آفتاب

گل‌ محمدی: بازی با الشارجه شبیه یک فینال است

گل‌ محمدی: بازی با الشارجه شبیه یک فینال است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی فردا مقابل الشارجه شبیه به یک فینال است و برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد.

ایرنا: «یحیی گل‌محمدی» در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و الشارجه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: می‌دانیم که بازی مهمی داریم. هر دو تیم بازی اول‌شان را باخته‌اند و دیدار فردا برایشان اهمیت بالایی دارد. بازیکنان ما نشان داده‌اند که در روزهای سخت همیشه خوب بوده‌اند و مرد روزهای سخت هستند. امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم.


وی افزود: خوشبختانه بازیکنان ما در تمرینات همه در یک سطح هستند و اختلافی به لحاظ کیفی بین آنها وجود ندارد و هر کسی وارد زمین می‌شود هم با تمام وجود بازی می‌کند. ما هم بسته به سیستم حریف در هر بازی، بازیکنان را انتخاب می‌کنیم.


سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این مسابقه تغییرات زیادی هم نخواهیم داشت چون این موضوع کمکی به تیم نمی‌کند. مهمترین هدف ما بردن این بازی است و برای بازیکنان‌مان این سه امتیاز خیلی اهمیت دارد.


گل‌محمدی تصریح کرد: بازی فردا شبیه به یک فینال است و برای هر دو تیم خیلی اهمیت دارد. اگر تیمی بتواند امتیاز کامل بازی را بگیرد کار راحت‌تری خواهد داشت. موضوعی که وجود دارد این است که ما باید دومین بازی متوالی را خارج از خانه انجام دهیم و این موضوع انرژی زیادی از بازیکنان ما می گیرد.


وی تاکید کرد: در حالت طبیعی تیم شارجه باید به تهران می‌آمد و ما در مقابل هواداران خودمان بازی کنیم و در این شرایط شانس خوبی برای برد داشته باشیم.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شارجه بازیکنان خوبی دارد. کایو و مندس، پا به توپ هستند و سرعت خوبی دارند. باید فضا را از آنها بگیریم. بازیکنان خط دفاع ما باید به خوبی مراقب باشند و به حریف موقعیت ندهند.
کد N2341442

وبگردی