آفتاب

سوالات مهم مسافران از لیدوماتریپ، وبسایتی جامع برای رزرو آنلاین اقامتگاه

سوالات مهم مسافران از لیدوماتریپ، وبسایتی جامع برای رزرو آنلاین اقامتگاه

در فرهنگ ما ایرانی‌ها، سفر جایگاه ویژه‌ای دارد. اما کم نیستند دغدغه هایی که فکر ما را مشغول خود می سازند و باعث می شوند مدام سفر کردن به تعویق بیندازیم و یا اصلاً آن را شروع نکنیم!

تصور کنید عازم شهری شلوغ مانند تهران هستید، شما در کنار هزینه‌های لازم برای سفر، معمولاً سوألاتی این‌چنینی در مورد اسکان  و اجاره سوئیت تهران از خود می‌پرسید: "شب را کجا باید سر کرد؟"، "جایی که اجاره کرده‌ایم امن است؟"، و این که اگر جایی را اجاره کردم "در صورت عدم رضایت چه باید بکنم؟".

وبسایت رزرواسیون آنلاین اقامتگاه‌های مردمی «لیدوماتریپ»، پاسخ‌های جالبی برای این سؤالات دارد.
1) شب را کجا باید سر کرد؟

اقامت در شهر مقصد، درگیری فکری بسیاری از گردشگران است، چراکه ارتباط مستقیمی با آسایش و امنیت آنها دارد. مسافرانی که اهل برنامه ریزی برای سفر هستند و برعکس کسانی که ناگهانی تصمیم به سفر می گیرند، تجربیات متفاوتی از اقامت پیدا می کنند.
• مسافرانی که برنامه ریزی می کنند

مسافرانی که برای سفر خود برنامه می‌چینند، معمولا ترجیح می‌دهند از قبل اقامتگاه خود را به صورت آنلاین انتخاب و رزرو کنند و یافتن اقامتگاه را به روز رسیدن به مقصد موکول نمی کنند، چراکه احتمال یافتن اقامتگاه مناسب، بسیار پایین می آید. این مسافران، زمان رزرو اقامتگاه، گزینه‌های متفاوتی مانند هتل، ویلا، سوئیت، خانه روزانه، آپارتمان مبله، اقامتگاه بوم گردی را پیش‌رو دارند و از میان اینها محل مورد نظر خود را قبلاً از حرکت انتخاب می‌کنند. اینکار شاید بیشتر از 5 دقیقه وقت آنها را نگیرد، ولی خیال آنها را از بابت اسکان آسوده کرده و فرصتی می‌دهد تا از دیگر لذت‌ها و تفریحات مسافرتی غافل نشوند.
• مسافران چمدان به دست

چمدان به دست‌ها، همان گردشگرانی هستند که چمدان خود را بر می‌دارند و دقیقاً نمی‌دانند که قرار است در شهر مقصد، کجا را برای ماندن انتخاب کنند. از نظر آنها هر چه پیش آید خوش آید! این مسافران به ناچار مجبور به پرداخت هزینه‌های غیرمتعارف می‌گردد، زیرا همه می‌دانند که مسافر چمدان به دست، حق انتخاب زیادی ندارد.
در این حالت بهترین راه‌حل استفاده از وب‌سایت‌های اقامتی است؛ زیرا می‌توانید خانه روزانه و یا سوئیت مبله مناسب را با قیمتی معقول رزرو کنید. برای مثال اگر برای کاری، مجبور هستید با عجله به تهران سفر کنید، برای اجاره اقامتگاه، با مراجعه به یک وب‌سایت اقامتی مجوزدار، در کمتر از چند دقیقه می توانید سوئیت موردنظر خود را انتخاب کنید.

در میان وب‌سایت‌های اقامتی که اکثراً تمام اجاره را در زمان رزرو دریافت می‌کنند، لیدوماتریپ با شیوه پرداخت خاص خود، به شما امکان می‌دهد تنها پنجاه درصد هزینه را هنگام رزرو پرداخت کنید و پنجاه درصد بقیه را مستقیم به حساب میزبان واریز نمایید. این کار علاوه بر این که باعث افزایش اعتماد مشتریان می‌شود، برای میزبان‌ها نیز بصرفه‌تر و اقتصادی‌تر است.
2) جایی که اجاره کرده‌ایم امن است؟

امنیت اساسی‌ترین نیاز هر انسان است. امنیت یک اقامتگاه، بر اساس آمار، با مواردی مانند وجود پارکینگ، میزبان قابل اعتماد، سرایدار یا نگهبان و.... سنجیده می‌شود.
• امنیتِ اموال مسافرین

این روزها، خانواده‌ها ترجیح می‌دهند با اتومبیل شخصی خود سفر کنند، با این حال، محل پارک اتومیبل مخصوصاً در شب و در شهری غریب یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌هاست. با توجه به هزینه و دسترسی نه چندان راحت پارکینگ‌های عمومی، اقامتگاهی که به مسافران جای پارک مناسب ارائه می‌دهد موقعیتی عالی است. پس زمانی که اقامتگاهی را رزرو می‌کنید، چک کنید که پارکینگ در اقامتگاه شما موجود است یا نه.
• امنیت خاطر در اقامتگاه

