آفتاب

افشاگری جدید درباره دو خبرنگار جنجالی صداوسیما

افشاگری جدید درباره دو خبرنگار جنجالی صداوسیما

مجید قاضی پور خبرنگار سابق صداوسیما در عین حال اتهام بازجویی از متهمان امنیتی را از خانم ذبیح پور و علی رضوانی مردود دانست.

پیام نو: مجید قاضی پور خبرنگار سابق صداوسیما می گوید که آمنه سادات ذبیح پور متون دستگاههای امنیتی را قرائت می کند. این خبرنگار در عین حال اتهام بازجویی از متهمان امنیتی را از خانم ذبیح پور و علی رضوانی مردود دانسته و معتقد است؛ این امر فقط و فقط به دلیل سوء استفاده ای است که از خبرنگاران می شود و هیچ زمان  تلاش نشده خبرنگار جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

قاضی پور در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به اینکه «آمنه سادات ذبیح پور  را از باشگاه خبرنگاران جوان و علی رضوانی از واحد مرکزی همکاران سابق او بودند و خوب آنها را می شناسد» آورده است:

«آمنه سادات ذبیح پور را از باشگاه خبرنگاران جوان می شناسم و به نظرم اجرای گزارش‎های خاص را بر عهده خانم ذبیح پور گذاشته‌اند. این مسئولیت را از زمان باشگاه خبرنگاران به وی داده اند و وقتی که به خبرگزاری صدا و سیما منتقل شد به دلیل خالی شدن واحد مرکزی خبر از خبرنگاران قدیمی و حرفه ای باز همین نقش را به ایشان سپردند. به نظر من ایشان، فقط گوینده متنی است که در اختیارش قرار داده اند تا بر روی تصاویر مونتاژ شده که توسط سرویس های ضد جاسوسی و امنیتی تهیه شده را بخواند. یعنی وی سناریوی نوشته شده را می خواند. سناریویی که صفر تا صد گزارش در بیرون از صدا و سیما تهیه شده و برای صدا گذاری به وی داده می شود.

علی رضوانی هم که با حمایت خواهرش که در بخش امور مالی سازمان بود بدون تخصص خاص از دفاتر شهر تهران آغاز کرد و با حمایت های خواهرش و خامی مدیران توانست در نبود نیروهای خبره و قدیمی که یکی یکی بازنشسته شدن و یا به خارج از کشور رفته یا در بخش های مختلف سازمان مشغول به کار شده اند با حضور نیروهای جوان در واحد مرکزی دیده شود و حدود 14 سال است که در تلویزیون مشغول شده و تلاش خیلی برای دیده شدن دارد و بین همکاران به علی دوشات معروف است کسی که دوست دارد در هر پلان ضبط شده تصویر او باشد.»

کد N2311804

وبگردی