آفتاب

جدایی‌ از ماشین‌سازی و پیوستن به گل‌گهر یک توافق سه جانبه بود

جدایی‌ از ماشین‌سازی و پیوستن به گل‌گهر یک توافق سه جانبه بود

هافبک جدید تیم گل‌گهرسیرجان گفت: جدایی‌ام از ماشین‌سازی و پیوستن به گل‌گهر یک توافق سه جانبه بود که هیچکس ضرر نکند.



احمد زنده‌ روح در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص علت جدایی‌ از ماشین‌سازی و پیوستن به گل‌گهر اظهار داشت: جدایی‌ام براساس توافقی بود که بین من، باشگاه ماشین‌سازی و گل‌گهر صورت گرفت و سعی کردیم در این توافق سه‌جانبه رضایت سه طرف را بگیریم تا نه من و نه این دو تیم ضرر نکنند. طلب‌هایی که من از ماشین‌سازی داشتم را بخشیدم، فکر می‌کنم که این موضوع بتواند در ادامه راه به آن‌ها کمک کند و یکسری از مشکلات اقتصادی‌شان برطرف شود از طرفی هم می‌خواستم به تیم گل‌گهر کمک کنم تا از این شرایط خارج شود و امیدوارم بتوانم برای تیم استانم مثمرثمر باشم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی در خصوص اینکه با توجه به جایگاه دو تیم در جدول پوستن از تیم ماشین‌سازی به گل‌گهر را میتوان یک نوع عقبگرد محسوب کرد یا خیر گفت: نه اینطور نیست. گل‌گهر تیم بسیار خوبی است تمامی امکانات یک باشگاه حرفه‌ای را دارد. پیوستن به این تیم یک تصمیم و چالش متفاوتی بود به چند دلیل تیم گل‌گهر را انتخاب کردم؛ یکی اینکه تیم استانم است، دیگری اینکه باشگاه نمی‌توانست رضایت‌نامه مرا به تیم دیگری بدهد و بنا به تصمیماتی که با مدیرعاملان باشگاه ماشین‌سازی و گل‌گهر گرفتند قرار شد به تیم گل‌گهر ملحق شوم و خیلی خوشبینم که بتوانیم با گل‌گهر اتفاق‌های خوبی را رقم بزنیم.

هافبک جدید تیم گل‌گهرسیرجان در خصوص سابقه همکاری با مجید جلالی گفت: این اولین تجربه‌ام با آقای جلالی است و خوشحالم که قرار است زیرنظر این مربی خوب کار کنم و بتوانم هرچه زودتر با روش آقا مجید مچ شوم و  خواسته‌هایش را به بهترین شکل ممکن عملی کنم.

زنده‌روح درخصوص اینکه در نیم‌فصل اول با زدن هفت گل توانست گلزن ترین هافبک لیگ باشد فکر می‌کند در گل‌گهر هم بتواند همین روند را ادامه دهد یا خیر گفت: لطف خدا و کمک بچه‌های تیم ماشین‌سازی بود که شامل حالم شد و توانستم موفق عمل کنم و امیدوارم مجموعه گل‌گهر هم در ادامه به من کمک کنند تا بتوانم همین روند را ادامه بدهم. تمام سعی من این است که روند نیم‌فصل اولم را در نیم فصل دوم در گل‌گهر ادامه بدهم. امیدوارم در آخر فصل اتفاتی خوبی رقم بخورد.

گفتگو:ترنم کشاورز
کد N2322491

وبگردی