آفتاب
بازدید مسئولان از اردوی احسان حدادی؛

احداث مجموعه تخصصی دوومیدانی در کیش/ مجموعه المپیک تجهیز می شود

احداث مجموعه تخصصی دوومیدانی در کیش/ مجموعه المپیک تجهیز می شود

در بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و سرپرست موسسه ورزش جزیره از اردوی آماده سازی نایب قهرمان المپیک، طرح احداث مجموعه تخصصی دوومیدانی در جزیره کیش مطرح شد. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، غلامحسین مظفری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه محمدتقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش صبح روز پنجشنبه از محل اردوی احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا و المپیک بازدید کردند و در جریان روند تمرینات وی قرار گرفتند.

غلامحسین مظفری با ابراز خشنودی از حضور این ورزشکار در جزیره کیش که در مقاطع مختلف و برای حضور در رویدادهای بزرگ صورت گرفته است گفت: امیدواریم شرایط مطلوب و ویژه‌ای در این منطقه به وجود آورده شود تا قهرمانان بزرگی چون حدادی و توکلی باعث افتخارآفرینی برای کشور و کیش شوند.

سپس دکترامیری خراسانی با معرفی این ورزشکار به عنوان یک کیشوند از سوابق تمرینات طولانی مدت وی در این جزیره خبر داد و گفت: موسسه ورزش تمام سعی و کوشش خود را جهت فراهم نمودن شرایط ایده آل به منظور تمرین این ورزشکار انجام داده و افتخارات وی نه تنها برای کیش بلکه برای کل کشور خواهد بود.

امیری خراسانی در ادامه خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که توانستیم گام های ارزنده ای در راه المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو برداشته و با شرایط خوب و ویژه ای که کیش دارد میزبان تمامی اردوهای ملی در این منطقه باشیم.

احسان حدادی نیز ضمن تشکر از همکاری های بسیار خوب موسسه ورزش و سازمان منطقه آزاد کیش گفت: امیدوارم با کسب نتیجه ای بسیار ارزنده در مسابقات المپیک بتوانم باعث افتخار و سربلندی کشور و این منطقه باشم.

در حاشیه این دیدار دکتر مظفری در مورد بازسازی مجموعه ورزشی المپیک در راستای استاندارد سازی این مجموعه گفت: بازسازی و ترمیم مجموعه ورزشی المپیک در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته و با توجه به شرایط آب و هوایی این منطقه به ویژه در شش ماهه دوم سال امیدواریم بتوانیم با تکمیل کردن این مجموعه پایگاه خوبی برای برگزاری اردوها و مسابقات ملی و بین المللی با شیم.

وی پیگیری طرح ساخت مجموعه ویژه دوومیدانی را به سرپرست موسسه ورزش واگذار کرد تا در دستور کار قرار گیرد و در بودجه سال ۱۳۹۹ لحاظ شود.

در ادامه دکتر مظفری از ورود بخش خصوصی در ورزش خبر داد و گفت: چندین سرمایه گذار که  اطلاعات ورزشی نیز دارند در حال رایزنی با سازمان منطقه آزاد کیش برای ساخت و تجهیز اماکن ورزشی به ویژه زمین های فوتبال هستند.
کد N2348359

وبگردی