آفتاب
پس از آخرین بررسی ها؛

هیات رئیسه پارالمپیک از تصمیم خود برای حذف ٣٤ سهمیه کوتاه نیامد

هیات رئیسه پارالمپیک از تصمیم خود برای حذف ٣٤ سهمیه کوتاه نیامد

هیات رئیسه کمیته ملی پارالمپیک از تصمیم خود برای حذف ٣٤ سهمیه کوتاه نیامد و بر سیاست قبلی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست اعضای هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک که در حضور نمایندگان وزارت ورزش برگزار شد بر اجرای سیاست تدوین شده برای اعزام به المپیک توکیو تاکید کرد.

این جلسه با حضور مهدی علی نژاد و علی رغبتی کارشناس ورزش و طیبه سیاوشی نماینده مجلس برگزار شد و بعد از بحث و بررسی و رای گیری بر اجرای دستور العمل از پیش تعیین شده تاکید شد.

هادی رضایی در این مورد گفت: در این زمینه وزارت ورزش هم از کمیته ملی پارالمپیک حمایت لازم را خواهد داشت و تاکید کرده که از هر تصمیمی حمایت می کند.  بر این اساس، دستورالعملی که سال گذشته تهیه شد و بر اعزام مشروط ورزشکاران و تیم های صاحب سهمیه تاکید داشت، همچنان ملاک است.

ویادامه داد: در نشست امروز در مورد همه رشته ها و ورزشکاران شان صحبت شد، بحث های مختلفی صورت گرفت و نظرات موافق و مخالف مطرح شد. از زمانی که سیاست مورد نظر تدوین شد تا امروز ١٤ ماه می گذرد، عملکرد ها طی این مدت ملاک بوده است ضمن اینکه وزارت ورزش هم بر اجرای سیاست تدوین شده تاکید داشت.

سرپرست کاروان ورزش ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو خاطرنشان کرد: از فردا مهلت تعیین شده از سوی کمیته بیبن المللی المپیک برای اعلام آمادگی نهایی جهت اعزام هر یک از ورزشکاران و تیمهای صاحب سهمیه آغاز می شود. این مهلت برای رشته های مختلف متفاوت بوده و تا دو ماه دیگر ادامه دارد. در موعد هر رشته باید نسبت به اعلام اعزام شدن یا نشدن آن اقدام کنیم در غیر این صورت جریمه می شویم.
کد N2332548

وبگردی