آفتاب

خیالی آسوده در باربری با شمال بار

خیالی آسوده در باربری با شمال بار

اتوبار شمال بار با داشتن سالها تجربه و دارا بودن انواع ماشین های حمل از جمله کامیونت ، خاور و کامیون قویترین باربری در کشور محسوب می شود.

شمال بار

شمال بار با استفاده از کارکنان با اخلاق و حرفه ای به منظور ارائه خدمات حمل بار و اثاثیه منزل در سراسر استان تهران در خدمت شما عزیزان می باشد.

شمال بار یا همان شمال بار تهران با تجربه فراوان در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل و جهیزیه و همچنین مبلمان ، با کادری مجرب و با تجربه و همچنین دارای کامیون هایی با تجهیزات مدرن بسته بندی در خدمت همشهریان محترم تهرانی و همچنین سایر شهرستان ها می باشد .

شمال بار در شرق تهران ، باربری در تهرانپارس و رسالت و مناطق محدوده را تحت پوشش قرار میدهد.

باربری شمال بار تهران جهت حمل بارهای شما و جابجایی کلیه اثاثیه منازل، ادارات و شرکت ها در خدمت شماست. باربری شمال بار توانسته با موفقیت در طول سالهای گذشته در جهت رفاه مشتریان خود گام بردارد.

بسته بندی با شمال بار

انجام کلیه امور اسباب کشی از بسته بندی تا چیدمان را برای شما به بهترین نحو انجام خواهیم داد. ارائه مشاوره رایگان تلفنی و ارسال کارشناس برای ارائه قیمت ، قبل از رزرو از خدمات ویژه ما برای مشتریان مان می باشد. منتظر تماس شما هستیم.


بسته بندی باید بگونه ایی صورت گیرد که کوچک ترین ضربه و کمترین خسارت به وسایل مخصوصا ظروف حساس و شکستنی وارد نشود، بنابر این، این بسته بندی درست و اصولی است که سلامت وسایل را در حین جابه جایی تضمین می کند.

درخواست اتوبار با شماره گیری 1717

اگر شما هم نیاز به اتوبار دارید با شمال بار بدون نیاز به پیش شماره ، 1717 را شماره گیری فرمایید و یا از طریق سایت ما اقدام کنید.

شمال بار باربری و بسته بندی در مناطق شمال و غرب تهران را به صورت ویژه انجام می دهد مثل باربری در نیاوران ، باربری در جردن ، اقدسیه ، کامرانیه و .... و همچنین باربری در نقاط غرب تهران همچون باربری در سعادت آباد و باربری در شهرک غرب و ... از جمله نقاط پر متقاضی هستند.


با افزایش روز افزون جمعیت شهر ها ، حمل و نقل و جابه جایی ها نیز به همان نسبت افزایش پیدا کرده است در نتیجه شرکت های اتوبار بسیاری در سطح شهر ها در حال فعالیت هستند تا خدمات خود را با حداکثر کیفیت ممکن برای متقاضیان ارائه دهند.


کد N2315574

وبگردی