آفتاب

حمله سولسشیر به فن خال و مورینیو: بعضی اوقات خودتان را در آینه نگاه کنید!

حمله سولسشیر به فن خال و مورینیو: بعضی اوقات خودتان را در آینه نگاه کنید!

سرمربی منچستریونایتد قصد دارد در حمایت از ساختار این باشگاه، ژوزه مورینیو و لوییز ون خال را نادیده بگیرد.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو و لوئیز ون خال پس از اخراج از ساختار منچستریونایتد انتقاد کردند اما اوله گونار سولسشیر از آنچه باید در این زمینه کار کند خوشحال است. اگر او نتواند وضعیت منچستریونایتد را تغییر دهد، به جای سرزنش ساختار باشگاه، شکست‌های خود را ارزیابی خواهد کرد. دو سرمربی سابق این باشگاه در چند وقت اخیر به ساختار این باشگاه شکایت کرده بودند. فن خال و مورینیو از دوران نقل و انتقالات باشگاه در دوران هدایت خود و ساختار در این باشگاه ناراضی بودند، به طوری که اد وودوارد در زمان مسئول خود نقش اساسی در مذاکرات داشت. اما سولسشیر از فرمی که باید تحت آن کار کند خوشحال است اگرچه احتمال دارد پس از 18 ماه حضور روی نیمکت این تیم در آستانه اخراج قرار بگیرد.

وقتی برای سرمربی نروژی این سوال مطرح شد که فن خال و مورینیو هر دو از ساختار این باشگاه شکایت کرده‌‎اند و به نظر می‌رسد کمی تغییر کرده است، سولسشیر گفت: "این یک مهارت است که گاهی خود را در آینه نگاه کنید و دیگران را سرزنش نکنید. این کاری است که بعضی از ما انجام می‌دهیم، دیگران را سرزنش می‌کنیم، بعضی از ما فکر می‌کنیم که بهتر از دیگران هستیم.  برای من این در مورد درک کردن است و من در زمانی که من اینجا بوده‌ام به ساختاری که در اینجا قرار داده شده اعتقاد دارم؛ با تمام منابعی که برای جستجوی بازیکنان، استخدام و تحقیق بازیکنان صرف شده است تا اطمینان حاصل کنیم که هنگام امضای آنها راحت هستیم. اما آنها(باشگاه) بدون اجازه من بازیکنی جذب نمی‌کند و وقتی باشگاه هدف‌ها را پیدا می‌کند تایید یا عدم تایید آنها با من است." منچستریونایتد در پنحره نقل و انتقالات زمستانی با تمام احتمالاتی که مطرح شده بود هنوز بازیکنی جذب نکرد و سولسشیر می‌گوید که آنها باید عاقلانه هزینه کنند.

سولسشیر که شایعات گوناگونی پیرامون پایان همکاری‌اش با شیاطین سرخ به گوش می‌رسد گفت: "من از موضع من در این رابطه نمی‌ترسم، من فقط به کار خود ادامه می‌دهم. البته می‌دانید که به نتایج نیاز دارید و نشان می‌دهید که کارهای درستی انجام می‌دهید اما من در حال حاضر پول زیادی را برای کسی که نتواند کار درستی برای این باشگاه انجام بدهد هزینه نخواهم کرد. ممکن است بعضی از بازیکنان در سن دیگری وجود داشته باشند که بتوانند وارد گروه شوند و به این گروه کمک کنند زیرا این یک گروه جوان است. اما جایی برای خطا وجود دارد؟ همیشه خطاها در نقل و انتقالات وجود دارد زیرا شما هرگز نمی‌توانید صددرصد مطمئن باشید. بعضی اوقات آن طول می‌کشد. بعضی اوقات می‌توانید با هر کاری بدشانس باشید. ما سعی می کنیم هر کاری که می توانیم انجام دهیم تا خطر خطا کمتر شود."
کد N2327420

وبگردی