آفتاب
با اعلام فدراسیون والیبال؛

رایزنی پیام مشهد با اسپانسر پس از لغو بازی هفته نوزدهم

رایزنی پیام مشهد با اسپانسر پس از لغو بازی هفته نوزدهم

درحالی که بازی دو تیم پیام مشهد و شهرداری گنبد در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لغو شد اما این تیم با یک اسپانسر در حال رایزنی است.


به گزارش خبرنگار مهر، کلاف پیچیده تیم والیبال پیام مشهد پیچیده تر شده است. در حالی که با اعلام فدراسیون والیبال به تیم شهرداری گنبد برای عدم سفر به مشهد، دیدار دو تیم پیام مشهد و شهرداری گنبد در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لغو شده است اما تیم پیام همچنان برای بقا در لیگ تلاش است.

به دنبال عدم پرداخت بدهی‌های تیم پیام مشهد به بازیکنان و فدراسیون والیبال این تیم اجازه بازی در مسابقات را از دست داد. طبق قوانین، هر تیم در صورت عدم حضور در بازی با نتیجه ۳ بر صفر بازنده اعلام می‌شود و برای دومین بار از جدول مسابقات کنار گذاشته می‌شود. تیم پیام مشهد پس از غیبت در بازی مقابل کاله با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شد و حال با اعلام فدراسیون بازی روز یکشنبه این تیم هم مقابل تیم شهرداری گنبد برگزار نخواهد شد. عدم برگزاری بازی فردا به معنی حذف تیم پیام از جدول مسابقات خواهد بود.

همچنین در حالی که سرمربی تیم شهرداری گنبد در گفتگو با مهر از لغو سفر تیمش به مشهد خبر داده اما خبرها از مشهد حکایت از تلاش پیام برای برگزاری بازی فردا دارد و این تیم در حال مذاکره با یک اسپانسر جدید است.
کد N2344236

وبگردی