آفتاب

میهن طرح کاملترین و معتبرترین مارکت ایرانی گرافیک، ویدیو و صدا

میهن طرح کاملترین و معتبرترین مارکت ایرانی گرافیک، ویدیو و صدا

فرقی ندارد گرافیست باشید یا صاحب یک کسب و کار، راننده باشید یا پزشک، در هر صورت این روز‌ها برای معرفی، تبلیغات و یا حتی تولید محتوا در شبکه ‌های اجتماعی شخصی یا کاری خود نیاز به طرح ‌های گرافیکی دارید.

دنیای امروز بر پایه رسانه و تبلیغات بصری شکل گرفته است؛ تاثیرگذاری بر روی ذهن مشتری، برندسازی و ماندگاری، بدون بهره‌ گیری از محتوای بصری عملا غیرممکن است. همانطور که کارت‌ ویزیت، تراکت تبلیغاتی، بنر و... سالیان سال است که پرکاربردند، این روزها ویدیو مارکتینگ و محتوای متحرک نیز به دلیل جذابیت بالاتر، در این لیست جای گرفته‌اند.

اگر گرافیست هستید و یا حداقل یکبار اقدام به تهیه چنین محتواهای گرافیکی کرده‌اید، حتما می‌دانید که تهیه و تولید این طرح‌ ها از پایه و بدون استفاده از طرح‌ های آماده لایه باز، کاری زمان‌بر و طاقت فرساست. چه بسا در بسیاری از موارد، این حجم از زمان و هزینه برای تهیه یک کارت ویزیت یا یک پست اینستاگرامی به هیچ عنوان به‌صرفه نیست.
استفاده از افکت ‌ها، قالب ‌ها و طرح ‌های آماده در تمام دنیا رایج است و خیلی از گرافیست ‌ها‌ در طراحی ‌های خود از این منابع استفاده می‌کنند. همچنین برای تهیه طرح ‌های ساده و به منظور پرهیز از پرداخت هزینه به گرافیست برای انجام کارهای کوچک، خیلی از افرادی که آشنایی بسیار کمی با نرم‌افزارهای کاربردی این حوزه دارند نیز با استفاده از این طرح‌ های آماده نیاز خود را برطرف می‌سازند و به صورت مستقل محتوای مورد نظر را با سلیقه خود تولید می‌کنند.



چرا مارکت میهن طرح را انتخاب کنیم؟


همانطور که ذکر شد مارکت‌ های خارجی زیادی برای تهیه این طرح ‌های لایه باز و افکت ‌های صوتی یا ویدیویی موجودند، اما مشکلات مختلفی جهت استفاده از آن‌ها در ایران وجود دارد. اول این‌که این مارکت ‌ها از روش‌های پرداختی استفاده می‌کنند که در ایران قابل استفاده نیستند؛ در نتیجه خرید اشتراک و استفاده از این سایت ‌ها به مراتب دشوار خواهد بود.
ثانیا گاهی پیدا کردن یک قالب یا طرح آماده، که متناسب با محدودیت‌های زبان فارسی و البته فرهنگ و مقاصد ما باشد، بسیار مشکل است. به ‌عنوان مثال طرح ‌های لایه باز برای بنرهایی که مختص مناسبت‌ های آیینی و فرهنگی ما هستند در این سایت ‌ها بسیار کمیاب خواهند بود. لذا این مشکلات باید توسط یک نمونه کامل و باکیفیت مشابه، اما از نوع داخلی و ایرانی حل می‌شد، که سایت "میهن طرح" برای اولین بار این مارکت را تهیه و عرضه کرد.
میهن طرح از سال 1389 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده و همواره سعی در ارائه باکیفیت‌ترین طرح ‌ها و محصولات را دارد، که قابل رقابت با مارکت ‌های خارجی بوده و نیازهای افراد، از مبتدی تا حرفه‌ای را برطرف کند. میهن طرح با اضافه کردن بخش های ویدیو و صدا، در کنار المان ‌ها و طرح ‌های گرافیکی، یک پکیج کامل و جامع را برای افراد تامین می‌کند و با تمرکز بر کیفیت و زیبایی محتوا، تمامی نیازهای این حوزه را به نحو احسن برطرف می‌سازد.

نکته دیگری که میهن طرح را به یک مارکت محبوب و کارا در این زمینه تبدیل کرده است، این است که طراحان و گرافیست ‌های توانمند نیز می‌توانند از طریق مارکت میهن طرح، اقدام به فروش محصولات خود کرده و درآمدی دائمی داشته باشند. لذا میهن طرح چه برای تولیدکنندگان و چه برای کاربران مصرف‌ کننده، کاربردی خواهد بود.



