آفتاب

برای تعطیلات نوروز به کجاها می توانیم سفر کنیم ؟

برای تعطیلات نوروز به کجاها می توانیم سفر کنیم ؟

شرکت خدمات مسافرتی پلیکان پرواز آسیا با کمال افتخار اعلام می کند، به عنوان برگزار کننده بلاواسطه تورهای گوناگون کشور زیبای ویتنام ، با کیفیت ترین ها را با شایسته ترین قیمت در اختیار گردشگران قرار می دهد.

پیشنهاد اول ما تور ویتنام

( سفر به کشوری با لقب نگین شرق آسیا )

ویتنام سرزمین ویژه  ای که برای ما مردم ایران کمتر شناخته است و دارای مقام خاصی در صنعت توریسم دنیا است  و هر ساله  از گوشه گوشه دنیا، گردشگران زیادی به این کشور سفر می کنند.


همسایگان ویتنام کشورهای کامبوج ، لائوس و چین هستند و دریای چین جنوبی و خلیج تایلند مرزهای آبی ویتنام هستند. ویتنام در جوار استوا با آب و هوایی گرم و مرطوب . میوه های استوایی در این منطقه به وفور یافت می شود.

از جمله  شهرهایی که به مسافران  برای گردش پیشنهاد می دهیم ، هانوی (پایتخت) ، بندر هوشی مین یا سایگون ، شهر های هوی آن، دالات ، دانانگ ، فان تیت و ... هستند که ما برای شما پکیج های متنوع و جالبی را تدارک دیده ایم.


تور اقتصادی 4 شب و 5 روزه هانوی و اقامت کشتی کروز

تور 7 شب و 8 روزه هوشی مینه و هانوی و کشتی کروز

تور 7 شب و 8 روزه هانوی و دانانگ و کشتی کروز

تور 7 شب و 8 روزه هوشی مین و فوکوک

تور 7 شب و 8 روزه هوشی مین و دانانگ

تور 10 شب و 11 روزه هوشی مین و هوی آن و هانوی و کشتی کروز

تور 10 شب و 11 روزه هوشی مین و نهاترانگ و هانوی و کشتی کروز

تور 10 شب و 11 روز هوشی مین و فان تی یت و هانوی و کشتی کروز

با عنایت به نوع تور انتخابی شما، دیدار از مکان هایی چون خلیج هالونگ با کوه های سرسبز کوچک که در جای جای این خلیج سر از آب بیرون آورده اند ، پل دستان خدا شهر قدیمی و زیبا و رنگارنگ هوی آن، فروشگاه های بزرگ و حیرت انگیز هوشی مین ، سواحل زیبای فوکوک برایتان فراهم است.


این شرکت یعنی شرکت خدمات مسافرتی پلیکان پرواز آسیابا کمال افتخار اعلام می کند، به عنوان برگزار کننده بلاواسطه تورهای گوناگون کشور زیبای ویتنام ، با کیفیت ترین ها  را با شایسته  ترین قیمت در اختیار گردشگران قرار می دهد. از آنجا که این شرکت مجری مستقیم تورهای جنوبشرق آسیا به ویژه ویتنام است، امکان معرفی و بستن پیکج های جدید بنا به خواست و تمایل مسافر را دارد . هم چنین ما برای مسافرانی که گرداگرد جهان را گشته اند و تجربه سفرهای متنوع را دارند، پیشنهاد ویژه ای برای  تورهای ترکیبی ویتنام با کشور کامبوج و یا تور ترکیبی ویتنام با کامبوج و لائوس است .

پیشنهاد دوم ما تور بالی

( کشوری با لقب بهشت خدایان )

جزیره بالی، از جزایر زیبای اندونزی است ، همچون ویتنام ا آب و هوایی استوایی دارد و طبیعتی بی نظیر با مردمان خون گرم و مهمان نواز .


برای شروع یک سال خورشیدی بی نظیرقطعا تعطیلات نوروز ، می تواند آغاز سفر به زیباترین مکان های جهان باشد. اقامت در هتل های بین المللی و زیبای ساحلی و جنگلی و غیره می تواند سرآغاز بهترین خاطره های تمام عمر باشد.  


برای سفر به اندونزی شرایط راحتی را برای ایرانیان فراهم نموده ایم.

