آفتاب

بیرو - رشید؛ تقابل حساس در رابطه سینوسی

بیرو - رشید؛ تقابل حساس در رابطه سینوسی

گلرهای پرسپولیس و تراکتور رابطه پر فراز و نشیبی با یکدیگر داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تقابل امروز پرسپولیس - تراکتور علاوه بر حساسیت‌های ذاتی خودش، یک رویارویی ویژه در چهار چوب دروازه دارد که مربوط به گلرهای دو تیم است.
علیرضا بیرانوند و رشید مظاهری که در اردوهای تیم ملی کنار هم بودند و تا مقطعی رابطه‌شان حسنه بود از یک جا به بعد به اختلاف خوردند و به طور غیر مستقیم در صحبت‌ها و واکنش‌ها از خجالت یکدیگر در آمدند.
ماجرا از لیگ هجدهم شروع شد که بیرانوند ساز جدایی کوک کرده بود و برانکو برای جانشینی او به دنبال جذب مظاهری بود و قرار بود جای او را بگیرد و حتی بعد از اینکه جدایی بیرانوند منتفی شد بازهم شنیده می‌شد مظاهری در تلاش است تا به جمع سرخپوشان تهرانی بپیوندد و این موضوع آغاز رابطه سرد و کدر میان طرفین بود.
این دو نفر چند بار در صحبت‌هایشان با کنایه و البته بدون بردن نام علیه هم حرف زدند و ماجرا در دیدار رفت پرسپولیس و تراکتور در فصل جاری بالا گرفت.
جایی که بیرانوند هنگام خروج از زمین حرکت زشتی خطاب به سکوهای تماشاگران رقیب انجام داد و باعث محرومیت یک جلسه‌ای او هم شد.
مظاهری بعد از آن ماجرا متنی در استوری خودش منتشر کرد که مشخص بود مخاطبش بیرانوند است:



بدون شک در حال حاضر رابطه این دو گلر خوب نیست و اگرچه پیشنهاد اخیر گلر پرسپولیس از بلژیک ممکن بود باعث شود او در بازی امروز حاضر نباشد ولی جدایی‌اش به تعویق افتاد تا یک تقابل دیگر میان آنها شاهد باشیم و باید دید در این دیدار دو طرف کدورت‌ها را فراموش می‌کنند یا نه.
کد N2327407

وبگردی