بخش ‌های مختلف مارکت میهن طرح


شما باتوجه به نوع نیاز خود می‌توانید از بخش‌ های مختلف مارکت میهن طرح از قبیل گرافیک، ویدیو و صدا بهره ببرید و به آرشیو کامل و جامع میهن طرح دسترسی پیدا کنید. بخش‌ های اصلی مارکت میهن طرح به شرح زیر است:

• بخش گرافیک سایت میهن طرح
طرح ‌های لایه باز متنوعی توسط طراحان توانمند میهن طرح تهیه شده و در این مارکت قرار گرفته‌اند، که به شما برای تهیه کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ، بروشور، بنرهای ملی و مذهبی، پوستر، ست ‌های اداری و تبلیغاتی، بنرهای اینستاگرامی و غیره کمک خواهند کرد. این مجموعه طرح‌ لایه باز قابل تغییر و تنظیم با توجه به سلیقه و محتوای مورد نظر شما هستند و به دلیل سهولت استفاده از آن‌ها، بسیار کاربردی و همچنین جذاب خواهند بود.

علاوه بر موارد مذکور، که قابل استفاده برای افراد مبتدی هم هستند، عکس ‌های استوک تبلیغاتی، انواع آیکون، لوگو و وکتور نیز در این مارکت موجودند که برای طراحان تبلیغات، طراحان وبسایت، گرافیست ‌ها و سایر فعالان حرفه‌ای این حوزه بسیار پرکاربرد هستند.



• بخش ویدیو مارکت میهن طرح
ویدیومارکتینگ امروزه بخش اعظمی از تبلیغات را به خود اختصاص داده و پتانسیل تاثیرگذاری ویدیو بر روی مخاطب امری واضح است. ویدیوها به منظور معرفی کسب و کار، تبلیغات، آموزش و غیره به‌کار گرفته می‌شوند اما در حقیقت هر ویدیویی تاثیرگذاری و کارایی مناسب را نخواهد داشت.

تهیه یک ویدیو جذاب، که از لحاظ بصری دلنشین و زیبا بوده و مخاطب را به خوبی جذب کند، کاری پیچیده است و به آیتم ‌های زیادی وابسته خواهد بود. تمامی آیتم‌ های مورد نیاز طراحان حرفه‌ای برای طراحی بهتر و آسان‌تر ویدیوها، از قبیل پروژه پریمیر، پروژه افترافکت، فوتیج ویدیویی، موشن گرافیک، پلاگین و پریست و حتی جلوه ‌های ویژه در مارکت میهن طرح موجودند. این آیتم‌ها تدوین و تهیه ویدیو را تا حد بسیار زیادی آسان می‌کنند و باتوجه به محتوا و مقصود مورد نظر شما قابل تغییر و استفاده هستند.
همچنین به دلیل کیفیت بالای این آیتم ‌ها و بهره ‌مندی میهن طرح از طراحان خبره این حوزه، استفاده از آن‌ها کمک شایانی به ارتقا کیفیت ویدیوها خواهد کرد؛ که نقشی اساسی در جذب مخاطب و گیرایی ویدیو خواهد داشت.
• بخش صدا در مارکت میهن طرح
بدون شک صدا نیز بخش مهم دیگری است که در تاثیرگذاری و کیفیت هرنوع فیلم و ویدیو، تاثیری مستقیم دارد. برای تهیه و تدوین یک فیلم، کلیپ، تیزر و یا انواع دیگری از ویدیو، شما به جلوه‌ های صوتی منحصر به فردی نیاز خواهید داشت که متناسب با سلیقه شما و نیاز ویدیو باشند. تهیه این اصوات نیاز به تجهیزات پیشرفته داشته و گاها بسیار دشوار خواهد بود. لذا فایل های صوتی آماده، کار شما در این زمینه را نیز بسیار راحت خواهند کرد.

انواع فایل ‌های صوتی کاربردی مثل موسیقی متن فیلم، افکت صوتی، موزیک زمینه، موزیک لوگو، ورزشی و غیره در مارکت میهن طرح قابل تهیه است و این فایل ‌ها نیز با استاندارد و تنوع بالا نیازهای شما را پاسخ خواهند گقت.



کاربران با اشتراک در مارکت میهن طرح، به مجموعه‌ای بزرگ و کاربردی از موارد مذکور دست پیدا خواهند کرد، که نیاز آن‌ها را برای تهیه انواع محتوا تامین می‌کند. طراحان نیز در این مارکت می‌توانند درآمدی دائمی داشته باشند و طرح ‌های خود را به بازار عرضه کنند. لذا میهن طرح یک جامعه بزرگ و کاربردی را برای فعالان حوزه‌ گرافیک، تبلیغات، تدوین و صاحبان کسب و کار پدید آورده است.
برای دسترسی به مجموعه مارکت بزرگ میهن به آدرس mihantarh.com مراجعه کنید.


کد N2348336

وبگردی