جنوبی جم را ببرید به پرسپولیس مربوط است یا سپاهان که به خاطر مصدومانش تماشاگران را بهانه کرد و بازی نکرد و بعد بازی با ذوب آهن بازی می‌کند   پرسپولیس مقصر است ؟ انگشت اتهام آقایان به کدام سمت است؟ اول یک نگاه به خودشان وعملکرد متناقض خودشان بکنند بعد بیایند اتهام بزنند.البته سالهای قبل هم که نمی‌توانستند نتیجه بگیرند، از دست‌های پشت پرده حرف می‌زدند که هیچ وقت هم نتوانستند ثابت کنند، حالا می‌گویند مهندس شده است! بازهم می‌گویم اگر پرسپولیس برنده می‌شود، مقصر نیست. بلکه حریفانش نمی‌خواهند ایرادات فنی خود را اصلاح کنند.

به نظر شما پرسپولیس زمان کالدرون بهتر بازی می‌کرد یا الان که یحیی سرمربی شده است ؟

به نظر من پرسپولیس نسبت به دوران حضور گابریل کالدرون بهتر و روان تر بازی می‌کند، تیمی که هدفمند بازی می‌کند مطمنا به بلوغ تاکتیکی رسیده است. البته تیم زمان کالدرون هم خوب بود چون قهرمان نیم فصل شد اما الان خیلی بهتر بازی می‌کند.

اما همین تیم در آسیا خوب بازی نکرده است ؟

من عقیده دارم پرسپولیس در آسیا هم خوب بود ولی با بد شانسی مواجه شد . در بازی اول داوری هم در نتیجه نگرفتن تیم تاثیر داشت. البته  چهار بازی  دیگردر لیگ قهرمانان باقی مانده و فکر می‌کنم پرسپولیس می‌تواند به راحتی از گروه خود صعود کند.

این روزها کشور با ویروس کرونا مواجه شده وبه هین دلیل بیشترمسابقات ورزشی تعطیل شده اما مسابقات فوتبال برگزار می‌شود به نظر شما آیا این درست است ؟

من فکر می‌کنم مسابقات باید موقتا تعطیل شود. این ویروس فقط برای تماشاگران نیست، بلکه بازیکنان هم در خطر مبتلا شدن قراردارند. من یک سئوال دارم ؟ اگر تماشاگران نیایند ویروس هم نمی‌آید ؟ مگر می‌شود بازیکنان بازی کنند و ویروس نگیرند؟ بنابراین منطق حکم می‌کند رقابت‌های لیگ برتر حتی برای مدت کوتاهی به تعویق بیافتد.

پرسپولیس می‌تواند امسال چهارمین قهرمانی پی در پی خود را جشن بگیرد ؟

من مطمن هستم پرسپولیس با ادامه این شیوه به راحتی می‌تواند تمام رقبایش را جا بگذارد و قهرمان شود. البته الان هم حاشیه امنیت خوبی برای خود در جدول درست کرده است. بنابراین باید در انتهای فصل جشن قهرمانی بگیریم.
کد N2351544

وبگردی