آفتاب

کدخدایی: بررسی صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات پایان یافت

کدخدایی: بررسی صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات پایان یافت

سخنگوی شورای نگهبان از پایان بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات خبر داد و نوشت: گر چه زمان بررسی بسیار کم و تعداد پرونده‌ها بسیار زیاد بود، اما تلاش شد هیچ پرونده‌ای در این فرصت محدود، بررسی نشده باقی نماند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، «عباسعلی کدخدایی» در حساب توییتری خود نوشت: در ساعات پایانی شنبه ۲۱ دی‌ماه با تلاش شبانه‌روزی اعضای هیات‌های نظارت بر انتخابات در استان‌ها، کار بررسی صلاحیت داوطلبان پایان یافت.


اگر چه زمان بررسی بسیار کم و تعداد پرونده‌ها بسیار زیاد بود، اما تلاش شد هیچ پرونده‌ای در این فرصت محدود، بررسی نشده باقی نماند.


همچنین شورای نگهبان در اطلاعیه شماره ۳ که امروز منتشر شد، اعلام داشت:  آن دسته از داوطلبان که صلاحیت آنان مورد تایید قرار نگرفته، می‌توانند جهت ارائه شکایت خود را ظرف مدت ۵ روز از تاریخ ۲۲ دی ماه تا ۲۶ دی ماه از ساعت ۸ تا ۱۶ به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان مربوطه و یا در تهران مراجعه کرده و پس از دریافت و تکمیل فرم شکایت مدارک خود را تحویل داده و رسید آن را دریافت کنند.


انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.
کد N2318462

وبگردی