آفتاب

دعوت سینماگران آمریکایی برای برپایی راهپیمایی ضد ترامپ در آمریکا

دعوت سینماگران آمریکایی برای برپایی راهپیمایی ضد ترامپ در آمریکا

جمعی از بازیگران و هنرمندان هالیوود با انتشار دعوتنامه‌ای از مردم برای حضور در راهپیمایی ضدترامپ و جنگ دعوت کردند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، جمعی از بازیگران و هنرمندان هالیوود از مردم آمریکا خواستند در راهپیمایی ضد ترامپ و جنگ شرکت کنند.


در این نامه که در شبکه‌های اجتماعی همچون توئیتر و فیسبوک منتشر شده، آمده است: ما مجبور به جنگ دیگری نخواهیم شد. اقدامات بی‌پروای ترامپ باعث کشته شدن و از بین رفتن تعداد بی‌شماری از سربازان آمریکایی، عراقی‌ها، ایرانی‌ها و غیرنظامیان بی‌شماری می‌شود و ویرانی که جنگ با ایران می‌تواند ببار بیاورد، باعث می‌شود تا زندگی میلیون‌ها نفر از بین برود و هیچیک از ما پیروز نخواهیم شد، مگر سیاستمداران و شرکت‌های تولید سلاح.


مردم ایالات متحده و سراسر جهان از جنگ خسته شده‌اند - از خانواده‌های نظامی که چندین نسل در همان درگیری‌ها خدمت کرده‌اند، گرفته تا خانواده‌های ایرانی، عراقی و افغانی در ایالات متحده که نگران عزیزان خود هستند.


ما درس‌های خود را از جنگ آمریکا با عراق، افغانستان، یمن و جنگ بی‌پایان جهانی آموخته‌ایم. ما را با دروغ به جنگ دیگری سوق ندهید. ما اجازه نخواهیم داد که همسایگان ایرانی و آمریکایی و مسلمان ما توسط نیروی نظامی هدف قرار بگیرند.


وقتی ترامپ با نادانی، ترس و نفس عمل کند، ما با دیپلماسی عمل خواهیم کرد و آنچه را که برای بشریت مناسب است در اولویت قرار می‌دهیم. ما اکثریت هستیم. ما متحد هستیم و ما با جنگ ترامپ با ایران مخالفیم.


از همه مردم آمریکا دعوت می‌کنیم تا روز پنجشنبه 9 ژانویه (19 دی ماه) از ساعت 5 بعد از ظهر به وقت محلی ایالات متحده در هر شهری و در محله‌ای مشخص شده، گردهم بیایند و به جنگ با ایران نه بگویند و سیاست‌های ترامپ را محکوم کنند.
کد N2316649

وبگردی