آفتاب
رباطی استعفا کرد؛

فراخوان برای انتخاب مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران!

فراخوان برای انتخاب مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران!

معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برای انتخاب مدیرعامل سازمان ورزش این نهاد اقدام به انتشار فراخوان کرده است!

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان ورزش شهرداری تهران که نزدیک به یک سال است با سرپرست اداره می شود، در آستانه تغییرات جدید قرار گرفته است. در حالی که مجید رباطی از ۱۱ ماه پیش به عنوان سرپرست این سازمان فعالیت کرده است، امروز سه شنبه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اقدام به انتشار فراخوان انتخاب مدیرعامل کرد.

در این فراخوان آمده است: «معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نظر دارد از بین مدیران رسمی یا قراردادی شهرداری تهران که سابقه مدیریت مرتبط با حوزه ورزش دارند، نسبت به انتخاب مدیرعامل سازمان ورزش، با شرایط ذیل اقدام کند:

۱ــ  دارا بودن صلاحیت‌های عمومی و اختصاصی مطابق تعریف و مفاد دستورالعمل جامع انتصاب مدیران شهرداری تهران

۲ــ حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته‌های مرتبط با وظایف و ماموریت‌های سازمان ورزش

۳ــ دارای حداقل پنج سال سابقه مدیریتی و اجرائی مرتبط

۴ــ دارای حداقل یکسال سابقه مدیریت در پست‌های مراتب ۱۵ و بالاتر در شهرداری تهران

انتظار میرود داوطلبان نسبت به عملکرد سازمان ورزش شهرداری تهران، قابلیت‌ها، امکانات و ظرفیت‌های آن اشراف کافی داشته و بتوانند برنامه‌های اجرایی خود را به منظور پیشبرد اهداف و بهبود کارایی این سازمان ارائه دهند.

همچنین داوطلبان متصدی این پست جهت اعلام آمادگی و ورود به فرآیند ارزیابی لازم است حداکثر تا تاریخ ۰۶/۱۲/۹۸ نسبت به ارسال رزومه خود به پست الکترونیک [email protected] اقدام کنند. شایان ذکر است پس از بررسی، از واجدین شرایط برای ارائه نگرش راهبردی و برنامه‌های اجرایی برای ارزیابی نهایی دعوت به عمل خواهد آمد.»

به دنبال انتشار این فراخوان، مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری از مسئولیت خود استعفا کرد. در این مورد گفته می شود اختلاف نظر بین برخی اعضای شورای شهر، معاون امور اجتماعی و فرهنگی و سازمان ورزش دلیل این تغییرات است.
کد N2341991

وبگردی