آفتاب
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران:

شهر تهران آماده برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است

شهر تهران آماده برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: این سازمان همه امکانات و تجهیزات خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به کار بسته است.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی‌ و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ دکتر برزین ضرغامی‌ با بیان این مطلب افزود: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ‌بنابر ماموریت و وظایف این سازمان از ابتدای ایام دهه فجر، اکران‌های فرهنگی در سطح شهر تهران به نمایش درآمده است. در همین راستا با توجه به اینکه به یوم الله ۲۲ بهمن نزدیک می‌شویم، طرح‌های جدید با محوریت فرمایشات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در مورد انقلاب شکوهمند اسلامی‌ در سطح شهر تهران اکران شد.

وی با اشاره به انتشار بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: سازمان زیباسازی در دو اقدام متفاوت طرح‌های برگزیده این بیانیه را به همراه جملات و فرمایشات مقام معظم رهبری در طول مسیرهای ۱۲ گانه راهپیمایی و کل متن بیانیه را حد فاصل خیابان قدس تا خیابان ۱۶ آذر اکران کرده است.

ضرغامی ‌تصریح کرد: علاوه بر این، همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ‌و چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، اکران طرح‌های مربوط به این موضوع را با محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های اول نماز جمعه ۲۷ دی ماه به چند موضوع مهم اشاره کردند که از جمله آنها بیان جملاتی در معرفی شخصیت حاج قاسم سلیمانی و ترور ایشان به دست دولت تروریست آمریکا، اقتدار موشکی و سیلی سپاه پاسداران به آمریکا در حمله به پایگاه عین الاسد و همچنین حضور مردم در مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی سازمان زیباسازی با انتشار فراخوان عمومی‌ از هنرمندان خواست تا آثار خودشان را در این رابطه به سازمان ارسال کنند. آثار رسیده داوری و در نهایت قرار شد این آثار در ایام دهه فجر با مزین شدن به خطبه‌های مقام معظم رهبری اکران شوند.

ضرغامی ‌با اشاره به سایر اقدامات این سازمان در راستای برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: آماده‌سازی جایگاه سخنرانی رییس جمهور، فضاسازی و تزیین میدان آزادی به تصاویر شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و هسته‌ای، آماده‌سازی ۳هزار پرچم، ۱۲ هزار بادکنک به رنگ پرچم مقدس ایران اسلامی ‌برای رهاسازی از برج آزادی، فضاسازی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ‌در مسیر راهپیمایی، اکران تصاویری از ساختمان آزادی در خیابان آزادی تقاطع شادمان که مردم انقلابی از آن در جریان سال ۵۷ خاطراتی دارند با همکاری انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، چاپ تصاویر حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس از دیگر اقدامات برای آماده سازی برگزاری یوم الله ۲۲ بهمن است.

وی همچنین ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن، شامگاه دوشنبه میادین اصلی و بوستان‌های بزرگ شهر شاهد مراسم آتش بازی و نورافشانی خواهد بود. مراسم نورافشانی روز ۲۱ بهمن از ساعت ۲۱ در میادین آزادی، نبوت، نماز، صادقیه، نازی آباد (بازار دوم)، هفت تیر، راه آهن، ولیعصر (عج)، انقلاب، قزوین، شهید تهرانی مقدم (کاج)، امام حسین(ع)، صنعت، تجریش، ونک برگزار می‌شود.

ضرغامی با بیان این مطلب افزود: این مراسم علاوه بر میادین اصلی در محوطه برج میلاد، پارک پلیس، بوستان ولایت، آب و آتش، نهج البلاغه، دریاچه شهدای خلیج فارس و فلکه دوم نیروی هوایی نیز برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ سازمان زیباسازی علاوه بر این اقدامات، در نقاط مختلف شهر پرچم‌های بزرگ جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورده، ۲۰ هزار پرچم دستی ایران و ۲۰ هزار پرچم دستی از تصاویر سردار سلیمانی را به منظور توزیع در میان حاضران در راهپیمایی ۲۲ بهمن چاپ کرده است.
کد N2337072

وبگردی