آفتاب

با پکیج های آموزش سانترال کسب درآمد کنید و شغل مناسبی داشته باشید

با پکیج های آموزش سانترال کسب درآمد کنید و شغل مناسبی داشته باشید

پکیج های آموزش سانترال پاناسونیک که توسط تیم فنی پی بی ایکس شاپ تهیه شده است می تواند شما را به عنوان فردی که به دنبال شغل مناسب می گردید و هیچ آشنایی با این دستگاه ها ندارید را در مسیر به دست آوردن یک شغل مناسب و با درآمد بالا قرار دهد.

پکیج های آموزش سانترال پاناسونیک که توسط تیم فنی پی بی ایکس شاپ تهیه شده است می تواند شما را به عنوان فردی که به دنبال شغل مناسب می گردید و هیچ آشنایی با این دستگاه ها ندارید را در مسیر به دست آوردن یک شغل مناسب و با درآمد بالا قرار دهد.

در واقع آموزش سانترال پی بی ایکس شاپ برای همه افراد مبتدی و حرفه ای مناسب می باشد و می تواند مشکلات آن ها را برطرف نماید.

آموزش سانترال



آموزش سانترال

سانترال های پاناسونیک امروزه جز بهترین و با امکانات ترین مراکز تلفنی هستند که در اکثر شرکت ها و کسب و کار های کشورمان مورد استفاده قرار می گیرند.

این دستگاه ها در مدل های مختلفی و با توجه به نیاز کسب و کار ها، شرکت ها و سازمان های مختلف تهیه شده اند.

بعد از راه اندازی این دستگاه ها لازم است تا از ظرفیت های بیشتر آن ها استفاده نماییم و این یعنی شما باید به دنبال خرید کارت سانترال، تلفن سانترال و دیگر تجهیزات مناسب با این دستگاه ها باشید.

استفاده از تجهیزات مناسب می تواند به کاربران اجازه دهد تا از امکانات دستگاه به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.

تیم پی بی ایکس شاپ با ارائه آموزش سانترال از طریق روش های مختلف و همچنین  ارائه خدمات از طریق فروشگاه اینترنتی سانترال سعی کرده است همه دغدغه های کاربران در این زمینه را برطرف نماید.

فروشگاه اینترنتی پی بی ایکس شاپ


امروزه خرید های اینترنتی به یکی از موارد جدایی ناپذیر افراد تبدیل شده است و مزایایی که این نوع خرید ها دارند باعث شده است تا افراد به راحتی به این سمت روی بیاورند.

برای خرید تجهیزات تخصصی مانند دستگاه های سانترال اما کمی کار سخت تر می باشد و باید افراد اطلاعات بسیار زیادی را در این زمینه داشته باشند تا بتوانند محصول مورد نظر که بتواند نیاز های آن ها را برطرف نماید را خریداری نمایند.

اما پی بی ایکس شاپ شرایطی را در نظر گرفته است تا افراد در کنار آموزش سانترال بتوانند یک خرید تخصصی را نیز داشته باشند و به راحتی اقدام به نصب، راه اندازی و برنامه ریزی همه تجهیزات دستگاه نمایند.

در فروشگاه اینترنتی پی بی ایکس شاپ همه تجهیزات جانبی این دستگاه ها و انواع مدل های مختلف سانترال را می توانید مشاهده نمایید.

تمامی مدل های کارت سانترال که قابلیت راه اندازی روی دستگاه های مختلف را دارند در این فروشگاه قرار داده شده است و شاید وجه تمایز این فروشگاه با دیگر فروشگاه ها را بتوان در اطلاعات دقیق تر و جامعی تری که در پیج هر محصول قرار داده شده است دانست.

در صورتی که قصد خرید انواع تلفن سانترال برای شرکت یا سازمان خود را دارید نیز می توانید از خدمات ویژه این فروشگاه  در این زمینه استفاده نمایید که در آن همه مدل های مختلف تلفن سانترال پاناسونیک که قابل راه اندازی روی دستگاه های سانترال می باشند مورد بررسی قرار گرفته اند.

