آفتاب

بهترین تلویزیون های 43 اینچ سامسونگ

بهترین تلویزیون های 43 اینچ سامسونگ

سامسونگ یکی از برند های معتبر و مشهور در زمینه ی ساخت لوازم خانگی, بخصوص تلویزیون سامسونگ می باشد. تلویزیون سامسونگ در میان تلویزیون های ساخت سایر شرکت ها و برند ها، دارای کیفیت ساخت قابل قبولی بوده و با برند های مطرح در دنیا در حال رقابت است.

تلویزیون های هوشمند سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده اند که خواسته واقعی شما را تأمین میکنند و با سبک زندگی شما مطابقت داشته باشند؛ این تلویزیون ها دارای برنامه‌های هوشمندی هستند که زندگی را در خانه جذابتر و مملو از تجارب عالی می‌کنند. این رقابت باعث شده تا تکنولوژي در ساخت تلویزیون های هوشمند به سرعت خود ادامه دهد تا بتوانند در تولید بهترین تلویزیون های 43 اینچ سامسونگ نقطه برنده خاصی داشته باشند .



تلویزیون سامسونگ N5300 از محصولات 2018 شرکت سامسونگ است که مخاطبان زیادی دارد  ودارای صفحه نمایش تخت 43 اینچ، وضوح تصویر 1080×1920، موتور تصویرHyper Real، گیرنده دیجیتال(DVB-T)، فناوری دالبی دیجیتال پلاس  Dolby Digital Plus  و سایر امکانات HDMI، USB و پورت های کاربردی است. کیفیت تصویر  Full HD این تلویزیون تصاویری زیبا و جذاب را ارائه می دهد.

تلویزیون 43 اینچ Full HD سامسونگ مدل 43N5300 دارای چند پورت  ارتباطی میباشد که میتوان با متصل کردن وسایل تمامی فایل های مورد نظر خود را با تصاویر درخشنده و صداهای زنده پخش کنید و بیننده و شنونده رنگ ها و نیز موسیقی دلخواه خود باشید، درگاه های ارتباطی که شامل مکان وصلUSB ، پورت HMDI، پورت RAF، همچنین ورودی ابتیکال میباشد که به وسیله این رابط ها میتوان فایل های دلخواه (موسیقی، فیلم، تصاویر و ...) را با کیفیت فول اچ دی و صدای رسا با قدرت 20 وات دو کانال بلندگو را از آن خود کنید. شایان ذکر است که در هر زاویه ای برای دیدن این همه زیبایی و صدای شفاف نگرا باشید مشکلی جهت دید و شنیدن خواهید داشت چون زاویه 178 درجه مشکل دیداری و شنوایی را نیز حل کرده است.



تلویزیون سامسونگ RU7100 یک تلویزیون UHD در سطح و تولید 2019 است که قابلیت نمایش ویدیوهای 360 درجه‌ای را دارد و علاوه بر گیرنده دیجیتال آنالوگ، گیرنده‌های دیجیتال داخلی DVB-T2 و DVB-C را برای نمایش کانال‌های مختلف در اختیارتان قرار می‌دهد. تلویزیون سامسونگ RU7100 4K UHD LED TV همراه با تکنولوژی های پیشرفته هچون برنامه های صوتی و تصویری پیشرفته، پانل 4K  و تنظیم نوردهی تطبیقی برای ارائه جلوه های بصری و پر جنب و جوش هنگام تماشای فیلم های مورد علاقه خود و یا نمایش های تلویزیونی می باشد. نمایش محتوای چهار برابر رزولوشن 1080 p با سامسونگ RU7100کلاس HDR 4K UHD هوشمند LED TVاین تلویزیون دارای 42.5" پانل ال سی دی با نور پس زمینه و تکنولوژی Motion Rate 120 برای افزایش سرعت تصاویر دیجیتال برای کاهش نقاط تاریک و نمایش هر چه بهتر تصاویر به کار می رود این تلویزیون سازگار با فرمت های HDR10 HDR10 + و HLG HDR است، برای ارائه یک محدوده وسیع رنگ با محتوی سازگار و سایر تجهیزات برای تصاویر واضح تر، همچنین  RU7100ارای اتصالات Wi-Fi و اینترنت داخلی است تا دسترسی برنامه های مورد علاقه و محتوای مبتنی بر اینترنت را همراه به اشتراک گذاری محتوا و تصاویر صفحه نمایش با سایر دستگاه های هوشمند مانند گوشی های هوشمند یا رایانه و تبلت خود فراهم کند. با سه ورودی HDMI، گزینه های متعدد برای اتصال منابع ویدئویی با کیفیت بالا وجود دارد. دو پورت USB نیز برای اتصال لوازم جانبی چند رسانه ای مانند درایوهای فلش در دسترس هستند.


انتخاب یک نمایشگر همراه با کیفیت بالای در خشندگی رنگ ها و تولید صدای نرمال و امکانات موجود روز دنیا و قیمت نازل میتوانید از فروشگاه اینترنتی سلام بابا را برای شما عزیزان پیشنهاد می کند، هدف ما ارائه محصول مناسب و جلب رضایت شما میباشد.
کد N2338595

وبگردی