برای سفر به جزیره شگفت آور بالی در روزهای نوروز ، می توان با توجه به انتخاب و سلیقه و روحیه مسافر، بهترین تور ها را فراهم نمود . برای گردشگرانی که روحیه اجتماعی تر و برون گرا تر دارند و مشتاق  به حضور در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد تفریحی و رستوران های بالی دارند، خرید و گشت و گذار برایشان مناسب و دوست داشتنی است و علاقه  دارند ، دیرتر به هتل محل اقامتشان رجوع کنند  و در میان گروه مردم احساس بهتری دارند، قطعا مناطق کوتا و لگیان و سمینیاک را پیشنهاد می دهیم.



اگر گردشگران ما به دنبال کسب آرامش و گذراندن ماه عسل هستند ، سواحل شنی سفید  و زیبا و آرام نوسا دوا و جیمباران ، بهترین انتخاب برای شماست.

اگر برایتان اقامت در منطقه جنگلی بالی ، در فضای شگفت انگیز و لاکچری با چشم اندازی به زیبا ترین مناطق بلندی که تا بحال دیده ایدمطلوب است قامت در منطقه جنگلی اوبود را حتما مد نظر داشته باشید.


با عنایت به مجموع نظرات گردشگرانی که از سرتاسر گیتی به این منطقه زیبا آمده اند می توان به جرات گفت ، جزیره بالی برای مسافرانی که تمایل به سفر و لذت بردن از سرزمینی متفاوت با آب و هوای مرطوب گرمسیری ، سفرهای دریایی ، لذت بردن از آرامش و ... هستند، بهترین مقصد گردشگری است.

پیشنهاد سوم ما تور فیلیپین ( سفر به مجمع الجزایر زیبای فیلیپین )

مجمع الجزایر فیلیپین در جنوب شرقی آسیا و در ناحیه باختری اقیانوس آرام و میان دریا جنوبی چین و دریا فیلیپین و در شرق کشور زیبای ویتنام قرار گرفته است. فیلیپین طی  قرون هفدهم تا بیستم در زیر یوغ استعمار اسپانیا و در میانه قرن بیستم در استعمار کشور ایالات متحده قرار گرفت. این کشور در سال ۱۳۲۵ هجری خورشیدی از ایالات متحده منفک شد و تاریخ ملی آن کشور  ۱۲ ژون می باشد.


جزیره پالاوان در ۷۹۰ کیلومتری جنوب باختری مانیل و در میان دریای جنوبی چین و دریای سولو قرار گرفته است که از سوی جنوب به سرزمین برونئی می رسد . مجموع جزایر پالاوان بالغ بر 1700 جزیره  که از نامورترین آنها می شود  جزیره های el nido/  Puerto princesa /coron   .دریای آبی و شفاف و صاف و زلال دریاچه ها و رودهای جزایر کرون , جنگل پرندگان  که بیش از  ۶۰۰  گونه انواع  پروانه ، جزیره پورتو پرینسس, رودهای پر آب زیبا و غار های خوف انگیز زیر زمینی , تفرجگاه ها و اماکن تفریحی کنار دریا, ساحل های گرم و زیبای سنی سفیدو  سنگ های آهکی و گونه های  نادر موجودات دریایی جزیره پالاوان را به جایی زیبا برای گردشگران تبدیل کرده است.


جشن های جزیره بوراکای :

مراسم پایکوبی با آتش :

بعد از به پایان رسیدن روزی زیبا و لذت بخش در  جزیره و لذت بردن از تفریح های آبی , پایکوبی  با آتش مسافران را به شور و شوق و هنر نمایی ها در غروب باشکوه جزیره فرا می خوانند. تماشای غروب آفتاب در جزیره بوراکای و تماشای مراسم شبانه و پایکوبی ها بهترین خاطره ها را برای شما به همراه می آورد.


جشنواره قلعه شنی :

همه ساله در سی ام  مارس و یکم اپریل هزاران تن از هنرمندان و مجمسه سازان با ساخت مجسمه هاا و کاخ های شنی در این جشنواره شرکت می کنند. در پایان مراسم ،  بهترین قلعه به انتخاب گردشگر ها و تماشاچی ها برگزیده شده و به خالق آن هدیه ای اهدا می گردد.

جهت مشاوره هرچه بهتر لطفا با همکاران ما در شرکت پلیکان پرواز آسیا تماس حاصل نمایید . 02188171061



کد N2318083

وبگردی