در صفحه مربوط به هر کدام از این تلفن ها، شاهد اطلاعات دقیقی در مورد امکانات و نحوه استفاده از آن ها بر روی هر مدل هستیم تا در کنار آموزش سانترال بتوان به بهترین شکل ممکن از آن ها استفاده نمود.

یکی از مهم ترین این تلفن های سانترال مدل 7730  می باشد که از آن می توان برای آموزش سانترال 824 و برنامه ریزی آن نیز استفاده نمود.

علاوه بر مواردی که گفته شد با توجه به اینکه تیم پی بی ایکس شاپ بیشتر توجه خود را به آموزش و خدمات مربوط به نصب اختصاص داده است، کمترین قیمت ها را برای این دستگاه ها در فروشگاه اینترنتی خود در نظر گرفته است.

این یعنی شما با یک قیمت مناسب می توانید به عنوان یک فرد متخصص خرید آگاهانه و با کیفیتی را داشته باشید.

پکیج های آموزش سانترال



آموزش سانترال

با توجه به اینکه گستردگی مطالب در زمینه نصب و برنامه ریزی انواع مرکز تلفن در شرکت ها و کسب و ها بسیار زیاد می باشد و این تنوع و گستردگی روز به روز بیشتر می شود، بسیاری از افراد به دنبال کسب آموزش سانترال از یک منبع معتبر هستند.

پی بی ایکس شاپ با توجه به تجربه 15 ساله ای که در زمینه نصب و برنامه ریزی دستگاه های سانترال مختلف دارد، اقدام به تهیه پکیج های آموزشی جامع و کاملی در این زمینه نموده است.

از سانترال های کم ظرفیت مانند سانترال های 824 گرفته تا سانترال های تحت شبکه و پیشرفته که امروزه در بسیاری از شرکت ها مشاهده می شوند در این پکیج های آموزش سانترال مورد بررسی قرار گرفته است.

مهم ترین ویژگی این پکیج های آموزش سانترال را می توان آموزش های کاملاً عملی دانست که باعث شده است تا حتی افراد مبتدی نیز بتوانند به راحتی این دستگاه ها را نصب و برنامه ریزی نمایند.

به همین دلیل است که می توان گفت پی بی ایکس شاپ شرایطی را فراهم نموده است تا کسانی که فنی کار بوده و به این حرفه علاقه دارند یا اینکه به عنوان فرد مبتدی دنبال یک شغل مناسب هستند، بتوانند به راحتی با مشاهده این پکیج های آموزش سانترال وارد پروژه های بزرگ شوند.

پکیج آموزش یکپارچه سازی ایزابل و مزایای آن


یکی از مهم ترین و کاربردی ترین پکیج های آموزش سانترال ، پکیج یکپارچه سازی سرور ایزابل با سانترال های پاناسونیک می باشد که مزایای بسیار زیادی را برای کسانی که آن را خریداری می کنند به دنبال خواهد داشت.

سانترال های تحت شبکه پاناسونیک حالت تجاری داشته و برای استفاده از امکانات آن ها باید لایسنس های مورد نیاز هر دستگاه را خریداری نمود.

با خرید این پکیج آموزش سانترال می توانید از قابلیت هایی مانند صف انتظار، ضبط مکالمات و ... بر روی سانترال های پاناسونیک به صورت رایگان استفاده نمایید.


پکیج آموزش یکپارچه سازی ایزابل

به طور کلی سرور های ایزابل، مراکز تلفنی هستند که از آن ها به عنوان مراکز تلفن ویپ یاد شده و می توان در محیط آن ها از امکانات مختلف به صورت رایگان استفاده نمود هر چند پایداری و امنیت آن ها باید توسط شرکت های ساپورت کننده تضمین شود.

تیم پی بی ایکس شاپ با توجه به تجربه 15 ساله ای که در این زمینه دارد، امنیت و پایداری این مراکز تلفن را در صورت نصب و راه اندازی به صورت کامل پشتیبانی و تضمین می نماید.

پس با خرید هر کدام از پکیج های آموزش سانترال پاناسونیک می توانید به راحتی مشکلات خود را برطرف نموده یا اینکه در صورت نیاز به عنوان یک شغل و حرفه به این حوزه نگه کنید تا بتوانید به کسب درآمد برسید.
کد N2349487

وبگردی