آفتاب

تجربه پرواز روی آب با فلای بورد کیش

تجربه پرواز روی آب با فلای بورد کیش

کیش یکی از مقاصد گردشگری محبوب و هیجان انگیز در بین مقاصد داخلی به حساب می آید.

این جزیره زیبا در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری در صنعت گردشگری داشته و سالانه گردشگران بسیاری از آن بازدید می کنند، یکی از اصلی ترین دلایل توجه گردشگران به این شهر زیبا، وجود جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار می باشد، همانطور که می دانید اکثر تفریحات این جزیره آبی بوده و یکی از معروف ترین آن ها فلای بورد می باشد.


مهیج ترین تفریحات دریایی کیش


تفریحات آبی یکی از اصلی ترین دلایل سفر افراد به این جزیره می باشد، گردشگرانی که قصد خرید تور کیش lahzeakhar را دارند باید بدانند که در این شهر زیبا می توانند به تفریحاتی نظیر غواصی در خلیج فارس، جت اسکی، پارک آبی، اسکی روز آب، پاراسل، قایق سواری، کایت سواری، اسکوتر غواصی، شاتل، ماهیگیری، کشتی های تفریح و موارد دیگری بپردازند اما جدید ترین جاذبه تفریحی آبی جزیره، فلای بورد نام دارد، در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی این تفریح هیجان انگیز بپردازیم.


فلای بورد یا جت فلایر


فلای بورد در واقع وسیله ای است که به پاهای شما بسته شده و از طریق لوله ای به جت اسکی متصل می شود و با استفاده از پمپاژ پر قدرت آب به زیر پاهایتان شما را بالا می برد، افراد پس از آن که به کنترل این وسیله تفریحی مسلط شوند، می توانند بر روی آب شیرجه زده و به انجام حرکات نمایشی بپردازند، گردشگرانی که از سایت تور های گردشگری لحظه آخر تور کیش خریداری می کنند می توانند با استفاده از این وسیله  در فاصله چند متری از آب هیجان پرواز را تجربه کنند.

شلنگ متصل به جت اسکی طولی در حدود 18 متر داشته و بسته به قدرت پمپاژ آب می توانید 12 متر از سطح دریا فاصله بگیرید.

اگر در رابطه با تاریخچه فلای برد کنجکاو هستید باید بدانید که این ورزش در سراسر جهان تازگی داشته و اولین بار در سال 2011 معرفی و در سال 2012 به این تفریح عمومی تبدیل گشت، همچنین باید بدانید که این ورزش در سال 1391 وارد ایران شده است.


کلوپ های فلای برد کیش


علاقمندان به فلای بورد کیش برای استفاده از این ورزش هیجان انگیز به پارک ساحلی سیمرغ در خیابان جهان و یا اسکله تفریحی کیش و مراکز غواصی جزیره مراجعه کنند، علاقمندان در این مراکز استفاده از فلای بورد را آموزش دیده و پس از آن پرواز بر روی آب شروع می شود، لازم به ذکر است که مدت زمان استفاده از این تفریح در حدود 15 تا 20 دقیقه می باشد. کلوپ های فلای برد کیش امکانات مناسبی جهت رفاه حال افراد دارند، همچنین گردشگران باید بدانند که استفاده از امکانات تفریحی فلای برد برای آقایان و بانوان امکان پذیر است.

برای مشاهده ویدیو فلای بورد کیش بر روی اینجا کلیک کنید.


قیمت بلیط فلای بورد در کیش


ورزش فلای برد یا جت فلایر بسیار جدید بوده و همچنان در دسته تفریحات گرن قیمت قرار می گیرد، افراد برای استفاده از این وسیله برای هر نیم ساعت باید هزینه ای در حدود 150 تا 200 هزار تورمان را پرداخت کنند، پرداختن به این تفریح لوکس معمولا از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر امکان پذیر می باشد.

گردشگران برای استفاده از فلای برد با هزینه کمتر در جزیره کیش می توانند با مراجعه به سایت های ارائه دهنده تخفیف، بلیط فلای برد را با هزینه ای مناسب تهیه و لحظات خوشی را در این جزیره برای خود رقم بزنند.


شرایط رزرو بلیط فلای بورد کیش


پیش از خرید بلیط این جاذبه گردشگری باید توجه داشته باشید که برای فلای برد سواری باید قوانین استفاده از آن را رعایت کنید، شرایط استفاده از فلای برد عبارت اند از: شرایط سنی بالای 18 سال و وزن کمتر از 100 کیلوگرم، همچنین باید بدانید که اگر اولین باز است به این ورزش می پردازید، به شما فلای برد مبتدی داده و فشار آب توسط شخصی که در جت اسکی است کنترل می شود و پس از آن که توانستید تعادل خود را به خوبی حفظ کنید، می توانید از فلای برد حرفه ای با امکان کنترل فشار آب استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که برای استفاده از فلای برد بهتر است از کلاه ایمنی، جلیقه نجات و لباسی مناسب استفاده نمایید، زیرا حرفه ای ترین اشخاص در این ورزش ممکن است گاهی تعادل خود را از دست بدهند.


کد N2343784

وبگردی