اگر بدانید چه کسانی به اقامتگاه شما رفت‌وآمد می‌کنند، در طول سفر احساس امنیت خواهید کرد. این موضوع زمانی مهم می‌شود که اقامتگاه شما ویلا است یا محل آن خارج از شهر است. برای مثال اگر مسافر شمال کشور هستید و قصد اقامت در چند شهر مختلف دارید، ممکن است یکی از انتخاب‌هایتان اجاره ویلا در چالوس باشد. در این حالت وجود یک سرایدار یا نگهبان مهم است.
در لیدوماتریپ، با ابزار جستجوی پیشرفته، شما تنها مواردی را مشاهده می‌نمایید که منطبق با ویژگی‌های دلخواه شماست. پس قبل از رزرو، تصمیم بگیرید که آیا وجود پارکینگ یا نگهبان برایتان مهم است یا نه. سپس، در فیلترهای پیشنهادی این گزینه‌ها را علامت زده و سریع‌تر اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو کنید. در صورت درخواست، پشتیبانان این مجموعه واحد میزبان‌هایی که تعداد بالایی از مسافرین راضی را دارند، به شما معرفی خواهند کرد تا در صورت تمایل اقدام به رزرو آن کنید.

وجود بیش از 3 هزار اقامتگاه در بیش از 100 شهر ایران، دست شما را برای انتخاب اقامتگاه با بودجه و امکانات مورد نظر خود در لیدوماتریپ، باز می گذارد.
3) میزبان خود را با خیال راحت انتخاب کنید




در شهرهای گردشگرپذیر، همه با افرادی آشنایی داریم که با دست‌نوشته‌ای نزدیکی ورودی شهر، اقامتگاه‌های خود را به مسافران پیشنهاد می‌کنند یا آگهی‌های شخصی چاپ می‌کنند. برای مثال اگر به کیش سفر کنید، برای اجاره سوئیت در کیش می‌توانید تمام و کمال به این افرادی از این دست یا آگهی‌های شخصی اطمینان کنید؟ مسافر در این حالت نه میزبان خود را می‌شناسد، نه تصوری از اقامتگاه خود دارد. برای این مشکل، اکثراً پیشنهاد می‌شود که اقامتگاه خود را آنلاین انتخاب کنید؛ اما در زمان رزرو اینترنتی نیز همواره دغدغه این موضوع را داریم که آیا میزبان‌های پیشنهادی مورد اطمینان هستند یا نه.

لیدوماتریپ وب‌سایتی است که می‌تواند خیال شما را در رابطه با این موضوع راحت کند. زمانی که در این وب‌سایت فردی درخواست میزبانی می‌دهد، کارشناسان این مجموعه ابتدا هویت وی را احراز کرده و از صحت اطلاعات ارائه شده اطمینان حاصل می‌نمایند. از این‌رو، زمان رزرو می‌توانید به صداقت میزبان خود مطمئن باشید. در عین‌حال، با مقررات موجود در مورد مسافران، میزبان‌ها نیز با خاطری آسوده از مسافران خود استقبال می‌کنند.

4) در صورت عدم رضایت می‌توان اجاره‌بها را پس گرفت؟
برای بیشتر افراد رزرو اینترنتی تاحدی دلهره آور است. مسافرانی از این دست دغدغه‌هایی از این دست دارند که در چه شرایطی می‌توان حق اجاره را پس گرفت؟ و آیا این وبسایت اقامتی مورد اعتماد است؟

• حقوق مصرف کننده مهم‌ترین اصل مشتری مداری
داشتن حق استرداد هزینه حق مصرف‌کنندگان است. قوانین موجود در لیدوماتریپ به این حق مشتری احترام گذاشته و در رعایت آن کوشاست.

بر این اساس، اگر مسافران با ارائه اسناد معتبر، نارضایتی خود را اثبات نمایند، اجاره‌بهای دریافتی تمام و کمال استرداد می‌گردد. برای مثال در هنگام اجاره سوئیت در اصفهان، تصاویری از اقامتگاه برای شما نشان داده می‌شود. اگر بعد از رسیدن به مقصد متوجه شوید که اقامتگاه شما چیزی نیست که رزرو کرده‌اید، می‌توانید با پشتیبانی لیدوماتریپ تماس گرفته و موضوع را مطرح نمایید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود. با پشتیبانی هفت روز و بیست و چهار ساعتی لیدماتریپ می‌توانید مطمئن باشید که صدای شما شنیده خواهد شد.
• وب‌سایتی با درگاه پرداختی امن




زمانی که می‌خواهید اقامتگاهی را آنلاین رزرو کنید، ابتدا به مجوزهای احرازی وب‌سایت دقت کنید. لیدوماتریپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی دو ستاره و عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی است. با توجه به این موضوع، می‌توانید مطمئن باشید که تمام فعالیت‌های این مجموعه مطابق با قانون بوده و قابل اعتماد است.

برای رزرو اقامتگاه و آشنایی بیشتر با  خدمات این وبسایت، به آدرس اینترنتی Lidomatrip.com مراجعه فرمایید
کد N2311740

وبگردی