آفتاب
بروجردی:

مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان را خواهند داد

مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان را خواهند داد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان نظام پاسخ یاوه‌گویی‌های خود را در روز دوم اسفندماه با مشارکت بالای مردم در انتخابات خواهند گرفت.



یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفند و استفاده از حق رأی خود، بیان کرد: واضح است که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و مشارکت بالای مردم مواضع جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه را تقویت کرده و بر انسجام ملی می افزاید.

وی در ادامه با بیان اینکه «دشمنان انقلاب اسلامی مدت‌هاست که تبلیغات رسانه ای گسترده ای را برای مشارکت حداقلی مردم در انتخابات به راه انداخته و این سیاست را دنبال می‌کنند» اظهار کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری برای مشارکت در انتخابات، وظیفه ملی و اعتقادی ماست که پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: اما دشمنان نظام پاسخ یاوه گویی های خود را در روز دوم اسفند ماه با مشارکت بالای مردم خواهند گرفت. جدای از اینکه مردم به چه کسی رأی می دهند، اصل حضور مردم در پای صندوق های رأی ضرورتی جدی است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان تاکید کرد: زمان زیادی از به شهادت رساندن سردار دلاور اسلام، حاج قاسم سلیمانی نمی گذرد، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، در زنجیره انتقام تاثیرگذار است همچنین پاسخ کوبنده ای به ترامپ است که مدت‌هاست با به راه انداختن جنگ اقتصادی مردم را در فشار قرار داده است، مردم با حضور در پای صندوق های رای پیمان دیگری با حاج قاسم می بندند و پاسخ یاوه گویی های دشمنان نظام را خواهند داد.
کد N2342283

وبگردی