آفتاب

فروش پمپ آب و تجهیزات استخر

فروش پمپ آب و تجهیزات استخر

شرکت پایا گسترش نمایندگی فروش بوستر پمپ، تجهیزات استخر و پمپ کفکش بوده و تمامی این محصولات را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند.

بوستر پمپ

بوستر پمپ دستگاهی برای افزایش فشار آب بوده و یکی از پرمصرف ترین دستگاه ها در مجتمع های مسکونی و ساختمان های بزرگ است. از پرکاربردترین بوسترپمپ ها می توان به بوسترپمپ آبرسانی و بوستر پمپ آتش نشانی اشاره کرد. بوستر پمپ می تواند آب را به نقاط دور دست و بالا انتقال دهد. ممکن است به خاطر عواملی چون پوسیدگی لوله ها، مشکلات لوله کشی و نشتی آب، آب به اندازه کافی وارد لوله ها نشود به همین دلیل بهتر است از بوستر پمپ استفاده شود. بوستر پمپ متشکل از پمپ ها، لوله ها، اتصالات، شیر آلات و سایر تجهیزات الکتریکی بوده و با فشاری معین و ثابت آب را به لوله ها انتقال می دهد. بوستر پمپ زمانی شروع به کار می کند که شیر آب باز شده باشد. در مواقعی که مصرف آب بیشتر باشد و همزمان چند شیر آب باز شوند، سایر بوستر پمپ ها به صورت اتومات روشن شده و موجب می شوند فشار آب در شبکه ثابت باقی بماند و بدین ترتیب از استهلاک پمپ ها و اتلاف انرژی جلوگیری می شود.

بوستر پمپ از چند الکترو پمپ تشکیل شده که به طور موازی به هم وصل هستند و با توجه به کاهش یا افزایش فشار آب، آب را وارد لوله می کنند. بوستر پمپ ها برای آبیاری پارک ها و فضاهای سبز، مصارف درون ساختمانی، افزایش فشار آب در پمپ های آتش نشانی، مصارف صنعتی و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. بوستر پمپ ها از نظر کنترل فشار به دو نوع دور ثابت و دور متغیر تقسیم می شوند. بوستر پمپ هایی با دور ثابت، از چند منبع دیافراگمی تشکیل شده اند و زمانی که چند الکترو موتور با هم شروع به کار کنند، نه تنها آب مورد نیاز تامین می شود بلکه مقدار اضافی آن در منبع دیافراگم ذخیره شده و باعث افزایش تدریجی فشار آب می شود. در بوستر پمپ های دور متغیر، الکترو پمپ ها با استفاده از برنامه روشن و خاموش می شوند و با توجه به میزان مصرف آب، فشار آب افزایش یا کاهش پیدا کرده و سرعت الکتروموتورها کم و زیاد می شود.

تجهیزات استخر

تجهیزات استخری از مهمترین وسایل برای راه اندازی یک استخر است و شرکت پایا گسترش مرکز فروش لوازم استخر می باشد.

فیلتر استخر یکی از مهمترین تجهیزات استخری بوده و برای تصفیه کردن آب استخر استفاده شده و ذرات موجود در آب را از بین می برد. پرکاربردترین فیلتر استخر، فیلترهای شنی هستند که معمولاً به صورت استوانه ایی ساخته شده و سپس توسط شن پر می شوند. فیلتر شنی در مقایسه با سایر فیلترها به نگهداری و تعمیر کمتری نیاز دارد و به همین دلیل در بسیاری از استخرها از این فیلتر استفاده می شود. از مهمترین مزیت های فیلتر شنی این است که آب استخر همیشه تمیز، بهداشتی و شفاف باقی می ماند. کلر زن خطی استخر یکی دیگر از تجهیزات مهم در استخرها بوده و برای تصفیه و تمیز نگه داشتن آب استخر از انواع باکتری به کار می رود. از آن جایی که استخرها برای حفظ بهداشت به کلر نیاز دارند، پمپ های کلر زن انتخاب خوبی برای پمپاژ کردن کلر در آب هستند.

با توجه به این که آب استخرها باید به طور مداوم میکروب زدایی شوند، دستگاه ضد عفونی کننده آب یکی از تجهیزات مهم برای هر استخر است. این دستگاه در هر شرایط آب استخر را تمیز نگه داشته و مانع از بروز مشکلات تنفسی، آلرژی و خارش پوست می شوند. شرکت پایا گسترش دستگاه ضد عفونی کننده را در دو مدل به فروش می رساند. یکی از این دستگاه ها به خاطر جلوگیری از آلودگی آب، میزان مناسبی از مواد شیمیایی را وارد آب می کنند و نوع دیگر این دستگاه از اشعه بنفش برای جلوگیری از آلودگی آب استفاده می کنند.

پمپ کفکش

پمپ کفکش از نظر ساختاری همانند پمپ های توربین عمودی عمل کرده و توسط یک موتور الکترونیکی به حرکت در می آید. پمپ کفکش از پر مصرف ترین نوع پمپ بوده و در صنعت آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ جز پمپ های سانتریفیوز مستغرق بوده و و برای انتقال آب استفاده می شود. از پمپ کفکش برای خالی کردن آب حوضچه های عمیق استفاده می شود، پمپ کفکش در کف حوضچه قرار می گیرد و و پساب را به سمت بالا می فرستد. با توجه به این که پمپ های کف کش در داخل آب و مایعات قرار می گیرند، باید ضد آب باشند.

پمپ کفکش متشکل از یک پمپ گریز از مرکز و یک شفت عمودی بوده که فشار سیال خروجی آن به چرخش پروانه های آن بستگی دارد. پمپ کفکش در حقیقت توعی پمپ برقی تک فاز یا سه فاز بوده که به حالت عمودی در داخل آب قرار می گیرد و بیشتر در ته استخرها و چاه های کم عمق استفاده می شود. پمپ کفکش برای پمپاژ کردن آب در مصارف خانگی، آبیاری های کوچک، تخلیه آب چاه، مخازن استخرها و در صنایعی همچون پمپاژ کردن دوغاب به کار می روند. پمپ های کفکش با توجه به کارکردی که دارند، از مواد مختلفی مانند چدن، استیل و مواد پلیمری ساخته می شوند.
کد N2312065

وبگردی