آفتاب

سارق خودروهای محله افسریه به دام افتاد

سارق خودروهای محله افسریه به دام افتاد

رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق خودروهای محله افسریه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی پایتخت گفت: ساعت ۰۲:۰۰ بامداد بیست و یکم دی ماه امسال واحد گشت پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در محدوده افسریه به یک دستگاه خودرو سواری پراید مظنون شد و پس از استعلام از مرکز پیام مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سه روز پیش به سرقت رفته است.


رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی پایتخت افزود: راننده خودرو سرقتی به محض مشاهده خودروی پلیس از محل متواری شد و اکیپ گشت ضمن هماهنگی با مرکز پیام از تمام علائم هشدار دهنده از جمله آژیر، چراغ گردان و سه بار فرمان ایست توسط بلندگو برای متوقف کردن خودرو استفاده کرد، اما راننده خودروی سرقتی همچنان بدون توجه به اخطار‌های پلیس به فرار خود با حرکات خطرآفرین ادامه داد.


گزافی گفت: پس از طی مسافتی افسر اکیپ برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی به شهروندان ۳ تیر هوایی و سپس ۳ تیر به سمت لاستیک عقب در فواصل زمانی و مکانی مختلف شلیک کرد که تیر‌ها به لاستیک عقب خودرو اصابت کرد و در نهایت پس از طی مسافتی خودروی مسروقه متوقف شد.


وی در پایان با اشاره به اینکه راننده خودرو پس از توقف پراید به صورت پیاده از محل گریخت، اضافه کرد: اکیپ پلیس آگاهی بلافاصله طرح مهار سارق را انجام دادند و موفق شدند متهم را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه ششم پلیس آگاهی دهند.
کد N2319720

وبگردی