آفتاب

تولید و فروش پنجره دو جداره با برند وین بست

تولید و فروش پنجره دو جداره با برند وین بست

گروه وین بست با دو دهه سابقه درخشان در ساخت ، تولید و فروش پنجره های دوجداره upvc و محصولات جانبی آن همواره تمامی تلاش خود را بر آن داشته است تا اولویت اصلی خود را رضایت شما مشتری عزیز قرار دهد.استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد باعث عمر طولانی و تضمین کیفیت پنجره های وین بست میباشد.

پنجره دوجداره


پنجره دوجداره وقتی مطرح می شود ، قطعا کارفرمایان با قسمت هایی از پنجره مانند شیشه ، قاب و سخت افزار آشنا هستند.

بیشتر خانه ها و ساختمان های مدرن از شیشه عایق استفاده می کنند. پنجره ها همان مزایای پنجره های تک صفحه ای را دارند ، با بهره وری انرژی که به صاحبان خانه کمک می کند تا در هزینه خود صرفه جویی کنند.

نوع و شکل پروفیل UPVC در قیمت پنجره دوجداره تاثیر دارد . منظور از شکل پروفیل ، کاربرد و شکل طراحی شده آن است.

پروفیل به چهار نوع اصلی دسته بندی می شود که هرکدام دارای چند زیر مجموعه می باشند

پروفیل فریم ، بعنوان چارچوب یا قاب دور استفاده می شود. در انواع نوسازی ، لبه دار یا بازسازی ، کشویی و غیره

پروفیل لنگه ، کاربرد آن بعنوان لنگه بازشو می باشد. در انواع لنگه یا ساش پنجره ، ساش درب ، لنگه کشویی و غیره

پروفیل مولیون ، در ساختار پنجره یا درب دوجداره بعنوان تقسیم کننده داخلی ، ستون افقی و عمودی کاربرد دارد. در انواع مولیون متحرک، مولیون ،  مولیون کشویی و غیره

پروفیل جانبی ، در اشکال خاص درب و پنجره upvc بعنوان مکمل بکار می رود. بطور مثال پروفیل پنل بجای شیشه کاربرد دارد و یا پروفیل کانکتور بعنوان اتصال دهنده دو پنجره کنار یکدیگر استفاده می شود.


قیمت پنجره دوجداره


پس از خرید پنجره دوجداره و پرداخت هزینه‌های آن، فراموش نکنید که باید هزینه‌ای را برای نصب آن‌ها کنار بگذارید. نصب درب و پنجره کاری تخصصی و فنی است که نیاز به مهارت و دانش مشخصی دارد. همچنین به دلیل وزن و اندازه پنجره‌ها کاری پر زحمت است. بنابراین هزینه ‌بر بودن آن بسیار منطقی به حساب می‌آید.

البته برخی تولیدکنندگان داخلی ، این امکان را برای مشتریان‌شان فراهم شده‌اند که در صورت خرید ، نصب را برای مشتری به صورت رایگان انجام دهند

دقت کنید که اگر تصمیم به خرید پنجره‌های دوجداره با برندهای غیر ایرانی باشید ، قیمت‌ها به دلار وابسته است و در نتیجه بالا و پایین رفتن نرخ کشوری دلار کاملا روی قیمت پنجره‌های جدید موثر است و به همین دلیل ممکن است هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره با برنامه‌ریزی‌های شما متفاوت باشد. اگر قصد خرید از شرکت معتبری مانند وین بست را داشته باشید ، مشاوران برای انتخاب بهترین نوع پنجره با مناسب‌ترین قیمت به شما کمک می‌کند.

قیمت پنجره‌ دوجداره به جنس پروفیل ، نوع یراق‌آلاتی که در آن‌ها استفاده می‌شود، ابعاد پنجره ، رنگی بودن یا نبودن پنجره و نوع شیشه آن بستگی دارد. بنابراین برای اطلاع دقیق از قیمت‌ خرید و نصب پنجره‌ های دوجداره بهتر است به قیمت‌ های اعلام شده در سایت‌های مختلف اتکا نکنید و با شرکتی معتبر تماس بگیرید. وین بست در این زمینه ، همواره آماده ارائه مشاوره به شما خواهد بود.


پنجره upvc 


شاید برای شما نیز این سوال پیش بیایید که upvc چیست؟ در واقع upvc مخفف شده عبارت انگلیسی Unplasticised Poly Vinyl Chloride  می باشد . upvc ساخته شده از مشتقات نفت خام می باشد . مواد ساخته شده upvc باعث شده تا در برابر تغییرات سرما و گرما ایمن باشد و تغییر شکل ندهد.

پنجره دوجداره در سال 1360 در اروپا اختراع شد. که بعد ها المانی ها با پیشرفت در این زمینه توانستند پنجره upvc  را ساخته و روانه بازار کنند . با معروف شدن این نوع پنجره ها به بازار توالنستند جایگزین سایر پنجره ها ( پنجره چوبی ، آهنی ، آلمینیومی ) شده . امروزه در صنایع ساختمان این نوع پنجره یکی از پرکربردترین ها در نوع خود می باشد.

برخلاف ظاهر این نوع از پنجره ها  upvc که ظریف است ضریب امنیت و استکام این پنجره ها در بالاترین سطح خود قرار دارد . زیرا به دلیل ساختار شبکه ای upvc می تواند در برار ضربه و فشار مقاومت بسیار بالایی را داشته باشد . همچنین این نوع از پنجرها بدلیل اینکه دارای زبانه قفلی هستند که باعث شده از سه طرف قفل شود.  این عمر باعث شده تا در برابر سارقان نیز ایمن باشد. همچنین قیمت پنجره upvc نیز بالاتر از سایر پنجره ها می باشد

همچنین محصولات پنجره دوجداره و پنجره upvc  شرکت وین تک نیز تولید میگردد و دقیقا پنجره وین تک به همان استاندارد پیاده سازی می شود و در صورت نیاز میتوانید آن را نیز سفارش دهید.

منبع : ماهان مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ ، طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی 
کد N2349671

وبگردی